Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Coca blade
Junior medlem

Nogen der kender lovgivningen mht coca blade. Bliver de betragtet som kokain, hvis de bliver taget i tolden. Eller bliver de bare destrueret..?

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

https://www.retsinformation.dk/forms/R0 ... ?id=137169
121. Kokablad (Cocae folium)

Du skal nok regne med et brev eller et besøg. I begge tilfælde skal du nægte kendskab til sendingen, hvis du vil undgå bøde.. (Hvis det er sendt per post)

Junior medlem

Hmm tak, havde tænkt mig at købe 1 kg coca mel og få det sendt med DHL. Svært at regne ud om det "kun" giver en bøde eller, hvad straffen lyder for det, hvis man skulle blive busted. Umiddelbart inholder produktet 5gram ren kokain ved udvinding, men surt, hvis de kategoriserer det til 1 kilo.. Skal sgu ikke risikere at ruske tremmer for et lille eksperiment :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pakker sendt med DHL, EMS etc, er oftere lidt sikrere, end det almen postvæsen imo..
Men ja, det er altid en chance at få noget tilsendt..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
jeg vil ikke gøre det hvis jeg var dig, hvis den bliver snuppet i tolden tror jeg som du siger de vil se det som at du har fået tilsendt 1k coke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Well hvis du bestiller det skal du som minimum være sikker på at du kan betale med en anonym valuta, f.eks. bitcoins, OG undlade at bruge din mail. Hvis du også kan bruge en krypteret linje til at bestille det med ville det være at foretrække (sløring af IP). Hvis du ikke kan opfylde disse kriterier, skal du IMO holde dig langt væk fra narko handler.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]