Hey!
For nogle dage siden prøvede jeg MDMA for første gang. Jeg tog et par små baner, som min veninde doserede for mig - og jeg kunne overhovedet ikke mærke det! Dette var selvfølgelig lidt af en skuffelse for mig, så da jeg var på vej hjem med toget sammen med nogle venner, tog jeg en bane som jeg denne gang selv doserede! Der gik 2 min, og så kunne jeg virkelig mærke stoffet!! Jeg fik det vildt underligt, sådan lidt koldsveds agtigt, og tænkte at jeg skulle knække mig.. En af min veninder anbefalede at jeg skulle spise noget tyggegummi - det gjorde jeg så med det samme, og ganske rigtigt så fik jeg det meget bedre!
Resten af trippet sad jeg på mcD i 2 timer og drak kaffe, alene, og skrev med en masse folk på facebook. Derefter tog jeg hjem til kæresten og hyggede - så alt i alt et fucking godt trip, meget stille og roligt trods den lidt voldsomme start.
Dagen efter tog jeg op til en veninde hvor vi tog det igen. Denne gang var det under trygge rammer, og jeg lagde mig bare på hendes seng, drak vand og spiste gulerødder (havde ikke tyggegummi

) og lod stoffet virke. Tror aldrig nogensinde jeg har haft en så dope aften! Vi gik helt amok og bestilte taxier kl. 02:00 om natten for at crashe i min kærestes lejlighed hvor vi festede videre - Det var lidt ligesom at være rigtig skæv, men i stedet for at være mega sløv, var vi helt speedede men snakkede om nogle rigtig kogte ting!
Jeg er helt vild med MDMA, problemet er bare, at jeg bliver helt vildt træt! Uanset hvor meget jeg sover så er jeg bare træt? Er der nogen der har et god råd til at mindske trætheden eller er det bare lidt en del af MDMA?
Og fortæl endelig om jeres oplevelser, og del jeres viden omkring hvad der er godt, og hvad der er dårligt når man tripper !
- Unicorn Skunk (y)