Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 14:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Candy flip?
Medlem

Hej, jeg er en gut på 17 år, 62 kg, fejler intet mentalt, er ikke deprisiv, har det faktisk rimlig godt og jeg går på gymnasie. Mine sociale færdigheder er gode og jeg har en god kæreste.

Jeg overvejer at købe MDMA på krystal form og noget rent LSD som jeg har adgang til, og jeg har tænkt på at prøve at candy flippe til en festival (LSD og MDMA) Tænker lidt at det er en dårlig setting at trippe på sådan noget stads på en festival. Hvad mener i? Har før trippet på MDMA på en mild dosering, har læst om begge stoffer og ved en del, men hvad mener i om min plan?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hmm, mdma er fint til festivaler! så længe man har solbriller på og ellers kan mærke når folk har fået nok af en (det burde ikke være så svært på mdma).
syre? jeg ved sku ikke helt... det ville jeg nok sige er sjovere at sidde derhjemme og leve sig ind i sin egen verden på, end at fucke rundt på en festival og skulle holde styr på sit shit... - men jeg har ikke prøvet andet end derhjemme så ved det ikke.
ville nok bare foreslå mdma! men måske en lille dosis ku spice det op, who knows :)

Medlem

hmm, mdma er fint til festivaler! så længe man har solbriller på og ellers kan mærke når folk har fået nok af en (det burde ikke være så svært på mdma).
syre? jeg ved sku ikke helt... det ville jeg nok sige er sjovere at sidde derhjemme og leve sig ind i sin egen verden på, end at fucke rundt på en festival og skulle holde styr på sit shit... - men jeg har ikke prøvet andet end derhjemme så ved det ikke.
ville nok bare foreslå mdma! men måske en lille dosis ku spice det op, who knows :)

LSD og MDMA arbejder ikke imod hinanden, tvært imod har jeg læst om mange der mener det er en perfekt kombo, men ja syre til festival, det skal nok overvejes :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
tror heller ikke jeg sagde de arbejder mod hinanden ;) men syre er jo væsentligt mere "indadvendt" end mdma, og jeg tænker bare at hvis man skal fare rundt på en festival på syre (med eller uden mdma), så bliver man noget af en særling. ku jeg forestille mig i hvert fald :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
Hvis du ikke har prøvet syre før, og kun har prøvet en mild dosis mdma, så vil jeg på det stærkeste råde dig til at prøve tingene hver for sig, i et roligt setting, med nogle folk du stoler på.

Medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke har prøvet syre før, og kun har prøvet en mild dosis mdma, så vil jeg på det stærkeste råde dig til at prøve tingene hver for sig, i et roligt setting, med nogle folk du stoler på.

Helt enig. Hvis du syntes MDMA var sjovt, så giv den et forsøg til festivallen. Det er mega dejligt at fjolle rundt mellem en masse mennesker og have krammer på. Men gem LSD til en anden setting. Jeg har taget LSD mange gange, og synes stadig nogle gange, det bliver for voldsomt når der er mange mennesker omkring mig. Også selvom der også er MDMA indblandet. Det kan være en fantastisk blanding, men sandheden er at det er en ret uforudsigelig cocktail. Jeg tror du vil gøre klogt i at prøve det LSD af i en stille og rolig setting første gang du skal ud i det vildnis ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Som de ovenstående siger, så skal du for guds skyld ikke blande LSD med noget første gang. Oplev det i sin rene form til du er fortrolig med stoffet. LSD i sig selv kan være ret overvældende og bestemt ikke mindre i kombination med MDMA.
Når det er sagt, så synes jeg en festival er et perfekt sted at prøve denne kombo første gang (såfremt det er en psytrance festival som Ozora, Boom og lignende). Jeg ville aldrig gøre det på Roskilde, Skanderborg og hvad de ellers hedder alle sammen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet

Er helt enig i det her.

