Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 16:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.

Jeg har tit "leget" med diverse benzoer, dog har jeg både læst (her og på andre sider) og hørt at det skulle være sjovt, men også farligt at benytte sig af denne combo.

En af mine "venner" fortalte mig at man skal tage en valium (han mener nok 10mg) og drikke max en genstand i timen, kan det passe at det er sikkert nok sådan?

Jeg fortrækker nu alprazolam (kortere halveringstid), så gætter på 0,5-1mg burde være nok, ikke at jeg har den ondeste tolerance, man kan da sagtens spise 3mg uden at få voldsomme blackouts.

1. En genstand i timen er det for meget eller for lidt?

2. I følge min ven, bliver man ikke mega fucked hvis man ikke drikker mere end 1 øl i timen, fordi hvis man nu bliver så langt væk at man slet ikke kan tænke (som når man er meget, meget fuld), så begynder man vel bare at hælde 10 shots ned på en gang også bliver det vel rigtigt farligt, eller kan man godt styre sig?

Ved godt at i HR henseende er det dumt at blande depressanter, men med den rette viden burde det vel være sikkert nok.

Medlem
Brugeravatar

Benzoer og alkohol er en dødelig dosis. Du har 2 substanser som virker afslappende på respirations systemet. Ja nogen blander de 2 ting. Men i min verden er det ligesom at spille russisk roulette.

Imo. Så lad være, du kan sikkert finde mere sjov i andre rusmidler. Uden at kombinere dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Åh ha, alle de gange hvor jeg har vågnet op med en dårlig smag i munden og ikke en anelse om hvad jeg har lavet de sidste 4-5 dage, fordi jeg blandede benzo og alkohol.

Det er bare no go!

Insane psychedelia user!

Åh ha, alle de gange hvor jeg har vågnet op med en dårlig smag i munden og ikke en anelse om hvad jeg har lavet de sidste 4-5 dage, fordi jeg blandede benzo og alkohol.

Det er bare no go!

Ja, den kan jeg sagtens være med på. Sjovt nok kan jeg bare ikke sige at det er no-go. Det kommer muligvis at ske igen. :oops:

Helt sikkert. Det kan ende fatalt. Der skal dog mere end én sixpack og 0,5 mg Alprazolam til. I hvert fald for jeg. OP kan dog reagere helt anderledes på kombinationen end jeg.
Hvis du beslutter dig at mixe to downers, så sørg for at ha' en som kan holde lidt øje med dig.

Medlem
Brugeravatar

Uanset hvad så sørg for at have en person der kan holde øje med dig som ragamuffin siger. Skulle det ske at du bliver så ristet at du ikke tænker over hvor meget du drikker, hvilket slet ikke er usandsynligt, så er det godt at have en der kan stoppe dig hvis dit alkoholindtag overstiger den "sikre" mængde. Hvad den sikre mængde er, hvis sådan en findes, tør jeg ikke udtale mig. Pas på dig selv, alt for mange er omkommet på grund af benzoer+alkohol.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har blandet Alprazolam og alkohol et par gange før. Rusen kan være ganske fin, men .. Det er ikke en god combo set med HR brillerne på. Lad vær med at udfordre skæbnen og indtag tingene hver for sig. Det kan hurtigt som de andre siger blive ubehageligt. Lidt for meget alkohol og din hjerne lukker ned, og man laver de mærkeligste ting! Det er ikke fedt at vågne op, og man så bare har fucket alt op uden at kunne huske det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]