Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 19:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 jun 2013 16:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 nov 2004 15:09
Indlæg: 101
Geografisk sted: Nordsjælland
Hejsa,

jeg er blevet tilbudt nogle piller som hedder SlimeX, som skulle være sådan nogle vægttabspiller. Er der nogen som ved hvad de indeholder? Er de sådan lidt Therma Power agtige?
Nogen som har erfaring med dem? Og sidst men ikke mindst, jeg får til dagligt ritalin -nogen som ved hvordan de to ting går hånd i hånd? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2013 16:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jan 2007 21:33
Indlæg: 280
Geografisk sted: the Land of Ooo
SmimeX indeholder orlistat
Så vidt jeg kan se, hindre det kroppen i at optage en del af fedtet ved måltider, så man bare skider det ud igen.
Thermapower er vist en efedrin/koffein blanding, har ihvertfald ikke hørt godt om det.

Vil du ikke hellere omlægge din kost? prøv: www.madlog.dk eller www.madital.dk Madlog koster penge, madital har jeg ikke prøvet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2013 16:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 nov 2004 15:09
Indlæg: 101
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har bare hørt at SlimeX virker ved at give den speede effekt, uden mæthedsfornemmelsen... Hvordan det kan lade sig gøre ved jeg ikke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2013 18:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jan 2007 21:33
Indlæg: 280
Geografisk sted: the Land of Ooo
http://laegemiddelstyrelsen.dk/da/servi ... ramin.aspx
De indeholder åbenbart også Sibutramin, hvilket ser ud til at undertrykke appetitten.
Jeg vil holde mig fra det. Er man overvægtig, har man en forkert livsstil. Har man en forkert livsstil, hjælper det ikke at smide de ekstra kg vha piller, da du bare tager på igen, når du stopper.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2013 15:24 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2012 10:11
Indlæg: 21
hvis det er fordi du vil have energi effekt, så er de pænt effektive. jeg har brugt dem i forbindelse med træning og nedsættelse af fedt procent. jeg holdte mig til 1-2 piller om dagen, og man er meget frisk hele dagen.
en gang tog jeg de tog første med meget kort mellemrum og en tredje lige efter frokost (kun 3 timer efter nummer 2) og der begyndte jeg da at føle mig lidt blæst også, "kaffe øjne" og spændte kæber med tendens til underbid.
ingen tvivl om at de virker, men der er heller ingen tvivl om at de er pisse usunde for kroppen og hjertet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2013 16:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Måske det hidtil mest åndssvage produktnavn haha?

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2013 17:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 aug 2010 18:30
Indlæg: 107
enig med homo superior;-)
ville aldrig spise noget med et navn som slimex frivilligt;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2013 05:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 maj 2010 18:43
Indlæg: 2
Hejsa,

jeg er blevet tilbudt nogle piller som hedder SlimeX, som skulle være sådan nogle vægttabspiller. Er der nogen som ved hvad de indeholder? Er de sådan lidt Therma Power agtige?
Nogen som har erfaring med dem? Og sidst men ikke mindst, jeg får til dagligt ritalin -nogen som ved hvordan de to ting går hånd i hånd? :)


Har en kammerat, der også får Ritalin og som tabte mellem 8 og 10 kg på 1-2 mdr ved hjælp af Slimex (Sibutramin) reducil slimtrim ect... Kært barn har mange navne. Af hvad jeg ved så havde han igen problemer( bivirkninger) andet end de normale der følger ved brug af Sibutramin, som variere fra person til person.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2018 21:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Adrianna35 skrev:
Slimex indeholder stoffet sibutramin. Jeg har prøvet Slimex 15 mg. Jeg har nok tabt små 5 kg på 1 mdr. De fungerer fint til at kickstarte et vægttab. Jeg bestilte dem på (link fjernet //Plejade)..skibe fra Europa og ingen recept påkrævet

Du svarer altså på en 5 år gammel tråd.

Edit: Og links til forhandlere er vidst stadig forbudt herinde?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2018 22:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Adrianna35 skrev:
Slimex indeholder stoffet sibutramin. Jeg har prøvet Slimex 15 mg. Jeg har nok tabt små 5 kg på 1 mdr. De fungerer fint til at kickstarte et vægttab. Jeg bestilte dem på (link fjernet //Plejade) ...skibe fra Europa og ingen recept påkrævet

RobotEKLAMELUJER!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2018 12:21 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Indlæg fjernet og gutten er bannet for salgsreklame.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team