Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 20:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen

Jeg har taget kokain jævnligt for noget tid tilbage, men har så ikke rigtig taget noget i nogle år nu, men har så her igår købt to gram med en kammerat for at vi kunne sidde og se stjerner og kysse lidt på Jesus som i de gamle dage.. til hverdag tager jeg herion mellem et halvt og et helt gram om dage..
Igår to vi så vær cirka et halvt gram, og det var røv fedt og vi fyrede den af.. og så idag har jeg næsten lige taget ca 150mg uden effekt.. tror jeg fuckede det lidt op fordi jeg var for urolig. men jeg vil høre om nu når jeg ingen effekt har fået om jeg alligevel kan tage 150mg til uden fare for forgiftning? mine pupiller er normale pulsen er rolig og jeg føler mig afslappet , coken er meget moderat,

hej

Medlem

Du kan godt indtage 150 mg mere. Du ved sikkert godt hvor dumt det er ift. tolerance og afhængighed at tage kokain 2 dage i streg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg har ikke tænkt mig at kommentere dit forbrug lige nu, det er der helt sikkert andre herinde der vil gøre pænt for mig. Men tror lige vi må have noget afklaring her for at være helt sikker: Taler vi om IV doseringer af kokain, eller sniffer i det?

Kokain er IMO et meget stemnings afhængigt stof, hvis man ikke rigtig er i humør til det, så virker det ikke rigtigt. Hvis man derimod har gearet sig selv op til det, og der er en god stemning, så virker det langt bedre.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Du kan godt indtage 150 mg mere. Du ved sikkert godt hvor dumt det er ift. tolerance og afhængighed at tage kokain 2 dage i streg.

okay, ja ved jeg godt, derfor tager jeg heller ikke mere end idag, hvertfald af denne omgang, og efter 2 dage så er nedturen ikke så hård.. så længe jeg for min medicin er det til at klare

Og det er IV jeg bruger, kan godt se overskriften måske er lidt misvisende, og det kan du måske ha ret i med det er stemnings bestemt.. hmm

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg er ikke nogen engel selv. Men tager du 0,5 - 1,0 gram heroin IV hver dag? Thats heavy!!

Junior medlem

Jeg er ikke nogen engel selv. Men tager du 0,5 - 1,0 gram heroin IV hver dag? Thats heavy!!

nej det er det ikke, kender rigtige mange der tager lidt mer og meget mer.. det sygeste jeg har hørt var fra en der soglte, der havde taget 12gram i et dyt og så vågnet op i en sjavl klat på gulvet eftermiddagen næste dag.. sikkert lidt af en røver.. men min pusher tager mellem 4-6 gram om dagen, se det er heavy :)

Dedikeret medlem

nej det er det ikke, kender rigtige mange der tager lidt mer og meget mer.. det sygeste jeg har hørt var fra en der soglte, der havde taget 12gram i et dyt og så vågnet op i en sjavl klat på gulvet eftermiddagen næste dag.. sikkert lidt af en røver.. men min pusher tager mellem 4-6 gram om dagen, se det er heavy :)

Det ændre ikke på at 500-1000mg diacetylmorfin er meget om dagen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn

Enig, men det er vel cuttet til ukendelighed, som alt andet i dk!

Medlem

Det ændre ikke på at 500-1000mg diacetylmorfin er meget om dagen :)

hvis det var 500-1500mg diacetylmorftin rent stof ville det være sindsygt men det er nok kun 10-30 % :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]