Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 23:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Hej Psy, jeg har snakket med min kæreste om at prøve emma sammen med mig, og det har hun så sagt ja til.
Hun har ingen erfaringer med rusmidler udover alkohol, og derfor vil jeg gerne høre hvilken dose i vil foreslå hun skal have for at få effekten, men ikke og blive "skræmt" over effekten da den jo godt kan virke lidt vild for en førstegangsbruger ;)
Hun er 176cm høj, 60kg, spinkel af bygning.

Hvis der er andre parametre der spiller ind så spørg løs :)

Mvh Narkopolo "joint"

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville sige 100mg ville være passende. Hvis hun ikke kan mærke det efter en time må du give hende 50 mere.
Husk at tage det på tom mave, ellers har I ingen anelse om hvornår det sparker ind.

Medlem

Jeg vil nu sige at hun skal starte med 75mg når det er første gang. Det kan nemt være meget overvældende.
Good luck til jer. I skal nok komme til at hygge jer ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

okay tak for svarene :)
Ja det var ihvertfald planen med det ;) (skal ikke misforstås)

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Medlem

Måske du skal holde din dose lav så du er i stand til at agere ordenligt hvis det går galt. Giver også hende en hvis tryghed?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er klart, og var skam også planen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg vil sige en endnu mindre dose, måske bare en tærskel dosis på 50 mg, nogle piger reagerer meget voldsomt på mdma, på grund af hormoner.. hun kan 90% sikkert sagtens tage mere, men så kan hun jo bare få 100 mg oveni hvis hun ikke rigtigt synes det er noget specielt. :) du kan jo roligt tage 100 mg, så er hun måske også mere tryg ved at du tager "det dobbelte" - det kan lyde banalt, men det betyder noget psykisk for en førstegangsbruger! :)

held og lykke! ville ønske jeg turde spørge min kæreste om hun ville tage emma med mig :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes du skal søge Anarkrigs indlæg igennem - han lavede nogle rigtig gode indlæg omkring MDMA og at tage det med sin kæreste.

//Zh4D0w

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

Jeg giver joe_biden ret! Pas meget på med doserne. Jeg har selv en kæreste som har været på date med tøsen nogle gange og jeg må sige hun reagere _meget_ voldsomt på bare 80mg oralt :) ikke som i hun bliver overbrændt og vi tænker det er for meget, men hun ruller på 70-80mg som mine venner og jeg selv gør på 120-150 mg. Dog skal det siges hun ikke tar MDMA mere da hun er begyndt at føle det for voldsomt.

Jeg syntes samtidig at du skal sørge for at sætte din kæreste ordenligt ind i ALT omkring MDMA, da i hurtigt kan komme til at stå i nogle situationer som føles akavet/uheldige på MDMA sammen med sin kæreste. Det er ihvertfald min erfaring :D

Til slut vil jeg ønske jer en pisse god tur og pas nu godt på jer selv og hinanden :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

50mg gade MDMA ville da godt nok være kedeligt, giv hende nu en oplevelse i stedet for en fuser, tag din dose og skær 30mg af så det sikkert fint.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
foreksempel emma impotensen ;) men jeg mener nu også ærligt talt at man kan være mere intime med hinanden på mdma ved at snakke end man kan være når man har sex ædru.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

doublepost

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Geografisk sted: århus
Kommer an på kvaliteten af MDMA'en.. Synes at det er begyndt at svinge meget i stil med at det er blevet mere og mere mainstream at tage MDMA

Havde ikke givet hende under 100 mg, hun skal sgu heller ikke blive skuffet.
120 har altid været vores start dose for første gangs brugere i min vennekreds og det har fungeret hver gang!