Hvilken slags festival er det? og vil du være blandt folk du stoler på/er tryg ved? Prøvede selv mdma første gang på fullmoon festival, hvilket var ret dumt set i bakspejlet, da jeg faktisk ikke vidste hvad det var/gjorde andet end at det var "ligesom ecstasy". Havde dog et fedt trip (det jeg kan huske af det) men vil aldrig prøve noget nyt på den måde igen, uden at vide hvad jeg havde gang i og med mennesker der kunne passe på mig eller hjælpe hvis det blev nødvendigt.

Mvh

Junior medlem

Jeg er ikke meget ældre end trådstarter, så ikke for at lyde bedrevidende, men er det ikke lige lovlig tidligt at tage LSD som 17-årig?

Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
^^Det synes jeg helt klart!!

Jeg ved ikke hvordan det føles som 17-årig at tage LSD, da jeg selv valgte at vente til jeg var 26.
Men jeg kunne forestille mig at der måtte være ret hårde odds i forhold til at få det fulde udbytte ud af trippets muligheder.
Måske ville man blive forvirret - og ikke kun under trippet - men sandsynligvis også bagefter.

Egentlig ville jeg ikke have haft noget imod at vente til jeg blev 40 med at prøve LSD.

Jeg synes, uanset alder at det er en skod-idé at candyflippe uden at kende begge substanser virkelig godt. .... Og så på en festival, når man er 17 år gammel?

Ej, det bliver sgu noget lort, min ven.

Dengang jeg var 17 på Roskilde Festival, drak jeg mig slatten i lunkne Thor-dåseøl og jordfed.
Det mere end gjorde det for mig;)

Hvis det ikke gør det for dig, så ville jeg til hver en tid nøjes med MDMA'en i en mild dosis ligesom sidst.

Jeg prøvede MDMA for første gang på en festival (jeg var 23 -og hey, jeg er altså ikke en eller anden røvsyg bangebuks)
Det var fantastisk. Men det var også en super-lav dose. Jeg gik rundt og havde den vildeste kærlighedsefølelse overfor ALLE, jeg mødte på min vej. Jeg gik bare rundt i mange timer og nød at alle folk sagde til mig at jeg "virkelig havde den vildeste vibe" osv.

Mega-lækkert med en lav dosis på en festival, så man stadig kan købe en pakke smøger, og alt det dér uden at være for skæv.

Medlem

Jeg synes 17 år er alt for tidligt at indlede din stof-karriere, også selvom du er sund og rask.
Både MDMA og LSD er meget kraftfulde rusmidler, og det kræver altså en del ballast at kunne håndtere dem med den fornødne respekt.

Uanset hvad, håber jeg du passer godt på dig selv.

Junior medlem

syre er det det fedeste på festival. sidste år var jeg på psychedelic circus og indian spirit i tyskland og lsd'en gjorde det virkelig til en fed oplevelse!

ved godt det her er off-topic men har lige oprettet en bruger idag og ved ikke hvor/hvordan man skriver indlæg.

jeg skal tage urin prøver de næste 6 måneder, og ville høre om i vidste om LSD og ketamin slår ud på en urin prøve? og hvis ja - hvor lang tid efter man har taget? og lad os sige jeg tar lsd på en festival 3 dage i træk hvor lang tid efter kan det spores? har virkelig brug for hjælp til det her spørgsmål!

Medlem
Brugeravatar

syre er det det fedeste på festival. sidste år var jeg på psychedelic circus og indian spirit i tyskland og lsd'en gjorde det virkelig til en fed oplevelse!

ved godt det her er off-topic men har lige oprettet en bruger idag og ved ikke hvor/hvordan man skriver indlæg.

jeg skal tage urin prøver de næste 6 måneder, og ville høre om i vidste om LSD og ketamin slår ud på en urin prøve? og hvis ja - hvor lang tid efter man har taget? og lad os sige jeg tar lsd på en festival 3 dage i træk hvor lang tid efter kan det spores? har virkelig brug for hjælp til det her spørgsmål!

