Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 15:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

SWIM skal til at bestille noget MDMA fra en meget trusted vendor med god feedback, og SWIM ville hoere om MDMA virkelig er det vaerd? Er oplevelsen virkelig saa god som folk siger den er? Det er 85 % rent (krystaller), saa ville en dosis paa ca. 100-110 mg vaere ok for SWIM? Han har aldrig taget det foer.

SWIM har styr paa sit HR, og han har baade anskaffet sig 5-htp og benzoer til naeste dag, hvis han oplever depression.

SWIM's valg staar mellem 1g uncut kokain, eller 1g MDMA. Hvad synes i SWIM skal vaelge?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes helt klart MDMA er det værd. Hvis jeg havde holdt det til mine tre oplevelser med det, som var direkte fantastiske, ville jeg være ovenud lykkelig - men har taget det udover det også, og det mister hurtigt magien synes jeg. Min pointe er, hold dig til en eller to gange med MDMA, og så skift det ud med fx Methylone hvis du gerne vil have dat emma feel igen.

Hvad vejer du og hvad har du prøvet før? Eller hvad vejer en, som ikke er dig.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

SWIM har proevet hash, kodein, etizolam og 1 gang amfetamin. SWIM vejer ca. 66-67 kg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det lyder som en fornuftig førstegangsdosis. Jeg ville til hver en tid vælge MDMA over kokain.

Og drop lige det der SWIM. Det hjælper dig ikke juridisk, og det er møg belastende at læse.

Medlem

Det hjælper dig ikke juridisk, og det er møg belastende at læse.

Jo SWIM har brugt sin egen IP til at gaa ind paa denne side, og indroemme SWIM's stofforbrug. Kan bruges hvis f.eks. SWIM's MDMA bliver taget i tolden, og han vil naegte sit kendskab til substansen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes helt klart MDMA er det værd. Hvis jeg havde holdt det til mine tre oplevelser med det, som var direkte fantastiske, ville jeg være ovenud lykkelig - men har taget det udover det også, og det mister hurtigt magien synes jeg. Min pointe er, hold dig til en eller to gange med MDMA, og så skift det ud med fx Methylone hvis du gerne vil have dat emma feel igen.

Hvad vejer du og hvad har du prøvet før? Eller hvad vejer en, som ikke er dig.

Hvordan ved du at f.eks. bk-MDMA's krydstolerance med MDMA ikke også kan bidrage til at man "taber magien"? :P

Tænker også at hvis bare han begrænser det til en gang hver tredje til fjerde måned, så burde magien ikke rigtig forsvinde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det hjælper dig ikke juridisk, og det er møg belastende at læse.

Jo SWIM har brugt sin egen IP til at gaa ind paa denne side, og indroemme SWIM's stofforbrug. Kan bruges hvis f.eks. SWIM's MDMA bliver taget i tolden, og han vil naegte sit kendskab til substansen.

Det hjælper dig ikke juridisk, nej. Politiet er fuldstændig ligeglade med brugen af SWIM.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan den sikkert godt, men personligt har jeg haft bedre oplevelser med methylone end MDMA, efter jeg prøvede MDMA fire gange. Og det er også hvad jeg har hørt fra venner.

Methylone er et virkelig godt substitut til MDMA, jeg synes klart det er bedre, hvis man har prøvet MDMA et par gange og godt ved hvordan det føles - så kan man forvente det fedeste på jorden og det kommer ikke rigtig til at ske. Men med methylone er det alt sammen godt.... zz

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Methylone er klart bedre at feste på. Hvorimod MDMA er bedre at hygge på :D

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Faxen, hvis du virkelig ville skjule du dig selv, skulle du ikke have brugt den samme bruger, som du har brugt til at fortælle om misbrug fra. Du kan lave anonyme tråde i gæstebogen, og skjule dig bag en VPN

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan den sikkert godt, men personligt har jeg haft bedre oplevelser med methylone end MDMA, efter jeg prøvede MDMA fire gange. Og det er også hvad jeg har hørt fra venner.

Methylone er et virkelig godt substitut til MDMA, jeg synes klart det er bedre, hvis man har prøvet MDMA et par gange og godt ved hvordan det føles - så kan man forvente det fedeste på jorden og det kommer ikke rigtig til at ske. Men med methylone er det alt sammen godt.... zz

Interessant. Sådan havde jeg ikke tænkt på det før.

Jeg synes dog stadig at MDMA har noget helt specielt, som m1 ikke kommer i nærheden af, så længe man ikke har mistet magien. Men vi skal jo heller ikke være enige i alting. :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes MDMA har noget som Methylone ikke har, og omvendt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Vælg MDMA, det er lidt mere sjældent i sin rene form, og efter min mening det rareste af de to stoffer at trippe på... Kokain kan man oftes lettere anskaffe, selvom du nu lyder lidt som en internet køber, og der er alt jo game :)

Jeg stødte engang ind i et forum hvor alle snakkede om SWIM og FOAFIDK "friend of a friend i dont know" osv osv, de gik næsten over i det poetiske hver evig eneste gang man snakkede om narko...

Er det egentlig forbudt ifølge den dnaske lovgivning at snakke om at man vil købe narko?
Er det ikke først når "skaden" er sket at man kan dømmes :\

Medlem
Brugeravatar

Er det egentlig forbudt ifølge den dnaske lovgivning at snakke om at man vil købe narko?
Er det ikke først når "skaden" er sket at man kan dømmes :\

Det er egentligt et ret godt spørgsmål.
Man kan jo blive straffet for at planlægge et mord, selvom man ikke har udført det endnu.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Er det egentlig ulovligt at være så blank at man ikke gider selv at slå det op?

Edit// hentyder ikke til dig faxen, men til de to ovenstående. Det havde taget dem 2 sek på google at finde den her : http://stofinfo.sst.dk/Foraeldre/Lovgivning.aspx

Ellers vil det sikkert betyde noget i en given straffesag, hvis anklageren kan bevise at klienten, havde til hensigt at bestille endnu mere. En sag alene med hensigt har jeg aldrig læst om. (så brugte jeg aligevel tid på den her tråd :roll: )

Medlem

Hvem hentyder du til? :)

EDIT: Men jeg takker for svar. Fik ogsaa lige 0,5 gram Methylone med af vendoren som gratis sample, saa har selv muligheden for at sammenligne dem :D

Dedikeret medlem

faxen skrev:

Hvem hentyder du til? :)

EDIT: Men jeg takker for svar. Fik ogsaa lige 0,5 gram Methylone med af vendoren som gratis sample, saa har selv muligheden for at sammenligne dem :D

Nå okay ? så det var godt nok DIG og ikke swim som købte det MDMA og methylone ?
Tænkte bare lige for være sikker :roll: :lol: :lol: :sucks:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]