Hey psy.
Jeg tager mig selv den sjældne frihed en gang i mellem at beruse mig med CNS stimulerende stoffer som f.eks. amfetamin eller kokain, og jeg nyder det selvfølgelig, men er blevet ret træt af den høje puls, navnlig amfetamins grundet den lange halveringstid.
Derfor har jeg kigget lidt på selektive betablokkere som en muligløsning MEN. Alle de præparater jeg har set på har vasokonstriktion som almindelig mulig bivirkning - dette er naturligvis et stort problem grundet stimulansernes fysiologiske påvirkning af kroppen.
Derfor er jeg interesseret i at vide, om der er nogle selektivebetablokkere der ikke virker vasokonstriktivt, men udelukkende mindsker hjertefrekvensen?
Hvis ikke, kan det så betale sig at bruge betablokkere alligevel - kan den sænkede puls gøre op for det høje blodtryk(?) - og er der nogle midler man så kan bruge til at modvirke det høje blodtryk (cannabis ex)?
Er der nogle stoffer man absolut ikke må bruge betablokkere sammen med?
Jeg vil også gerne høre jeres personlige erfaring med betablokkere - kan de anbefales, hvilket medikament brugte du, osv.
Mange spørgsmål på en gang, men vil sætte stor pris på jeres hjælp, jo mere info jo bedre!

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.