Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hullet?
Junior medlem

God aften/nat/morgen Psy.

Ville høre om der er en der kunne forklare mig hvordan det såkaldte "K-hole" føles, og om man kan badtrippe i det?
undskyld hvis det er sat ind under det forkerte emne.

Mvh Sibben.
:peace:

Titel: Re: hullet?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =4&t=41225

http://en.wikipedia.org/wiki/K-hole

viewtopic.php?f=12&t=39372

viewtopic.php?f=11&t=36888&hilit=hullet

viewtopic.php?f=45&t=36643

viewtopic.php?f=48&t=31596

Der er både triprapporter og diskussion om hvordan det føles. Google: "psychedelia.dk+k-hole".

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
For mit ved kommen, started det lidt med sådan et sus fra mellem gulvet op til hovdet. når jeg sat mig i sofaen efter bunken*, Så ku jeg ikke andet end at bare lig mig ned og luk øjne når det kicket(Svært at forklar). Havde musik på altid.men føltes ikke som

om det det kom ude fra(Speakers),men kom inde fra mit hovede(Blev en del af mig?). Så det her at man det bliver svært at forklar- Så ting inde bag de lukkede øjne(CEVs? Smukt!), det fulgte musikken i sådan et sug/sus. Det her er generalt for de tur jeg har haft på bakken*. Sug sus og svimlehed ved at rejse mig eller åbne øjene(hvorfor skulle man da også det?) væk?.

Faktisk pisse svært at beskrive trips syntes jeg, for føler ik rigtigt at få det hele med, har ikke rigtigt ord og så gennemgribene uforklarlig og livændrene syntes jeg ikke det var igen. Men mere- Slap da af man ,huuhu. Respekt til de folk der kan skrive TR!

Medlem

ps. Skal lige nævne at musikken havde meget at sige for tæmpoet for sus og duset
Sus- Full on set, på
Mere sumpet agtigt sus- Dubsteb(noget)mini/prograssivt trance*, Bufo- Rubber lumber/Bufo - Marinus den dur ,den var bare syg at hør sårn ok blompet :D + Røv fuld andet.

Junior medlem

Takker mange gange! :)

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Kan godt følge det med musikken. CEV'erne er meget livlige og smukke.
Til gengæld kan man snildt badtrippe... jeg oplevede nogle minutters salig eufori og nogle minutter i et introperspektivt helvede, hvor jeg dårligt nok vidste hvem eller hvor jeg var hvilket var meget skræmmende, især da man på ketamin kan føle sig fysisk forgiftet. Jeg havde i baghovedet at man rent faktisk kan overdosere på ketamin, og eftersom min rationalitet var 99,9 procent forduftet frygtede jeg en overdosis. Det er en af fordelene ved at trippe heftigt på svampe eller LSD, fremfor ketamin; man ved at en dødelig dosis ikke er en faktor.

Medlem

Det at skulle beskrive "stoffers" virkning fra person til person, er fra person til person. Er sgu ik helt let, for jeg er en person du er en anden person og en tredje er en tredje person,lyder helt ude i hampen ved jeg godt, men håber at i/du får essencen. Man kan "aldrig" sammeligende effekten 100%. Så er jo kun beskrivelse udfra personelig oplevelse/erfaring, et godt råd. Vis du har lyst så gør dine egne :D

Medlem

Btw Allersidste, den med forgiftede følese lyder da ubehagelig var det i K-hole eller?. Jeg har aldrig prøvet at ha det dårligt på keta, mere en ballonmand svæve og gå på skumfiduser agtigt følese , og helt lam/svæve i hovedet /kroppen.ik mærkekroppen undtagen knoglerne der mærkes som om de sidder løse og sårn "smutter rundt på musklerne agtigt"(Nogle gange) :) ik specielt ubehageligt, andet en lidt nøjer over at skulle komme til at skade, uden at kunne mærke det O.o
Enkelt gang fået lidt kvamle, men ikke følt mig så forgiftet, som en weekend brændt helt væk på amf gør det :lol: .

