Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 18:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hey psychedelia. Sidste gang jeg koebte amfetamin lugtede det meget staerkt af ammoniak/rengoeringsmiddel, og det var meget kraftigt amfetamin, samtidig var det gult og "voksagtigt".

Nu har jeg saa lige koebt ca. 3 gram, og det lugter af ingenting? det er "fluffy", altsaa let og hvidt? Betyder det at det ikke lugter af noget, at det er daarlig kvalitet?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nej det gør det bestemt ikke, hvis jeg skulle vælge mellem det du beskrev først og sidst, havde jeg taget sidstnævnte.

Ren amfetamin er hvidt - og lugtfrit. Alt hvad du kan lugte er ting der ikke er amfetamin.

Medlem

Ved snart ikke om du er seriøs faxen.

A) Giver det ikke sig selv?
B) 95% af alle emner på Psychedelia om amfetamin handler om nøjagtig det

Billede

Medlem

Nej trollede faktisk ikke... Mente ogsaa at rent amfetamin er lugtfrit, men havde svaert ved at finde information om det.

Men det der med at det er fluffy? Altsaa at det ikke er sammenhaengende pulver, men mere "adskilt"...

Medlem

Tror ikke du er helt med på definitionen af fluffy så.

Info om lugt her, et af de første søgeresultater

Medlem
Brugeravatar

Nej trollede faktisk ikke... Mente ogsaa at rent amfetamin er lugtfrit, men havde svaert ved at finde information om det.

Men det der med at det er fluffy? Altsaa at det ikke er sammenhaengende pulver, men mere "adskilt"...

Mener du at det har en konsistens som mel?

Medlem

Nej det har den modsatte konsistens af mel. Mel har en tung og tæt molekylær opbygning. Hvorimod dette er "let" og "adskilt".

Det er samme "pusher" men aabenbart et andet batch.

Har lige proevet ca. 20-30 mg, og kan tydeligt maerke det.

"pusheren" lover ogsaa en renhed paa 96 %

Senest rettet af nigger 14 jun 2013 12:20, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er sjovt du nævner det, for det stærkeste amfetamin jeg har tager har også lugtet meget kraftigt og været voksagtigt som du skriver. Jeg købte engang noget amfetamin som jeg først testede. Bagefter lavede jeg en acetone/vand oprensning, resultatet var et lugtfrit produkt der lignede små sukker krystaller, men det underlige var at det virkede dårligere end udgangs amfen.

Så min konklusion er at du må prøve dig frem, det er meget svært at sige noget om styrken udfra lugt og udseende IMO.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Kogt-kat skrev:
Jeg ville tage det gule marcipan amfetamin. Marcipan er stærkt amfetamin, men det indeholder også biprodukter og affaldstoffer. Det som også giver den karakteristiske lugt. Det andet som lyder fluffy og ikke lugter, er højst sandsynligt noget som er blandet så meget op, at lugten er minimal. Rent amfetamin som ikke lugter, ses ikke så tit, så tvivler på at det er tilfældet.

Det ville jeg også da det meget nemt kan være meget rent selvom det lugter stærkt og har den konsistens. Det amfetamin jeg får lige nu er meget "marcipan" agtigt, lugter stærkt og trækker altid en tåre ved en streg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville tage det gule marcipan amfetamin. Marcipan er stærkt amfetamin, men det indeholder også biprodukter og affaldstoffer. Det som også giver den karakteristiske lugt. Det andet som lyder fluffy og ikke lugter, er højst sandsynligt noget som er blandet så meget op, at lugten er minimal. Rent amfetamin som ikke lugter, ses ikke så tit, så tvivler på at det er tilfældet.

Men der er vel ikke andet for end at prøve og så sammenligne kvalitet?

Enig med ovenstående. Tag det klamme amfetamin, da det med god sandsynlighed vil være langt stærkere, 9/10 gange.

Så foretager du bare en ordentlig acetone oprensning på det.

Medlem

Har desvaerre kun det lugtfrie amfetamin. Det virker fint, men tror jeg laver en acetone vask paa det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Er dit amfetamin købt på gaden i DK - eller over nettet?

Medlem

Geografisk sted: århus
Min kammerat rensede vores amf med acetone og der gik det fra at lugte langt væk af den velkendte "amf lugt" og være helt vådt - til at ikke at lugte og være tørt.. Man kunne desuden tydeligt mærke forskel når man indtog det - det bed ikke i næsen

Har prøvet en del forskelligt amf og man kan altså ikke dømme det på hvordan det ser ud eller smager. Kan tilgengæld mærke flere bivirkninger ved noget amf, feks tømmermænd eller kæbe spændinger.. Det vil jeg gætte på kommer via urenheder i amfen

Når din pusher siger det er 96% rent, aner han ikke hvad han snakker om.