Prøv at sætte dig lidt ind i trådstarters problematik før du begynder at fable om at det er mega fedt at tage syre på en festival. Vedkommende er 17 år og måske ikke helt klar til det.

Det er i øvrigt uansvarlig omgang med LSD at tage 3 dage i træk på en festival. Ikke fordi jeg ikke selv har gjort noget lignende, men det er ikke noget, de er ret smart at gå og blære sig med på et HR-forum.

For at lave et nyt emne: Tryk dig ind på et passende forum (f.eks. "syntetiske stoffer") og tryk derefter "Nyt Emne". Tadaa!

For at svare på dit spørgsmål: Efter min bedste overbevisning er der ingen der checker for LSD i pisprøver, så der er vist ingen risiko. Ketamin ved jeg ikke med. MEN:
http://lmgtfy.com/?q=site%3Apsychedelia.dk+ketamin+urin

Medlem

Tak for hjælpen gutter, tror bare det bliver til nogle pinde samt noget lækkert øl, og MÅSKE MDMA.

Medlem
Brugeravatar

dum ide, nu det ikke for at lege mor og eller...
meen du skulle nok vente lidt med de stoffer der til du blevet ældre...nok omkring de 22 ved mdma

og så skal du nok tage lsd op i en overvejelse en gang til det er ikke legetøj...
det skal du vente med til du ved hvad du vil med dit liv og har helt styre på det

og det samme burde du med mdma og endelig alle andre stoffer

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er 17 år ikke liiiige tidligt nok at lege med MDMA? Ikke at jeg skal lege mor for psychedelia men jeg ville anbefale til du er en 19 år ca - det gjorde jeg også selv.

Husk at pas på dig selv hvis fristelsen bliver for stor og pas på med at blive for glad for det. :)

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

og noget rent LSD som jeg har adgang til

^^ :hm:

Er du nu HELT sikker på at det er RENT lsd? Fordi stod jeg med rent lsd ville jeg slet ikke turde overveje at, ta' det da jeg ikke på nogen tænkelig måde ville kunne dosere det, med mindre jeg vidste nøjagtigt hvor meget der var.

og i og med at du ikke rigtigt har nogen erfaringer med lsd og formentlig heller ikke doserne, så lyder det i mine ører, meget dumt det du har gang i.

Ellers har du nok misforstået hvad "rent lsd" betyder.

Er du sikker på at det ikke er "mærker" eller "dråber" du kan få fat i? og med dråber mener jeg lsd der er blandet op til at en dråbe er x antal mikrogram? Eller eventuelt blotters du har fået fingrene i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
og noget rent LSD som jeg har adgang til

^^ :hm:

Er du nu HELT sikker på at det er RENT lsd? Fordi stod jeg med rent lsd ville jeg slet ikke turde overveje at, ta' det da jeg ikke på nogen tænkelig måde ville kunne dosere det, med mindre jeg vidste nøjagtigt hvor meget der var.

og i og med at du ikke rigtigt har nogen erfaringer med lsd og formentlig heller ikke doserne, så lyder det i mine ører, meget dumt det du har gang i.

Ellers har du nok misforstået hvad "rent lsd" betyder.

Er du sikker på at det ikke er "mærker" eller "dråber" du kan få fat i? og med dråber mener jeg lsd der er blandet op til at en dråbe er x antal mikrogram? Eller eventuelt blotters du har fået fingrene i?

Derfor kan det stadig godt være rent. At der ikke er nogen som helst mulighed for at vide det med sikkerhed, er en anden side af sagen.

Junior medlem

det var på ingen måde for at spille smart? blot for at få et spørgsmål om hvor lang tid det kan spores i urinprøver.

du har dog ret i at 17 år nok er en lidt for ung alder at tage LSD i :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]