Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Hvis vi nu antager at jeg skulle til sidste skoledag - det skal jeg ikke.
Men er det så rigtigt forstået at amfetamin ville hjælpe mig med at holde mig vågen i 24 timer, samt drikke en hel kasse øl?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det er det. De første 6 timer vil nok være fest og glade farver. Så går det til dels ned ad, indtil du rammer et punkt hvor du bare "er" - Så vil du gå i seng, ikke kunne sove, du vil ikke kunne kneppe en dame, du vil stå op dagen efter med kæææmpe store tømmermænd, både psykisk og fysisk.

Så ja, hvis vi antager at en hyggelig dag som sidste skoledag skal ødelægges - så lyder amfetamin da som et udemærket valg.
Og drikke en hel kasse øl? Jamen en øl i timen, så kører den da.

Medlem
Brugeravatar

Det er det. De første 6 timer vil nok være fest og glade farver. Så går det til dels ned ad, indtil du rammer et punkt hvor du bare "er" - Så vil du gå i seng, ikke kunne sove, du vil ikke kunne kneppe en dame, du vil stå op dagen efter med kæææmpe store tømmermænd, både psykisk og fysisk.

Så ja, hvis vi antager at en hyggelig dag som sidste skoledag skal ødelægges - så lyder amfetamin da som et udemærket valg.

-og hvis man redoserer efter de 6 timer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvorfor blander du sidste skoledag ind i billedet, når du ikke skal fejre det? Forvirret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen

-og hvis man redoserer efter de 6 timer?

Læs hans indslag forfra hver gang du dosere igen og gang tømmermændene med en faktor 10!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du redoserer bare alt hvad du har lyst til. Svarer lidt til at hælde vand op i en kande, der engang var saftevand i.
Der kommer sku ikke mere fest og farve af den grund ;) Men jo, du ville kunne holde dig vågen.
Men 24 timer? 24 timer burde man nu nok kunne tage som en ung og frisk person uden hjælp fra andet end kaffe, sku det nu være.
Ellers er der jo redbull osv.

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor blander du sidste skoledag ind i billedet, når du ikke skal fejre det? Forvirret.

Jeg tænkte på det, nu når mange af mine bekendte bliver studenter. - Så jeg er forberedt når jeg engang skal i 9. klasse.

Medlem

Don't do it. Amf om nogle stoffer, slår dig ud psykisk dagen efter, har mærket det på egen krop.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og hvis du ikke engang er færdig med folkeskolen.. Jeg ved godt stoffer er enormt spændende, men det er seriøst ventetiden værd ikke at blive for afbrændt i en tidlig alder. Kunne skrive en roman om hvorfor du skulle vente, men bare tag det som et super godt og virkelig vigtigt råd. Godnat

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hold dig fra Amfetamin. Det er simpelthen et lorte drug. Ihvertfald i Danmark. Der findes nok ikke et klammere stof hvad angår renheden. Ca 5% rent i DK. Det kan også være ret svært når man først har prøvet amfetamin at acceptere fest uden det. Det bliver hurtigt kedeligt og for "langsomt" uden.

Red Bull som nævnt - sæt igang! =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
man ville nok komme til at stikke lidt ud fra mængden af stive tosser... hvis det endelig skulle være ville jeg foreslå at tage lidt når man begynder at mærke søvnen presser sig på - for at holde den kørende godt stiv i nogle timer endnu.

men jeg har aldrig taget amf og kun sjældent set folk på det. De gange jeg har set folk på amf har jeg ikke lige frem fået lyst til at tage det.

jeg skal selv på vogntur om ikke så længe, og den skal bare køres på pot, pagne, øl og energidrik. så skal det sku nok blive en lang og fed aften!

- hvad sjov er der egentlig ved at se alle sines klassekammeraters forældre mens man er skudt af på amf?? man skal da være pænt lige glad med det indtryk man gør på dem, og på ens klassekammerater sidste gang man skal se dem.

i wouldnt do it.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg var på amf dengang jeg blev student :roll:
En par super fede dage, da dem fra min klasse boede langt fra hinanden, og den derfor blev holdt over to dage lige efter hinanden.
Mærkede ikke det mindste til hverken psykiske eller fysiske tømmermænd, ud over den sædvandelige alkohol hangover. Det skal dog også siges at det her var medicinsk amfetamin i 5 mg tabs, og altså ikke gadeamf.
Men ligefrem at tilråde at tage amfetamin når man ikke engang er i nærheden af at blive færdig med folkeskole kan da umuligt være andet end dårlig HR. :roll:

Rettelse: Staveplade

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
nu bliver han ikke student, da han åbenbare ikke engang går i 9 klasse.
Hvorfor fucke sit liv i så tidlig en alder og så med det lortestof?
min mening.. vent til du er noget ældre..

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil gerne pointere at det var sarkastisk det med 9. klasse.
Men der er et lille år til at jeg får min hue på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]