Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy. Jeg har haft noget amf til at ligge, og besluttede mig for, nu skal det sgu væk. Så jeg har taget et glas vand og puttet lidt over 1 g amf i det og rørt rundt med teske. Jeg har lige drukket det for lidt under en halv time siden, og har sørget for at få det hele med, ved at putte rent vand i glasset og bunde et par gange indtil glasset var helt rent. Men jeg synes stadig ikke jeg kan mærke at jeg har indtaget noget, udover jeg har lidt ondt i maven (måske pga hvor hurtigt jeg drak så meget vand :) ).

Så mit spørgsmål til jer nu. Er der nogen der har prøvet at drikke amf og fået en virkning? Jeg har søgt lidt efter opløse amf, men har ikke fundet nogle lignende posts.

Og til jer erfarne brugere som vil til at advare mig mod at 1g på en gang er en stor dosis, så vil jeg bare lige sige at jeg har taget de fleste weekender i 3-4 måneder, mange af weekenderne har jeg ikke sovet, så jeg har fået opbygget en rimelig tolerance, så i skal ikke være bange for jeg har taget for meget :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Så må det være skodamfetamin :)

On topic, så virker oral indtagelse fint med amfetamin. Måske burde du overveje dit misbrug, når et helt gram ikke har nogen effekt.

Junior medlem

Tænker måske kroppen har svært ved at optage det når det er blandet med så meget vand? Det skal lige siges, at jeg ved det er noget skodamf, er vant til at få noget andet, og når jeg tager det så er ca 0.1 sniffet nok til et par timer, før jeg skal ha næste streg. Når det så er sagt, så har jeg haft virkning på det amf jeg har nu, efter ca et halvt gram sniffet i løbet af en times tid.

Og jeg vil ikke selv mene jeg har et misbrug, da jeg ikke tager noget i hverdagene, og i weekenden tager jeg ikke fordi jeg har brug for det, men fordi jeg gerne vil kunne holde længe :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Tænker måske kroppen har svært ved at optage det når det er blandet med så meget vand?

Nej. Men virkningen er vist nok lidt blødere.

Mixeren skrev:
Og jeg vil ikke selv mene jeg har et misbrug, da jeg ikke tager noget i hverdagene, og i weekenden tager jeg ikke fordi jeg har brug for det, men fordi jeg gerne vil kunne holde længe :D

Det vil jeg stadig kalde et misbrug.

Junior medlem

Update: amfen er begyndt at virke stille og roligt, min triste dag er i hvert fald blevet lidt mindre trist :D og er da blevet lidt mere frisk i hovedet.. Du har nok ret i at virkningen er blødere Philip, har lige et halv g tilbage det bliver i hvert fald suget gennem næsen frem for drukket :)

Mht om det er misbrug eller ej, så synes jeg det er op til den enkelte person at bedømme selv. Mit forbrug påvirker ikke min dagligdag negativt på nogen måde, og kunne lade være fra dag til dag hvis jeg havde lyst. Men nok om det, god lørdag aften derude! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Update: amfen er begyndt at virke stille og roligt, min triste dag er i hvert fald blevet lidt mindre trist :D og er da blevet lidt mere frisk i hovedet.. Du har nok ret i at virkningen er blødere Philip, har lige et halv g tilbage det bliver i hvert fald suget gennem næsen frem for drukket :)

Mht om det er misbrug eller ej, så synes jeg det er op til den enkelte person at bedømme selv. Mit forbrug påvirker ikke min dagligdag negativt på nogen måde, og kunne lade være fra dag til dag hvis jeg havde lyst. Men nok om det, god lørdag aften derude! :)

jeg vil vove at påstå at du risikerer at gøre skade på dig selv (muligvis endda permanent), ved at tage amf hver weekend. Det er utrolig hårdt for kroppen, især psyken, i længden.

Amfetamin kan lede til psykoser og permanente psykiske problemer.

Jeg har læst om flere historier herinde hvor folk brugte amfetamin alt for ofte, og aldrig rigtig er blevet normale igen. Pas på dig selv og din krop. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg ville ikke vove at sige, jeg vil sige at man har et misbrug af amfetamin, hvis man tager det hver weekend.

Især fordi det har så stor afhængighedspotientale.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Da jeg var ung på ruder konges tid tog jeg speed 80-100 gange over ca 8 år.
Jeg stoppede fordi der til sidst kun var bivirkningerne der virkede.
Mange år efter når jeg blev fuld kørte kæben for fuld skrue-dybt ubehageligt når folk spurgte om jeg havde taget en snitte.
Flere af mine venner havde det samme problem, idag ville jeg ikke gøre det selvom jeg fik 10.000 for det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Da jeg var ung på ruder konges tid tog jeg speed 80-100 gange over ca 8 år.
Jeg stoppede fordi der til sidst kun var bivirkningerne der virkede.
Mange år efter når jeg blev fuld kørte kæben for fuld skrue-dybt ubehageligt når folk spurgte om jeg havde taget en snitte.
Flere af mine venner havde det samme problem, idag ville jeg ikke gøre det selvom jeg fik 10.000 for det.

Scary nok, taget i betragtning af at det i gennemsnit kun er en gang om måneden.

Jeg brugte amfetamin cirka hver weekend i et halvt år. Hen imod slutningen oplevede jeg de værste psykiske tømmermænd, når rusen aftog, i form af depression og socialfobi. Jeg fik også forhøjet mavesyre, som led til ret kraftigt ubehag. Heldigvis aftog det dog igen, efter et godt stykke tid.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]