Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 22:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey!

For nogle dage siden prøvede jeg MDMA for første gang. Jeg tog et par små baner, som min veninde doserede for mig - og jeg kunne overhovedet ikke mærke det! Dette var selvfølgelig lidt af en skuffelse for mig, så da jeg var på vej hjem med toget sammen med nogle venner, tog jeg en bane som jeg denne gang selv doserede! Der gik 2 min, og så kunne jeg virkelig mærke stoffet!! Jeg fik det vildt underligt, sådan lidt koldsveds agtigt, og tænkte at jeg skulle knække mig.. En af min veninder anbefalede at jeg skulle spise noget tyggegummi - det gjorde jeg så med det samme, og ganske rigtigt så fik jeg det meget bedre! :D

Resten af trippet sad jeg på mcD i 2 timer og drak kaffe, alene, og skrev med en masse folk på facebook. Derefter tog jeg hjem til kæresten og hyggede - så alt i alt et fucking godt trip, meget stille og roligt trods den lidt voldsomme start.

Dagen efter tog jeg op til en veninde hvor vi tog det igen. Denne gang var det under trygge rammer, og jeg lagde mig bare på hendes seng, drak vand og spiste gulerødder (havde ikke tyggegummi :roll: ) og lod stoffet virke. Tror aldrig nogensinde jeg har haft en så dope aften! Vi gik helt amok og bestilte taxier kl. 02:00 om natten for at crashe i min kærestes lejlighed hvor vi festede videre - Det var lidt ligesom at være rigtig skæv, men i stedet for at være mega sløv, var vi helt speedede men snakkede om nogle rigtig kogte ting!

Jeg er helt vild med MDMA, problemet er bare, at jeg bliver helt vildt træt! Uanset hvor meget jeg sover så er jeg bare træt? Er der nogen der har et god råd til at mindske trætheden eller er det bare lidt en del af MDMA? 8)

Og fortæl endelig om jeres oplevelser, og del jeres viden omkring hvad der er godt, og hvad der er dårligt når man tripper !

- Unicorn Skunk (y)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det bedste råd jeg kan give dig lige nu, er at holde minimum 1 måneds pause i mellem hver tur.

Velkommen til.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Altså mener du at du er træt efter ca. 6 timer? Tag hjem og sov. Stoffet er helt op med at virke, og alle redoseringer herfra vil ikke bringe noget tilbage.
Du rammer et comedown, som jeg på MDMA synes kan være ret grusomt, og ramme dig som en ond betonvæg. Du kan dog formindske det ved at indtage forskelle vitaminer, og tryptofan-holdig mad. Prøv at søg lidt rundt på det, der er masser af info om MDMA(ecstasy) her på siden.

Prøv at starte her: viewtopic.php?f=4&t=6450

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes at det er dejligt bare at side og tage på ting, kan slet ikke styre mine hænder.. Og så at gå, det føles som at svømme :) Og selvfølgelig er det også for vildt at danse, men er altid lidt bange for at være alt for åbenlyst på emma, da jeg kan stå i lang tid og bare føle musikken.
mht comedown er det efter min erfaring meget individuelt hvor hårdt man crasher. En af mine venner falder nærmest instantly i søvn og kan slet ikke holde sig vågen, mens jeg selv bare går tilbage til normal tilstand stille og roligt.
Og ja, hold minimum 1 måneds pause, selv holder jeg minimum 2 :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Du må endelig ikke tage MDMA flere dage i træk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]