Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg har sidste skole dag her på fredag og har i den sammenhæng mulighed for både ecstasy og amf

Så ville bare vide om det kan være farligt sammen eller om jeg skal holde mig til et da jeg aldrig har prøvet andet end hash og hvis det ikke er i de rette mængder hvor meget anbefaler i så ?

Husk dog på at jeg højst sandsynlig er påvirket af alkohol

Det skal nok lige tilføjes at vi har planer om at kører fra til 10 næste dag så hvilket stof ville i anbefale hvis jeg bliver nød til at vælge et ?

PÅ forhånd tak

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Lad være med at tage stoffer sidste skoledag. Det er sgu ikke den rette setting til det. Hvis du absolut skal, så vælg amfetaminen, da MDMA hurtigt kan blive meget overvældende og meget åbenlyst at man er påvirket.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sidste skoledag som i 9. klasses sidste skoledag?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Det er ikke engang sikkert der er MDMA i de piller..

For mit vedkommende er ecstasy altid et no go, medmindre man er sikker på hvad de indeholder..

Junior medlem

Altså det er til festen om aftenen så der er lige meget om det kan mærkes på mig
Og nej sidste skoledag som i 10.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er det ikke lige tidligt nok at raile amfetamin eller tage ecstasy/MDMA? Hvis du beslutter dig for at gøre det alligevel, så for guds skyld lad være med at bland dem det er ekstremt hårdt for kredsløbet.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Det kan man vel sige som man vil.

Men hvad mener du med at det hårdt for kredsløbet ?

Medlem

det er hårdt for din krop og dens sundhed med andre ord.
hjertet pumper hurtigere osv.

husk at under påvirkning af amf, føler du ikke rigtig alkohols effekt. det kan resultere i nogle grumme tømmermænd dagen efter, hvis du ikke slapper af med alkoholen;-)

god sidste skoledag, og god blæser;-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

At det sætter meget højt stres på din krops kredsløb, amfetamin sætter allerede meget stres på hjertet, kredsløbet og stresser kroppen meget. Blandes MDMA og Amfetamin bliver dette stresset endnu højere op, udover det giver dopamin udløsningen fra amfetaminen og serotonin udløsningen fra MDMA en ulækker neurotoksisk virkning.

Lad nu bare være med at bland dem, det er farligt.

Lad være med at blind MDMA og alkohol, det er der ingen grund til. Alkohol nedsætter MDMA's virkning og er med til at dehydrere dig yderligere.

Drop den der "Pedalen i bund og hoved under armen" mentalitet når man tager stoffer - det ender galt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 28 maj 2013 16:32, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Okay er overbevidst om at holde mig til et stof men ved at jeg desværre har venner der nok ikke gør.

Så ville bare høre kan det være livs farligt så længe man holder sig til små mængder af begge ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den yderligere stigning i hjertefrekvens, blodtryk, åndedræt og kropstemperatur forårsaget af andre stimulanser kan gøre det mere farligt, når det kombineres med MDMA. Det lader til, at mange stimulanser også forårsager en øget produktion af ADH (anti-diuretisk hormon). Hvis dette er sandt, er det relevant, fordi en stigning i ADH bidrager til hyponatriæmi (forkert natriumbalance i kroppen).

Man kradser nok ikke af at blande MDMA og amfetamin hvis man tænker sig lidt om, men risikoen for overophedning stiger også meget da man pludselig har endnu mere varmeudvikling - dette kan være livsfarligt.

Jeg forstår overhovedet ikke hvorfor man gør det når det er stærkt neurotoksisk og så hårdt for kredsløbet.

EDIT: Nu kan jeg se du er fast besluttet på at tage et af stofferne. Vælger du MDMA, så husk 1 start dose og kun en redosering. Jeg kan personligt bedst lige at køre den første dose oralt, og redoseringen nasalt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]