. Vis jeg skulle beskrive keta, sige at det virker lidt hen af det lattergas du får hos tandlægen "low/alm dosis", eller en gang bøjer på krydser ,bare min beskrivelsen af keta vis du ikke har prøvet det før ;). Men igen din oplevelse(TS) kan være anderleds.

Junior medlem

Synes det føeles som en dejlig og skræmmende rutjebane tur hvor jeg nogen gange er helt oppe over skyerne og nogen gange er helt under jorden, somom jeg får en fornemmelse af hvordan hele verden er skruet sammen meget mekanisk og hvordan personerne oppe i luften styrer alle slaverne som knokler under jorden, har været i k-hole ca 30 gange og nyder det hver eneste gang bar slap og lad vær at blive bange bar lig der på sofaen og nyd trippet ;)

Junior medlem

Geografisk sted: danmark
Synes det føeles som en dejlig og skræmmende rutjebane tur hvor jeg nogen gange er helt oppe over skyerne og nogen gange er helt under jorden, somom jeg får en fornemmelse af hvordan hele verden er skruet sammen meget mekanisk og hvordan personerne oppe i luften styrer alle slaverne som knokler under jorden, har været i k-hole ca 30 gange og nyder det hver eneste gang bar slap og lad vær at blive bange bar lig der på sofaen og nyd trippet ;)

GODT BESkREVET DET DER!! WORD!! :) :rocking:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg har desværre været ret afhængig af K i lidt over et år, det er heldigvis snart to år siden, men jeg har udforsket "hullet" betydeligt.
grunden til jeg blev psykisk afhængig var at jeg oplevede ting og tit kom til en større forståelse for hele universet. MEN jeg fik det aldrig med ud. det er som at forklare en drøm, du har det liiiiige på tungen, men du kan ikke samle de minimale fragmenter du er kommet tilbage med. derfor jeg konstant ville tilbage.
jeg har altid KUN gået efter hullet, og alene i et studie med 5 kæmpe genelec i en kreds om mig, en playlist , og et halvt g i hvert næsebor og farvel og ses om en time...
men dette stof er så virkeligheds forstyrrende at det er vildt, du tro du er med en masse mennesker som ikke findes, har siddet i et rum uden vinduer og troet jeg var ved havet, oplevet meningen med livet flere gange, men aldrig kunne forklare det, væltet ind i matematiske psykose fraktaler af energi i en lang acceleration.. og desværre også oplevet min egen død op til flere gange, jeg vd ikke om jeg vil kalde dem for dårlige trips , men jeg oplevede at jeg var død, og derfor fanget uden for livet nu i en uendelig evighed. og jeg troede på det i mit hul, og den følelse glemmer jeg aldrig.. at 100% tro at du er død... forfærdelig skræmmende, men sjovt nok ville jeg utrolig gerne prøve det igen. hvilket også er sket et par gange siden, og jeg lærte at i selve trippet over bevise mig at jeg nok skulle komme tilbage og jeg ikke hverken var død eller blevet sindssyg... men det tog noget tid. !
men huller er samtidig noget af det smukkeste og eventyrlige jeg har oplevet, de smukkeste eventyr der forgår i mit hoved... og musik kan virkelig guide en steder hen man aldrig har været før, og man er der virkelig fysisk. ihvertfald for mig, er det så grotesk livagtigt hvad jeg oplever og hvem jeg snakker , og de matematiske energi spiraler jeg nu må møde på min vej...

men jeg pressede det måske også til det yderste...
men elsker det, på trods af det er SÅ virkeligheds forstyrrende at man ikke ved op og ned...rigtigt og trip

jeg vil kun give ret i at det ER: verdens mærkeligste stof!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
what det er fra 2012? why bring it up again?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
J.Evola hiver alle de gamle keta tråde frem lige nu.. Men jeg elsker K så jeg vil ikke bitche ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]