Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu er det sådan at jeg dagligt tager oxaepam Og vil det have noge på virking på min snarest mdma tur jeg skal have? Søger hurtige svar da det faktiks er i aften jeg regner med at være på på på :)

Admin
Brugeravatar

Oxazepam nedsætter nok bare virkningen af mdma. Men det er ikke decideret farligt at tage sammen.

En anden sag er, at det er dumt at tage mdma, hvis du har en psykisk lidelse. Nu ved jeg ikke, hvad du får oxazepam mod, men at tage mdma vil typisk forværre dine symptomer. Ihvertfald hvis de er psykiske.

-Jimmy Carter

Medlem

Nu ved jeg ikke, hvad du får oxazepam mod, men at tage mdma vil typisk forværre dine symptomer. Ihvertfald hvis de er psykiske.

Hvilke psykiske problemer kan MDMA forvaere?

Junior medlem

Jeg er indforstået med at det kan gøre det værre men det er mest vidst man lider af deprision ikk? Og mdma udlyser ikke psykoser vel ? det er jo ikke sådan noget psy stof som lsd eller hash eller svamep/

Junior medlem

Damn læste lige det dem aktikel der... nu ved jeg ikk om det er en go ide jeg tager mdma.. det er 5år siden sidst mindst. lider af socal angst

Admin
Brugeravatar

Jeg tror, du skal tage den side med et gran salt.
Men mdma kan godt føre til psykoser og angst. Så jeg vil sige, det er lidt at gamble med sit helbred. Du vil jo gerne have det bedre på lang sigt går jeg udfra?

-Jimmy Carter

Junior medlem

så fik jeg prøvet det. det var sgu ikke en særlig fed oplevelse jeg håbede på. jeg blev mere open fik kæberælser men fik ikke den følse som jeg havde håbet på. ka det være fordi det var noget dårligt emma? Startet blidt ud med 100mg og tog så 130mg en time senere uden det vilde virkeling. Jeg har sovet jeg er ikke deprimeret faktikts er jeg ok frisk har lavet min morgentræning osv.

ville det være totalt idiotsk at tage det sidste jeg har tilbage idag? ca. 130mg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det ville være ånssvagt, det er ikke sundt at tage MDMA to dage i træk, det virker sikkert dårligere end i går, og nedturen bliver med garanti større.

edit: 230 mg burde sende dig godt afsted, så det er sandsynligvis dårlig MDMA. Men det kan måske også have en betydning hvornår du tager din oxazepam. En anden gang kunne det måske være en idé ikke at tage din oxazepam den dag du skal tage MDMA, hvis det vel at mærke er forsvarligt for dig og din situation. Hvornår på dagen, ift. MDMAen, tog du sidst oxzaepam?
Det er værd at bemærke også, at nogen først mærker en påvirkning af humøret på andendagen efter MDMAen. Jeg ville ikke gamble med det hvis jeg var dig, også når det er så længe siden sidst du har taget det, og du altså ikke ved hvordan du kan forvente at reagere de næste dage. Det kan selvfølgelig være det slet ikke påvirker dig, nedtur er ikke uundgåelig, men det kan også være din socialangst eksplodere...

Junior medlem

Det er altid en morgenpille så dvs ved 6:30 tiden mdma var ved 23.00 dealer sagde ellers det var go mdma... bla bla det var ihverfalde hvide små krystaller.. Men ja tror ivherfald min det var blandet op med AMF eller sådan noget.. ahh den emma følse savner jeg virkelig.

Tror nu alligvel jeg tager det skal i byen og ja der går jo nok min 1 år til før jeg skal prøve sådan en tur til.. Next time better dealer.... omg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jamen hvis du alligevelle har tænkt dig det hvorfor spørg du så herinde ?

Citat:
Ja det ville være ånssvagt, det er ikke sundt at tage MDMA to dage i træk, det virker sikkert dårligere end i går, og nedturen bliver med garanti større.
det rør dig slet ikke ? plus du tror det er cuttet op med amf (eller sådan noget lol).

du lyder ikke til at være særligt bekymret for dit mentale helbred, og alle ved at det er snot dumt at tage mdma flere dage i træk, og hvis du ikke synes rusen var speciel fed giver det slet ikke nogen mening. tænk dig nu lidt om.

og når det er sagt må jeg indrømme at jeg synes MDMA er et stærkt overvuderet bæ stof.. men det er jo bare min mening :)

Junior medlem

Har også besluttet mig for ikke at tage det.. Hvad for et stof ville du så anbefalde der har noget a like emma rusen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]