Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa alle sammen.

Jeg har i nogle år været lidt on/off på forskellige stoffer så som Coke, Amf, MXE, GHB, Rita, Keta.
For nogle år siden stoppede jeg med at ryge hash, af den grund at jeg blev forvirret, rastløs, bange og i den fase stoppede jeg også med at ryge opium, opium har dog kun været nogle gange, men det havde samme konsekvens.

Skal dog siges at jeg havde røget hash i snart 10 år.

Jeg oplevede en følelse af at blive svimmel og fik svært ved at se, virkelighedsfjern og ked af det.

Nogle år senere står jeg nu med samme problem efter en tur med MXE i november 2012.
Jeg havde et super godt trip, som senere blev blandet med lidt coke til sidst på natten, dagen efter var jeg frisk, bare den alm. Gang træthed og tømmermænd. På 2. Dagen blev jeg efter at have sovet meget urolig, virkelighedsfjern, slørret syn, influenza lign. Tilstand med varme/kulde... Det endte med en tur til lægen hvor jeg fik nogle benzoer, da jeg heller ikke kunne sove om natten for de forvirrende tanker og den drømme lignende tilstand. Efter en uge gik jeg stadig med tanken om "bliver jeg nogensinde mig selv igen".
Efter 10 dage var alt ved sig selv igen, sikke en lettelse. Det var sindsyyyygt hårdt.

Nu sidder jeg så i saksen igen efter jeg i fredags tog 2 steger ketamin, og er røget direkte tilbage i hullet.
Jeg har en kammerat som får seroquel, dem tog jeg 2 stykkker af i går aftes for at kunne sove. Er lidt foggy i hovedet i dag + alt det andet, men seroquellen hjælper godt mod tankerne.

Er der nogle af jer der har prøvet noget lign. ?

Jeg kunne godt bruge et par gode råd, jeg er klar over at det er slut med K/MXE, røg er jeg for lang tid siden stoppet med. Jeg har aldrig haft det så mærkeligt før, selv mine fingre sover mens jeg skriver her.

Udover det ovennævnte har jeg førhen taget svampe, LSD uden problemer.

:(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som du selv siger i dit indlæg:

Citat:
Efter 10 dage var alt ved sig selv igen, sikke en lettelse. Det var sindsyyyygt hårdt.

Giv det lige lidt tid og så ellers lay-low med dit indtag af stoffer. Udover dét, så ville jeg vel sige at du burde prøve at spise noget sundt (og forhåbenligt også monsterlækkert!) mad og måske også lave lidt motion, hvis du ikke gør det i forvejen.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

Hej Fudge, tak for dit svar, jeg vil prøve at gå en lang tur, i dag, motion er ikke noget jeg gør så meget i, ikke at jeg er i specielt dårlig form. Efter at have sovet det meste af dagen er tankerne mere logiske nu, men det er mest om aftenen det går galt mærkeligt nok, jeg prøver at sove når det kan lade sig gøre, ellers går det bare helt galt i hovedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]