Faxen, det er ikke mit liv, så har lidt svært ved at skrive det her, men hold kæft hvor tager du meget kodein.
Det er vanvittigt vanedannede, hvilket du sikkert har bemærket. Gør dig selv den tjeneste at komme ud af det med det samme, det bliver kun sværere med tiden.
Tager ikke saerlig meget nej

Men ja det er mit drug of preference, og ja taenker tit paa det, men er LANGT fra noget der overhovedet ligner fysisk afhaengighed. Du ser kun mine posts paa psych og ved ikke hvordan jeg er som person i virkeligheden eller noget. Men ja, kodein er langt fra (hvis overhovedet et) mit stoerste problem

Men ja man kan godt faa et indtryk af at jeg tager mange forskellige ting, og er afhaengig af kodein osv. hvis man laeser mine posts. Men aerlig talt er jeg ikke saerlig "inde" i hele stof kulturen. Jeg er mere en "experimenter", de fleste af mine venner har kun roeget cannabis (hvem har ikke det) og drukket alkohol. Jeg laver flere posts om stoffer end jeg tager dem.

BTW er jeg langt fra uansvarlig, og kunne ikke finde paa at smide mit liv vaek for en substans, men nu har jeg igennem 1,5 aar bevist at jeg sagtens kan have et sundt forhold til kodein. Det er kun en gang imellem jeg faar lyst til det, og tager det kun i perioder.