Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har faaet nogle kodein piller fra ******, og jeg proevede lige at tygge en, WOW har aldrig oplevet en saadan bitterhed. Koffein kan ikke maale sig med dette. Har lige skyllet min mund, og har stadig bitterheden siddende i munden

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kodeiner er altså ikke tyggetabletter :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du har fået kodein i pilleform, vlle jeg ikke bekymre mig - og skal de ikke sluges?

Hvis du derimod får det decideret dårligt efter lidt tid, og føler du skal kaste op/svimmelhed etc., så gør det med det samme.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Hvis du har fået kodein i pilleform, vlle jeg ikke bekymre mig - og skal de ikke sluges?

Grunden til at jeg bekymrer mig er at det er de samme piller som gjorde jeg fik et voldsomt allergisk anfald (viewtopic.php?t=44617).

Nu har jeg så skrabet coating'en af pillerne, og indtaget dem med en anti-histamin, og har det helt fint nu, kan maerke en svag kodeinrus, efter at have indtaget ca. 150 mg. Det er også forholdsvis normalt eftersom jeg skal have 250 mg for at feeeel reeeal goood.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du syntes Kodein er bittert skulle du prøve at smage Morfin.Skrap kost. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Faxen, det er ikke mit liv, så har lidt svært ved at skrive det her, men hold kæft hvor tager du meget kodein.
Det er vanvittigt vanedannede, hvilket du sikkert har bemærket. Gør dig selv den tjeneste at komme ud af det med det samme, det bliver kun sværere med tiden.

Medlem

Faxen, det er ikke mit liv, så har lidt svært ved at skrive det her, men hold kæft hvor tager du meget kodein.
Det er vanvittigt vanedannede, hvilket du sikkert har bemærket. Gør dig selv den tjeneste at komme ud af det med det samme, det bliver kun sværere med tiden.

Tager ikke saerlig meget nej :) Men ja det er mit drug of preference, og ja taenker tit paa det, men er LANGT fra noget der overhovedet ligner fysisk afhaengighed. Du ser kun mine posts paa psych og ved ikke hvordan jeg er som person i virkeligheden eller noget. Men ja, kodein er langt fra (hvis overhovedet et) mit stoerste problem :)

Men ja man kan godt faa et indtryk af at jeg tager mange forskellige ting, og er afhaengig af kodein osv. hvis man laeser mine posts. Men aerlig talt er jeg ikke saerlig "inde" i hele stof kulturen. Jeg er mere en "experimenter", de fleste af mine venner har kun roeget cannabis (hvem har ikke det) og drukket alkohol. Jeg laver flere posts om stoffer end jeg tager dem. :D

BTW er jeg langt fra uansvarlig, og kunne ikke finde paa at smide mit liv vaek for en substans, men nu har jeg igennem 1,5 aar bevist at jeg sagtens kan have et sundt forhold til kodein. Det er kun en gang imellem jeg faar lyst til det, og tager det kun i perioder.

Medlem

Nu vi er ved kodein, hvor lang tid gaar der foer det enzyme der omdanner kodein til morfin bliver "recharged" og kan bruges igen? Efter 130-150 mg er det saa blevet "recharged" efter 24 timer?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tvivler på man kan gøre det 24 timer efter indtagelse og få samme effekt, tror nok du vil opleve tolerance.

http://www.bluelight.ru/vb/threads/5670 ... -tolerance
God tråd.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Medlem

Men tolerance er vel ikke det samme som at enzymet bliver "opbrugt", kodein bliver jo omdannet til morfin i leveren, og det er det som giver kodeinen dets virkning.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er du ude efter et konkret biologisk svar? Så kan jeg ikke hjælpe dig.

Ikke mere end, at der formentlig fortsat er tolerance efter 24 timer..

Medlem

Er du ude efter et konkret biologisk svar? Så kan jeg ikke hjælpe dig.

Ikke mere end, at der formentlig fortsat er tolerance efter 24 timer..

Jeg er godt klar over at der fortsat er tolerance efter 24 timer. Men jeg har foer oplevet at en kodein dose SLET IKKE VIRKEDE, simpelthen fordi at det enzym der omdanner kodeinen til morfin allerede var "opbrugt", og altsaa ikke et spoergsmaal om tolerance. Lige netop denne egenskab goer kodein svaerere at misbruge end andre opiater/opioider.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]