Opsummering:
Alle reagere forskelligt og hvad der fungerer for en bruger, kan være livsfarligt for en anden.
Selv de mest erfarne brugere kan blive negativt overrasket, for selvom du normalt går med en udmærket dømmekraft og en god mængde ekspertviden, kan det faktum at du engang imellem, ofte eller konstant fylder dig med stoffer, hurtigt give anledning til at du begår fejl.
@ noianoia - hvis den diagnose du har fået fra din læge holder stik, altså at du er hypomanisk, så vil du i høj grad være typen der er tilbøjelig til at tage chancer. Det kan være positivt i henhold til mange ting i tilværelse, men i henhold til leg med potentielt skadelige stof-kombinationer - så vil resultatet blot være en større koger og en øget chance for at afgå ved døden.
Derfor vil jeg bede gæster og andre brugere der læser disse indlæg, til at forholde sig særdeles kritisk til opfordringer af den ene eller anden art.
Vi forsøger ikke at spille hellige eller at køre en skræmmekampagne ved at advare mod stof-kombinationer der i høj grad er skyld i overdoseringer med døden til følge. Vi kan nemlig ikke med sikkerhed udtale os om hvad DU kan tåle, men vi kan anmode dig om at bevæge dig ganske langsomt fremad, hvis du virkelig ønsker at udfordre skæbnen.
Hvad er vigtigst for dig?
At du springer med hovedet først ud i at eksperimentere med en stof-kombinationer i nye doser, for at sikre dig en enormt slasket første-gangs koger?
Eller at du lærer dig selv og dine egne grænser at kende igennem en rar og rolig, men sikker fremfærd ind i et univers af nye oplevelser?
Livet er ikke et fucking kapløb. Få nu ro på.
fantastisk formulering!!!!
jeg siger jo heller ikke at folk ikke skal overveje KRAFTIGT hvad de blander, jeg mener bare at når jeg ser folk snakke om denne blanding som en sikker dødsdom hvis du sågar RØR en øl 12 timer efter du har taget en forholdsvis lille dosis opiat, det gør mig sku lidt uforstående og tvivler på folks kompetencer til at rådgive om et "normalt" forbrug af "stoffer"
ja du kan dø af det, selvfølgelig kan du det. og ja alkohol og opiater forstærker hinanden, men jeg har stort set HVER gang jeg har taget oxy, eller ketamin for den sags skyld drukket alkohol UDELUKKENDE for at forstærke virkningen! og ja ok, jeg er manisk, og elsker at presse ting til det yderste ( applause for at åbenbart vide fra en anden tråd jeg er manisk) men det ændre ikke facten at SÅ farligt er det sku heller ikke... hvis du 12 timer EFTER drikker en øl? are you kiddin me? selv med den største sensitivitet og ingen tolerance , ville du fanme ikke DØ!!!!!
come on!!!!
understreger bare at jeg TIT ser et kæmpe opråb om det er det mest forfærdelige nogen sinde og du dør hvis du bare kigger på en øl!
det betyder jo ikke at jeg også gerne vil understrege at en hvis respekt og forståelse skal holdes med dette da det ER noget der kan slå dig ihjel... men ligefrem råbe højt om uundgåelig død efter 12 timer kan jeg sku ikke forstå.. og ser som misledende information!
mr kool er tydeligvis en brian med tribal tatoos som tror han ved alt og hellere vil lyde bedrevidende end at acceptere hans " spille kort" er uholdbart og rent faktisk guide folk rigtigt...!
.. ej men sorry.. det pisser mig sku af og se folk der tydeligvis ikke selv har prøvet noget prøve belære andre i praksis fra noget de har LÆST!
dette betyder jo ikke jeg tilslutter mig jeres synspunkt, at alkohol og opiater er en farlig blanding...! men ligefrem sige man dør 12 efter, og klandre mig for en enkelt stavefejl omhandlende et medicinsk produkt .. får mig til at ryste på hovedet... ! what a fucking idiot!
ta ting med respekt... what more?
forstå hvilke ting der påvirker hinanden og lyt på din krop.!!!!!
(og btw... ikke min læge men min psykolog der har erklæret mig hypomanisk... i mit hoved stor forskel)