Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 08:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej drenge.

Jeg har egentlig undret mig virkelig meget, over dette spørgsmål. Jeg forstår det simpelthen ikke. Nu har jeg prøvet at flirte med Emma et par gange, og hver gang har mine kammerater, som også har taget det, fået den lede efter brænder og har mærket nedturen dagen efter.
Jeg har endnu IKKE oplevet denne nedtur, og synes egentlig også det er svært for mig at opnå den der "body sensation", som folk snakker om på Emma. Jeg føler kun jeg rammer "væggen" hvor jeg bliver ultra snaksaglig, og flyder igennem rummet.

Hvad kan dette skyldes?? Ikke at jeg hungrer efter nedturen, men det får mig tilgengæld til at tænke; "Er det fordi jeg ikke kan blive lige så ramt som de andre osv.".. :-) Kan også bare være min hjerne ikke rigtig reagerer på dopamin ændringen i hjernen. Jeg ved det ikke, men håber der er nogle kloge hoveder :hm:

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Tager du nogen former for antidepressiv medicin/SSRI?

Medlem

Altså jeg har en ven som skal op på 300mg MDMA, hvor vi andre bliver helt brændt på 150mg. Nogle mennesker tåler vel bare MDMA bedre end andre.
Og personligt får jeg kun nogle gange nedtur på efter en tur på mdma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sidst jeg tog MDMA var jeg stadigvæk "høj" dagen efter og mærkede aldrig nedturen, heller ikke senere på ugen. Men jeg plejer at få det halvskidt psykisk.

Det kan variere meget. Hvis du får sovet, motioneret og spist godt både før og efter trippet er risikoen for nedtur mindre. Det kan være dine venner ikke er så gode til dette som dig. Desuden er der biologiske variationer i CNS der kan gøre at du er bedre i stand til at tackle MDMA.

Desuden føler jeg heller ikke at jeg bare får nedtur uden grund. Normalt plejer der at ske noget "dårligt" i mit liv dagene efter trippet, der gør jeg bliver trist. Men hvis alt går perfekt og jeg ikke har nogle problemer i livet der går mig på, bliver jeg jo ikke særlig nedtrykt. Hvorimod udsolgt mælk i Netto eller en punkteret cykel nærmest kan ødelægge hele dagen hvis jeg har grumme MDMA-tømmermænd.

Det skal så lige siges at de første 5 gange jeg tog MDMA mærkede jeg heller ikke noget til tømmermænd. Det er vidst meget normalt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis man har haft en dejlig aften og ikke har taget for meget og ellers lever sundt, sover nok, spiser godt osv. så burde man efter mine erfaringer ikke få nedtur dagen efter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg oplevede det heller ikke de første par gange, meeeen så kom det.
Ingen kan undgå det hvis man tager for meget..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det er fordi du kun har prøvet MDMA et par gange. Hvis du bliver ved med at tage MDMA, og undlader at holde mindst et par måneders pause mellem hver gang, så skal du nok komme til at opleve den efterfølgende nedtur.

Junior medlem

Jeg har taget Emma et par gange.. Vil nok skyde på omkring 10 gange..

Første gang crystal, senere var det noget brunt pulver.. Som jeg nu er blevet ret mistroisk overfor er noget methylone ..

Kan det passe? - Det helt brunt og har ikke nogen "crystal/sukker/glas" form.. Det ligner sammetpresset støv. (ved godt det ikke lyder godt) Men har ca. samme effekt som Emma..

I alt fald har jeg endnu ikke oplevet problemer, ikke under eller efter trip. Selvom jeg dosere 700mg crystal..

Eller op mod 1,5 (brun pulver) .. Jeg ved godt jeg skal holde igen, og vil nu prøve med lidt hest til en blæser istedet..

Mellem min ture er der normalt 2-5 uger .. En enkelt gang med 2 dage i træk.

Nu hvor vi snakker "efterbrænder" .. Jeg bliver aldrig rigtigt ramt af cola.. Nogen der har en teori til hvorfor? Der skal virkelig store mængder til, selvom jeg ikke er storforbruger af det..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan godt være misfarvet methylon. Det kan også være hvad som helst andet. Måske skyldes din tolerance over for kokain dit voldsomme overforbrug af MDMA. De er trods alt begge stimulanter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

wtf 700mg krystal og 1,5g pulver. Slap nu lige af Brian. Der er absolut ingen grund til at tage så vanvittige doseringer, hjernen bliver ligeså fried som kyllingen fra KFC.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]