Dedikeret medlem

50mg gade MDMA ville da godt nok være kedeligt, giv hende nu en oplevelse i stedet for en fuser, tag din dose og skær 30mg af så det sikkert fint.

og hvad nu hvis den oplevelse bliver MONSTER ubehaglig ? så det bare en oplevelse eller hva ? liiiiiige fordi man ikke gad starte stille ud med dosen.

fint HR rigtig fint.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor stor risiko er der for en MDMA rus bliver ubehagelig hvis man holder doserne under 200mg?

Skal en 15 årig dreng der skal drikke for første gang også starte ud med at lugte til 0,7%s cider?

Jeg siger ikke tøsebarnet skal line en 500mg streg op og suge den hele i en omgang. Jeg sagde han skulle tage sin dose og skære 30mg af, så passer dosen sikkert fint til hende.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Håber i får det for nice, og gud hvor er hun egentlig heldig at hun skal trippe for første gang, bare det var mig !;)

Dedikeret medlem

Hvor stor risiko er der for en MDMA rus bliver ubehagelig hvis man holder doserne under 200mg?

Skal en 15 årig dreng der skal drikke for første gang også starte ud med at lugte til 0,7%s cider?

Jeg siger ikke tøsebarnet skal line en 500mg streg op og suge den hele i en omgang. Jeg sagde han skulle tage sin dose og skære 30mg af, så passer dosen sikkert fint til hende.

Den er rimelig stor specielt første gang. Jeg har set mange kvinder bugge under på doser langt under 200mg !
Min erfaring siger mig bare at der er mange kvinder som reagere meget kraftigt på MDMA ! har set pigebørn over spule kummen på bare 80 mg. Detfor mener jeg de skal starte meget forsigtigt ud.
Desuden vil jeg mene at en MDMA rus føles liiiidt mere voldsomt end en alkoholrus alt efter doser.

Edit: inklusiv mig selv jeg ville nødig ha spist fx 150mg MDMA første gang jeg fik 120 og det var rigeligt til jeg sad og smeltede ud over sofaen 8) :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Puny_Pete - min førstegang var på 200mg (ca, måske minus 30-50 mg) og jeg lover dig for at jeg var hamret afsted, og jeg vejede altså 100kg.
Og gade MDMA? Hvis man har lidt fornuft tager man kun imod MDMA i krystaller, det er (endnu, gudskelov) ikke noget man ser som pulver de fleste steder, men det skal nok blive ødelagt - nyd det mens det varer.
Og hvis det er krystaller er chancen for god kvalitet rigtig høj.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved virkelig ikke hvor i ser 200mg fra, har aldrig sagt hun skal tage 200mg, svjv ligger trådstarters doser på 100-140mg normalt i følge andre tråde, så det jeg anbefaler fra min side er 110mg, hvilke jeg ser som lavt når vi snakker gade MDMA Personligt skal jeg have 250mg gade MDMA (Ja det er stadig krystaller ikke pulver). før jeg synes der kommer ordentlig smæk på rusen (Ja jeg overholder mine pauser)

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem

Jeg ved virkelig ikke hvor i ser 200mg fra, har aldrig sagt hun skal tage 200mg, svjv ligger trådstarters doser på 100-140mg normalt i følge andre tråde, så det jeg anbefaler fra min side er 110mg, hvilke jeg ser som lavt når vi snakker gade MDMA Personligt skal jeg have 250mg gade MDMA (Ja det er stadig krystaller ikke pulver). før jeg synes der kommer ordentlig smæk på rusen (Ja jeg overholder mine pauser)

Det lyder saaatme godt nok som noget slattent MD !!

Hvis jeg drikker eller endnu værre sniffer 250 som startdose så ligger jeg med baroverkrop på sofaen med det hvide ud af øjene hoppene kæber og snakker lort til folk INTET andet. så brændt gider jeg ikke og være med min kæreste haha :D men jo med vennerne er det bestemt hyggeligt. har venner som suger flere 1000mg over en aften/nat fordi det eneste de søger er at ligge med det hvide ud af øjene og få brillen på (folk får briller og mærkelige hatte typisk hallu ved overdosering på MD)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]