Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg var i byen i lørdags med vennerne, som så mange gange før havde jeg en pose coke i bh'en. Det var købt hos min ven som jeg altid køber af. God kvalitet!

Men da jeg kom hjem stod kroppen helt af. Jeg fik et totalt psykotisk flip. Jeg så "mænd" over det hele som ville voldtage mig. Mega angst. Har før prøvet det i forbindelse med indlæggelser på psykiatrisk afd. dog aldrig i forbindelse med stofindtag.
Min kæreste tog sig godt af mig.

Idag er jeg mega depri og angst. Mest af alt overvejer jeg at besøge lægen.

Men hvad fanden skete der?

Insane psychedelia user!

Det er en meget normal bivirkning af CNS-stimulanser når man, som du giver udtryk for, har et følsomt sind. Du burde holde dig fra stoffer i den genre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Du skriver selv at du har problemer psykisk. Det burde være indikator nok. Et svagt sind og stoffer er en meget dårlig combo. Man skal altid bruge stoffer når man er ovenpå og har overskud, og døjer man med psykiske problemer spiller man seriøst hasard med sin tilstand. Jeg ved godt at jeg lyder frelst og hellig, men ved hvad jeg snakker om på det punkt. Lig stimulanserne på hylden! =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det lyder som klassiske vrangforestillinger der kan forekomme efter et for heftigt indtag at CNS stimulanser..

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Nu er det en del år siden at jeg var på den lukkede, men det kan selvfølgelig være der som spiller ind.

Jeg hælder nu mest til at jeg har taget "for meget".. Jeg giver den gas og tager nok også en del mere end jeg burde. Jeg tager den med ro - Ingen grund til at lege for meget med bålet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]