Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: oxy continb
Junior medlem

hey håber nogle kan svarer mig ordenliget på det her det seriøst så plis hjælp mig så jeg gøre det ordenliget hvordan fixer man en oxy countin ? så man kan skyde deti armen ? håber der er en der ude der kan hjælp mig ordenliget til den bedste ros (: og så at massen ikke klumper i sprøjten og at det ikke sidder fat i nålen ?? der må være da en her inde der ved hvordan man gør som fx selv har prøvet det, svare lige tilbage tak der ude så man ikke gøre noget dumt (: mvh nicky og nogle der ved hvad e

Medlem

Hvorfor jagter du den bedste rus?

Det er en farlig leg

Medlem

Nicky, istedet for at fixe den oxycontin, har du så overvejet at få styr på dit liv? Du kan godt, lige meget hvor uoverskueligt det ser ud. Alle kan. Det kræver bare, du tager en dag ad gangen. Jeg lover dig, du vil få en langt større, mere tilfredsstillende og vedvarende glæde, hvis du finder ud af hvad du gerne vil med dit liv, går efter det og lader være med at satse på stoffer/joints for at have det godt.
Skriver kun det her, fordi det, ud fra dine andre indlæg, ser ud som om, dit opioid misbrug er forholdsvis nyt....

Jeg ved ikke, hvordan man fixer en oxy, men jeg ved, det generelt ikke er nogen god ide at fixe piller. Hvis du vil forsøge dig med det alligevel, så vent, til du har fået et kyndigt svar.

Ha det godt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Syntes godt nok der i stigende grad kommer flere og flere topics angående at sprøjte forskellige stoffer i blodet. Hvor gammel er du? Har du nogensinde prøvet at fixe?

Lyder til at du vil "flygte" fra virkeligheden. Det er altid et dårligt tegn! Hvad så når rusen er væk - skal du så skyde endnu en gang for at komme væk igen? Tænk dig grundigt om. Hvis du absolut bare VIL være væk, så benyt en anden måde. Drik dig fuld eller ryg en joint.

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Tag og "skyd" den i en røvraket, hvor du bare opløser den i noget væske og propper det i en pumpe istedet for. Det er aldrig sundt at skyde piller, prøv at tænk på alle de fyldstoffer du skyder i din blodåre når du skyder piller. Vil og kan varmt anbefalde at sniffe eller skyde dem i røvraket.
Vil ikke være moralsk fordømmende, blot fortælle dig hvor skadeligt det egentlig er.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er muligt du slet ikke får virkning af pillerne hvis du skyder dem da disse tit er designet til at blive optaget/omdannet osv. i leveren og maven osv. Du kan muligvis heller ikke få (højst ikke nogen særlig stor) virkning ved at sniffe eller tage dem i "røvraket" - æd dem som de var ment til at blive taget.

I værste fald kan du blive alvorligt syg, få komplikationer eller måske dø ved at skyde alle de ekstra stoffer, bindemidler, fyldemidler osv. osv. du har til at ligge i sådan en pille. Jeg håber du tager det alvorligt!

Det virker måske som et dårligt HR-råd men hvis du ABSOLUT må skyde, så find dig da et stof der er ment til det i stedet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
NICKY..... ffs...
virkelig dum ide..
men jeg vil alligevel gerne ha denne debat op..
jeg er sikker på ALLE og jeg mener ALLE med den dybeste råben fra vores inderste hjerte vil sige det er en FUCKING dårlig ide. altså VIRKELIG!
men.... Nicky vil højst sandsynlig ikke helt høre på alle de advarsler han får.
og derfor er jeg usikker på om hvad der er bedst: at give knægten viden til hvordan man gør det "så forsvarligt som muligt" (lol)
eller bare løfte løfte pegefingeren og benægte ham den viden , DA DET ER DET FUCKING DUMMESTE !
altså jeg er selv MEGA meget imod hvad NICKY har tænkt sig at gøre og det håber jeg fanme han fatter...
men skal vi ikke hjælpe folk? jeg mener bare , da jeg var teen, som jeg tydeligvis tror Nicky er siden han overhovedet kan tænke sig til noget så dumt. men der gjorde jeg sku hvad jeg ville alligevel.
så spørgsmålet er. om hvad er mest forsvarligt ? at hjælpe ham med at gøre det ordenligt eller benægte ham viden!
altså jeg ved intet, har sniffet en masse oxy, fanme aldrig i mit liv EVEN REMOTELY tænkt på at skyde det.. er du sindssyg....!
men... hvad gør man her?
scenariet er jo han bare gør det alligevel , uden folks hjælp. så hvis det er uundgåelig , hva der så bedst.... info eller pegefinger...?
i know nothing... men en spændende debat!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Noianoia@ No offence eller hate herfra. Men damn, dine post er altså altid meget rodet. Det er lidt tungt at læse og man kan jo frygte at visse personer "overser" dine post.

Mvh =)

Medlem
Brugeravatar

sry..
jeg vil prøve at gøre dem mere strukturerede fra nu af!
dog er jeg selv tit påvirket når jeg skriver. efter jeg er stoppet med at ryge har alkohollen taget hånd.
men glad for du peger det ud, så jeg tænker på det!
på trods af jeg blev smidt ud af skolen i 7kl har jeg dog taget min bachelor. men forstår stadig ikke at sætte et komma.
min kæreste har været en stor hjælp i at rette mine opgaver.

men undskyld!

øv.... fail fra min side!

Medlem
Brugeravatar

:( øv... nu har jeg lyst til at skyde nogle oxy'er---
NICKY.. lad os mødes...!

Medlem
Brugeravatar

altså en virkelig dårlig joke hvis nogen ikke lige var med.....

Medlem

noianoia: Dude... måske ikke det passende sted at joke om det? Det er tydeligt at manden nok har sine problemer at kæmpe med i tilværelsen, siden han vil skyde sine oxycontin. Livet er ikke nemt for mange.

Nicky: Jeg vil ligeledes også anbefale dig at indtage dit oxycontin rektalt, gennem måsen. Det er den indtagelsesmåde der kommer tættest på det rush som man oplever når man skyder sine stoffer, og det er langt mere sikkert end at skyde sit oxycontin. Hvis du absolut vil skyde, så prøv at find et andet stof og gem dine oxycontin, som soevningtsind skriver.

Venlig hilsen.

Junior medlem

ja men det virker ikke rigtig på mig længer der og har prøvet og fix benzo men det fordi ska vide hvad der opløser de oxy det morfin så det ikke klumper når man skal skyde det inde ved der er mange der gøre det jeg har jo osse mange smerter det oss en af grunden men ved hvad jeg laver inden jeg gøre noget (:

Junior medlem

:( øv... nu har jeg lyst til at skyde nogle oxy'er---
NICKY.. lad os mødes...!

hehe jamen er frisk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]