25i-NBOMe, er den rene sandhed, det er noget af det mest psychedeliske jeg har prøvet. Det er ikke særlig visuelt eller hallucinerende. Men den psychedeliske effekt på det er helt ekstrem. Det er meget livsindseende, og man tænker meget på hvordan det hele blev til og hvorfor menneskeden er her, den psychedeliske effekt minder meget om den man har på LSD.
EDIT: Vil nok råde dig til at have et syretrip eller to bag dig inden du kaster dig ud i det.
Arh, klap nu lige hesten, bare fordi du blev godt ramt, er det jo ikke sikkert at trådstarter bliver det - jeg havde selv en god stærk oplevelse på stoffet, men det er altså peanuts ifht. de mystiske ting jeg har oplevet på svampe og LSD. Når det så er sagt, så er i'eren den mest psykedeliske af nbome'erne og det kræver da selvfølgelig at man har respekt for stoffet, men jeg ser ingen grund til hvorfor det ikke kunne være ens førstegangsoplevelse. Jeg oplevede dog at der var lige lovlig meget stimulering de sidste par timer af trippet, så hvis man ikke bryder sig om den slags er det nok ikke stoffet for én.