Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 aug 2025 08:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Kunne godt tænke mig at vide hvad jeg gjorde galt, siden min første coke oplevelse mere eller mindre var ja.. Kedelig.

Jeg var sammen med 3 kammerater udover mig selv. Vi har ikke drukket, bare røget 3-4 joints sammen henover aftenen.. Jeg har så 1g coke, af en okay kvalitet. Vi tager halvdelen af posen, og laver så 4 streger og tager en hver, hvor efter vi går til en masse andre der sidder omkring et bål..

Derfra er jeg bare sådan.. Ja.. Nedern? Hele min mund er bedøvet og smager af en slags tandpasta, og efter en 30 minutter bliver jeg sådan rigtig træt.

Hvor gik den galt? For lidt coke? For mange joints? Ingen alkohol?

Medlem

Måske har det bare været lipocaine?

Medlem

Tvivler, jeg stoler på min dealer, og han sagde det var noget lækkert noget. Plus, det var også i en "sten" og ikke bare pulver

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mange mærker ikke helt kokain første gang. Ja faktisk den eneste gang jeg rigtig har mærket det var da jeg administrerede 300mg rektalt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gennemsnitskvaliteten er 10 procent. Derfor fik du ikke noget ud af oplevelsen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tvivler, jeg stoler på min dealer, og han sagde det var noget lækkert noget. Plus, det var også i en "sten" og ikke bare pulver

Det meste coke jeg har fået i sten var dårligere end en kop kaffe.

Medlem

Så jeg skal op i højere mængder?

Site Webmaster
Brugeravatar

Kunne ikke mærke coke

IMO er kokain rusen meget subtil og ikke en rus man lægger mærke til på samme måde som f.eks. amfetamin.

Du har formentligt fået en god effekt ud af det men du har bare ikke lagt mærke til det. Din selvtillid er formentligt steget enormt meget under rusen, men du har måske ikke tænkt over det var pga. kokainen.

På trods af at kokain er meget urent (Iflg. sundhedsstyrelsens tal fra 2006 var medianen for renhed af kokain på 25%), har jeg aldrig indtaget mere end et halvt gram over en aften/nat, og jeg har fint lagt mærke til rusen.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Fik 2 forskellige batches i weekenden. Det ene var en sten - virkede ikke rigtigt. Det andet var pulver - så var der fest...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så jeg skal op i højere mængder?

Prøv at rense det op med vand og acetone (søg efter guides herinde). Det er et skide godt udgangspunkt.

Rent coke føles en hel del som MDMA rusen, så hvis du syntes en kop kaffe var vildere end det coke du prøvede, kan du gætte dig frem til hvor urent det har været. :P

Medlem

det var lorte coke. Jeg lyder som en bedrevidende nar, men jeg er næsten helt sikker på, det var dårlig kokain. Jeg har taget "meget" så kaldt kokain, men først da jeg fandt en pålidelig kilde (som så også krævede ca. det dobbelte af, hvad man normalt giver), kunne jeg for alvor mærke hvad al hypen handlede om.

For det første er selv det værste lorte-kokain i sten. Pusherne får det, cutter det og re-rocker det. For det andet havde de mængder du nævner blæst jeres hovede af, havde det været af god kvalitet - der skal virkelig ikke mere end 25-30 mg til at holde dig rigtig blæst i en times tid. Og havde det været god kvalitet, ville du ikke være i tvivl om det. Det er super dejligt!

Som westzide siger, ligger gennemsnitskvaliteten i danmark på omkring 10 % - altså et gram pulver med et meget lavt indhold af kokain. Desuden bliver det næsten altid cuttet med andre aktive stoffer som ødelægger den lille smule rus, du evt skulle få ud af dit i forvejen tvivlsomme produkt.