Medlem

Nu kan jeg jo ikke naevne nogen specifik side, men tror de fleste ved hvilken side jeg snakker om, naar jeg siger jeg har koebt det paa "the dark web".

Der er lavet flere lab tests paa hans amf, og de fleste proever viser et indhold af ca. 80-90% amfetamin, og ingen cutmidler.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu kan jeg jo ikke naevne nogen specifik side, men tror de fleste ved hvilken side jeg snakker om, naar jeg siger jeg har koebt det paa "the dark web".

Der er lavet flere lab tests paa hans amf, og de fleste proever viser et indhold af ca. 80-90% amfetamin, og ingen cutmidler.

Jeg bad dig heller ikke om at uddybe hjemmesiden - blot om det var købt over nettet. For hvis det var købt i DK på gaden, havde jeg nægtet at tro på dig! =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min kammerat rensede vores amf med acetone og der gik det fra at lugte langt væk af den velkendte "amf lugt" og være helt vådt - til at ikke at lugte og være tørt.. Man kunne desuden tydeligt mærke forskel når man indtog det - det bed ikke i næsen

Har prøvet en del forskelligt amf og man kan altså ikke dømme det på hvordan det ser ud eller smager. Kan tilgengæld mærke flere bivirkninger ved noget amf, feks tømmermænd eller kæbe spændinger.. Det vil jeg gætte på kommer via urenheder i amfen

Nej. Jeg vil gætte på at tømmermændende kommer fordi amfen er god og tømmer din hjerne for serotonin - dagene efter er dit hoved tømt og ved at genoprette. Kæbe spændinger kommer uanset hvad, medmindre man virkelig er hærdet og har "lært" at lade vær. Det er dog svært!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
det bedste amfetamin jeg har taget var i mine teenage år, oplevede ingen psykiske nedture dagene efter, det var helt hvidt, tørt, ikke klumpet, og fint som kridtstøv, og meget potent da man kunne holde sig kørende meget længe på utrolig lidt, i forhold til alt det andet gade amf jeg havde prøvet inden da, som somregel var noget hvidgulligt klamt klumpet snot der stank af skabet som min mor opbevarede rengøringsmidler i husker jeg :lol:

generelt har det bedste amf jeg har taget været hvidt, og ikke særligt klumpet, allerhøjst flourmelis agtig konsistens hvis det var lidt fugtigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej. Jeg vil gætte på at tømmermændende kommer fordi amfen er god og tømmer din hjerne for serotonin - dagene efter er dit hoved tømt og ved at genoprette. Kæbe spændinger kommer uanset hvad, medmindre man virkelig er hærdet og har "lært" at lade vær. Det er dog svært!!

Serotonin? Nigga woot.

Amfetamin frigiver mest dopamin og noradrenalin. Hvorfor det også er anbefalet, og i høj grad hjælper på tømmermændende, at supplere med L-dopa kosttilskud.

Angående kæberasler så nailer Kenishii det ret godt:

"2)Jeres (met)amfetamin bliver gult fordi den slam-kemiker der har lavet det ikke har hverken destilleret eller omkrystalliseret det. Hvis han har benyttet RP/I2 til fremstillingen er der en masse iodoephedrin og HI tilbage i det, hvis det ikke oprenses ordenligt. Ved opbevaring bliver der dannet frit iod, som farver det gult/orange. Iodoefedrin er ikke sundt og giver typisk enorm kæberasler hvis det er tilstede bare i små mængder. Så mon ikke din turbo-gode-speed giver dig kæberasler? Mange ser kæberasler som et godt tegn - men nej det betyder bare at det er noget urent crap i har fået. Ren (met)amfetamin giver kun i meget ringe grad kæberasler (med mindre man tager rigtig rigtig meget)

- viewtopic.php?f=4&t=7669

Medlem

Geografisk sted: århus

Grunden til jeg nævner kæbe spændinger er at jeg på samme aften har taget 2 helt forskellige batch hvor den ene fik min kæbe til at flyve rundt! Så det kan kun være urenheder eller andet som kunne være tilsat batchen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ikke til at stole på de test. De kan jo skrive hvad som helst. Selv hvis de sendte dig chromatografiske kurver kunne du ikke være sikker på at de var ægte og kørt på dit stof.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]