Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 23:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hey psychedelia.

Jeg får snart fingerne i noget rent alprazolam :D og jeg kunne derfor godt tænke mig at opløse det i en væske da det jo nok vil være lidt svært at dosere. Men jeg er lidt i tvivl omkring hvilken væske jeg kunne opløse det i ? nogle bud ? :)

Medlem
Brugeravatar

Ethanol eller Propylene Glycol. Vil foretrække Propylene Glycol da benzo+alkohol ikke er en god blanding selvom du kan lave en meget koncentreret opløsning med lidt alkohol, men så bliver det også sværere at dosere rigtig med så koncentrerede opløsninger.

Medlem

Hey kool, jeg købte også for nylig 25 mg ren alprazolam, blandede det op i en 0,5 L flaske med vand. Det blander utroligt dårligt (er det overhovedet vandopløseligt?), og smager MEGET bittert, så bittert at man ikke kan nyde rusen, og bitterheden forsvinder ikke før der er gået et par timer.

Men så fandt jeg løsningen; appelsinjuice virker til at fjerne, eller i det mindste minimere bitterheden af alprazolam'en.

Medlem
Brugeravatar

Alprazolam er praktisk talt ikke opløseligt i vand, 40 µg/ml. Hvis du ikke har drukket det kan du vel stadig nå at inddampe det og lave en opløsning i PG, husk dog at have en ordentlig vægt så du er sikker på hvor meget der er "gået tabt".

Medlem

Har drukket det hele... Det var væk inden for 2 uger. Hvis jeg bare rystede flasken før jeg drak, så blev det "opblandet".

Dedikeret medlem

Ethanol eller Propylene Glycol. Vil foretrække Propylene Glycol da benzo+alkohol ikke er en god blanding selvom du kan lave en meget koncentreret opløsning med lidt alkohol, men så bliver det også sværere at dosere rigtig med så koncentrerede opløsninger.

Det vil sige jeg godt bare kan tage fx 100mg alprazolam og blande det op i 100 ml vodka og så 1 ml er 1mg ? eller 50ml vodka og så 1ml er 2 mg ? :) :P

Medlem
Brugeravatar

Det tror jeg sagtens, med rent ethanol kan du blande 20mg/ml så med en vodka på 40% tror jeg godt du kan blande i forholdene 1mg/ml og garanteret også 1mg/0,5ml. Men husk i så fald at have ordentligt måleudstyr så du kan dosere præcist, og for at være sikker så ryst før afmåling, og selvom det ikke er meget så er det stadig alkohol og benzoer du blander.

Senest rettet af peter pan 17 jun 2013 23:29, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Det tror jeg sagtens, med rent ethanol kan du blande 20mg/ml så med en vodka på 40% tror jeg godt du kan blande i forholdene 1mg/ml og garanteret også 1mg/0,5ml.

lyder til jeg går en vild uge i møde :rocking: :lol:

Medlem
Brugeravatar

Bare pas på den ikke bliver for vild :P og pas ekstra godt på hvis du doserer under påvirkning, det er forholdsvis koncentrerede opløsninger og der skal ikke mange ml fra eller til før det kan gå galt. Og ja, det er benzoer så afhængighedspotentialet er også noget at have i baghovedet.

Dedikeret medlem

Bare pas på den ikke bliver for vild :P og pas ekstra godt på hvis du doserer under påvirkning, det er forholdsvis koncentrerede opløsninger og der skal ikke mange ml fra eller til før det kan gå galt. Og ja, det er benzoer så afhængighedspotentialet er også noget at have i baghovedet.

Haha :D passer altid på :)
Jeg kender udenmærket til benzoers afhængighedspotentiale og tager dem derfor med gode pauser imellem :D
Jeg takker mange gange for hjælpen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]