Jeg ved ikke om jeg synes god kokain føles som MDMA. Det, jeg godt kan lide ved coke, er at det er så "ren" en følelse. Det er ikke som eksempelvis speed, hvor du virkelig mærker, du er påvirket af en stimulans. Det ændrer din personlighed, men uden du egentlig lægger så meget mærke til det - du er bare i rigtig godt humør og føler en meget ægte eufori. Bagsiden er så, at det er svært at vurdere hvor ekstrem du egentlig kan virke på andre, og det er super fristende at tage det tit og ofte i sociale sammenhæng - sidst jeg købte et gram, holdt det en måned, hvor jeg havde det med på 2-3 byture og et par privatfester, og jeg har aldrig taget det uden at dele med en ven. Der skal altså meget lidt til, vi gik endda til den på de byture og tog ret mange snuzz

Jeg er næsten overbevist om, det er umuligt at finde god kokain hos en average dealer. Enten tror jeg, du skal kende nogle meget eksklusive folk, ellers må du gå på nettet....

edit: nårh ja, og jeg kom også lige i tanke om at meget ren kokain faktisk ikke bedøver specielt meget. Lidt, men ikke sådan overvældende meget, og hvis du er fuld lægger du næsten ikke mærke til det

damn you, får lyst til kokain nu

Senest rettet af lykkeli 25 jul 2013 21:50, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
er sten nu om dage ikke også bare lortekokain med hårlak :D ?

Medlem

jo, eller acetone tror jeg er meget udbredt når man skal have sit cuttede produkt til at sidde sammen igen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

det var lorte coke. Jeg lyder som en bedrevidende nar, men jeg er næsten helt sikker på, det var dårlig kokain. Jeg har taget "meget" så kaldt kokain, men først da jeg fandt en pålidelig kilde (som så også krævede ca. det dobbelte af, hvad man normalt giver), kunne jeg for alvor mærke hvad al hypen handlede om.

For det første er selv det værste lorte-kokain i sten. Pusherne får det, cutter det og re-rocker det. For det andet havde de mængder du nævner blæst jeres hovede af, havde det været af god kvalitet - der skal virkelig ikke mere end 25-30 mg til at holde dig rigtig blæst i en times tid. Og havde det været god kvalitet, ville du ikke være i tvivl om det. Det er super dejligt!

Som westzide siger, ligger gennemsnitskvaliteten i danmark på omkring 10 % - altså et gram pulver med et meget lavt indhold af kokain. Desuden bliver det næsten altid cuttet med andre aktive stoffer som ødelægger den lille smule rus, du evt skulle få ud af dit i forvejen tvivlsomme produkt.

Jeg ved ikke om jeg synes god kokain føles som MDMA. Det, jeg godt kan lide ved coke, er at det er så "ren" en følelse. Det er ikke som eksempelvis speed, hvor du virkelig mærker, du er påvirket af en stimulans. Det ændrer din personlighed, men uden du egentlig lægger så meget mærke til det - du er bare i rigtig godt humør og føler en meget ægte eufori. Bagsiden er så, at det er svært at vurdere hvor ekstrem du egentlig kan virke på andre, og det er super fristende at tage det tit og ofte i sociale sammenhæng - sidst jeg købte et gram, holdt det en måned, hvor jeg havde det med på 2-3 byture og et par privatfester, og jeg har aldrig taget det uden at dele med en ven. Der skal altså meget lidt til, vi gik endda til den på de byture og tog ret mange snuzz

Jeg er næsten overbevist om, det er umuligt at finde god kokain hos en average dealer. Enten tror jeg, du skal kende nogle meget eksklusive folk, ellers må du gå på nettet....

edit: nårh ja, og jeg kom også lige i tanke om at meget ren kokain faktisk ikke bedøver specielt meget. Lidt, men ikke sådan overvældende meget, og hvis du er fuld lægger du næsten ikke mærke til det

damn you, får lyst til kokain nu

Meget god beskrivelse. Især hvor mange byture et gram rent kokain faktisk holder til. I modsætning til normal coke hvor man suger 200 mg og stadig ikke er tilfreds.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
når du kan mærke kæben har du fået nok :) også hvis du begynder at svede lidt/få fugtige håndflader, det er gode tegn. før du kan mærke de ting, synes jeg det er meget svært at sætte en finger på coke rusen, den er meget... subtil ja.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]