Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 01:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hey

Havde en tur for nyligt hvor jeg indtog 8 mg 4-HO-MET på dag 1, og næste dag indtog jeg 15 mg AMT og én dråbe LSD opløsning. En time eller to senere indtog jeg så 4 dråber LSD mere.

Jeg havde et godt trip på 4-HO-MET, mest bare grineflip i flere timer. Og havde et fantastisk og visuelt smukt trip på LSD'en. Det er først gang jeg rigtig har fået visuals på LSD. Har ellers taget mellem ½ og 2 dråber en håndfuld gange tidligere uden at få visuals, og de trips har heller ikke været voldsomt mentalt psykedeliske.

Nå, men mit spørgsmål er så; hvor meget har tolerancen fra 4-HO-MET'en spillet ind da jeg tog LSD'en? For jeg kan jo næppe regne med at jeg kan tage 5 dråber næste gang og få samme trip ud af det. Det vil jo sandsynligvis være kraftigere. Jeg har læst at 4-HO-MET skulle minde meget om svampe, men har ikke prøvet svampe så det kan jeg ikke udtale mig om. Men hvor meget kraftigere ville eks. 5 dråber være, hvis vi siger at krydstolerancen er det samme som mellem svampe og LSD?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er umuligt at sætte et tal på krydstolerancen. Hvis du vil have et vildere trip kan du jo prøve at tage 15mg AMT sammen med de to dråber LSD. Dit hårdere trip kan have skyldtes synergieffekten mellem de to stoffer, så det du søger er måske blandingen af dem frem for et stærkere LSD trip.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Det kan selvfølgelig godt være der har været en synergieffekt, selv om jeg synes 15 mg er en meget lav dose AMT.
Og ja det er svært at sætte tal på, men ville høre om nogen havde et bud :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]