Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: den der ø
Hej allesammen

Jeg er kommet i besidelse af noget adrenalin injektions væske, og har et par spørgsmål ang. det.

Jeg har tænkt mig at skyde det, og har gode erfaringer med det. har dog aldrig prøvet adrenalin, kun coke. og mit spørgsmål går på doseringen, for tror ikke der skal voldsomt meget til. har regnet med 1 ml men ved ikke om det er for meget eller for lidt til at få et sus.?

nogen der har erfaring med at skyde det i foden, kan godt gøre det i armen men har en tendens til nogen gange at få et grimt mærke, og gider ikke høre på min chef hvad det angår.

håber i gider at tage jer tid til at svare :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har tænkt mig at skyde det, og har gode erfaringer med det. har dog aldrig prøvet adrenalin, kun coke.

Lad være med det! Du får ingen virkning og det kan i værste fald være dødeligt!

Kyl lortet ud, det har INGEN SOM HELST rekreativ værdi...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg har tænkt mig at skyde det, og har gode erfaringer med det. har dog aldrig prøvet adrenalin, kun coke.

Lad være med det! Du får ingen virkning og det kan i værste fald være dødeligt!

Kyl lortet ud, det har INGEN SOM HELST rekreativ værdi...

Jeg er helt enig med BlazR her, Adrenalin har INGEN rekreativ effekt, så hellere få det destrueret. Dog ville jeg anbefale dig at aflevere det på nærmeste apotek, så det kan blive destrueret forsvarligt. Lægemidler har intet at gøre i en almindelig skraldespand.

Al medicinaflevering til destruktion er iøvrigt anonym, så du skal ikke bekymre dig om hvad de vil sige til dig.

Junior medlem

Geografisk sted: den der ø
okay det er jeg glad for i skriver, ellers ved jeg ikke hvad der kunne være sket.

hvad vil det sige at det ingen rekreativ effekt har?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hvad vil det sige at det ingen rekreativ effekt har?

Præcis.. Du får det i bedste fald dårligt, i værste fald kan det føre til hjertestop.
EDIT: Har da læst helt forkert... Ingen rekreativ værdi betyder bare at der intet sjovt er ved det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
BlazR: Er enig med dig i at det ingen rekreativ værdig har. Men jeg synes det virker lidt forhastet at smide det ud. Jeg mener, kan man ikke bruge det i situationer hvor folk har OD'et på et CNS depressant f.eks. opioider? Jeg ved ved godt at man skal ringe 112 i sådan en situation osv. og at man normalt bruger Naloxone. Men man må da kunne anvende Andrealin til et eller andet? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man kunne potentielt bruge det mod anafylaktisk chok, men det er ikke god HR vil jeg mene..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
har tit overvejet om adrenalin ville være fucking vildt.
øv øv øv.. :((

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er fanme godt vi har psychedelia.dk =) Og at det efterhånden er blevet så populært, at det er svært ikke at ende her, hvis man surfer efter stoffer på google. Jeg tror der er mange OD'er, endda dødsfald, der er undgået der igennem

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Når man siger injektion af adrenalin tænker folk om filmen crank. Og når folk snakker om adrenalinsus så er det ikke kun adrenalinen som spiller hovedrollen, langt fra.

Medlem
Brugeravatar

BlazR: Er enig med dig i at det ingen rekreativ værdig har. Men jeg synes det virker lidt forhastet at smide det ud. Jeg mener, kan man ikke bruge det i situationer hvor folk har OD'et på et CNS depressant f.eks. opioider? Jeg ved ved godt at man skal ringe 112 i sådan en situation osv. og at man normalt bruger Naloxone. Men man må da kunne anvende Andrealin til et eller andet? :)

Uanset hvad er det da bestemt heller ikke noget man som lægmand kan bruge til noget som helst - man kan jo ikke rende rundt med adrenalinampuller og skyde OD'ende junkier.

Junior medlem

Geografisk sted: Øen
Jeg troede også det ville være helt vildt sygt, efter at jeg så Crank filmen, hvor han skal bruge adrelalin for at kunne overleve.. nedern.. :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]