Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey Psychedelia! :)

Lige nu sidder jeg og er ved at komme ned fra mit AMT trip. Tog 2mg Etizolam i eftermiddags, men vågnede så op igen her ved en 22 tiden. (Bemærk, jeg indtog AMT'en kl: 3). Så det er snart 24 timer siden jeg indtog stoffet.

Dosen var 100mg. Og den virkede ikke overvældende. Dog klappede tænderne utroligt meget...

Men vil gerne høre om der er noget jeg skal tage højde for de næste par dage? Nogen ting jeg skal holde mig fra?

Hilsen, SortSky

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
100mg er en ret stor dose! Spis sundt. Gerne bananer, mælk, kalkun, æg etc. alt der indeholder tryptofan.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Geografisk sted: Kbh
AMT skulle være en MAOI, men meget mild. Så du burde ikke skulle tage nogen særlige forholdsregler.
Hvordan var trippet ellers? Har én gang taget 80mg, og det var temmelig heftigt.

Medlem
Brugeravatar

Det var fantastisk! Dog et heftigt come up. Hvor jeg kastede op.
Men derefter så var der stærke visuals, massere af energi. Dog havde jeg lidt balance problemer.
Mine pupiler var rigtig store, røde øjne. Kæbespændingerne var kraftige, altså mine tænder klaprede løs i flere timer.
Følte mig rastløs og kunne ikke ligge stille.

Næste gang så bliver det til noget techno fest, det er et rigtigt candy drug! :)

Edit:

Dog har jeg lidt problemer idag med at fokusere, skal anstrenge mig lidt for at læse en tekst.
Og så er appetitten helt i bund.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Kan alle de negative effekter dagen derpå ikke evt have noget at gøre med dosen?
Jeg har ikke selv mere kendskab til aMT, end et enkelt forsøg for mange år siden.. Men et hurtigt tjek på erowid siger at heavy dose er på 60-80 mg (oralt), og at der kan forekomme de bivirkninger du nævner, selvom doserne er moderate.

Medlem
Brugeravatar

Det kan muligvis godt være. Det var mit første forsøg med AMT.
Vil dog prøve en mindre dose næste gang, for come downet idag er godt nok ikke særligt rart :/

Medlem
Brugeravatar

Nå nu er det hele vendt 180 grader!
Tidligere på dagen tog jeg 400mg koffein, for at blive lidt friskere.
Det har betydet jeg her til aften har fået et fantastisk afterglow, føler mig rigtig kærlig. Og har en stor trang til at se kæresten (hun bor et godt stykke væk). Men alt i alt har jeg det rigtigt godt, og tror måske 100mg alligevel er mit sweetspot :)

-Jeg anbefaler ikke at man gør som jeg gjorde, men forsøger sig forsigtigt frem! Det er et potent stof, og man kan hurtigt komme galt afsted. Da det påvirker en meget følelses mæssigt.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
100mg er ikke dit sweetspot. Det lover jeg dig.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem

dgs skrev:
100mg er ikke dit sweetspot. Det lover jeg dig.

THIS^^!

Og hvis det er, er dit stof ret urent !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]