Jeg har god erfaring med solo svampe og LSD trips. Jeg foretrækker faktisk at trippe alene.
Måden jeg har fået mest ud af det på er at pakke min mp3 afspiller med strøm og musik, have en rygsæk med noget væske og frådern mad/slik/chokolade, og så rende rundt udenfor i timevis. Jeg har typisk gjort det om sommeren, hvor jeg har rendt rundt i skoven i timevis.
Trippet tager en retning der er langt mere introspektiv, i modsætning til hvis du tripper i et socialt selskab. Det vil sige at fokuset af trippet bliver vendt indad, mod dig selv.
Jeg har ofte fået nogen store åbenbaringer og direkte tossede tanker. Tænke retninger jeg normalt aldrig ville havne i, hvis jeg trippede i et socialt selskab.
Det skal sige at det også sagtens kan gøre derhjemme i rolige omgivelser. Jeg finder det bare meget mere sanse stimulerende at bevæge mig udenfor i naturen.
I forhold til hvilket psykedelisk stof, så vil jeg faktisk anbefale LSD i modsætning til svampe, så længe at dosen er lav nok. Man har klarere tanker og friere associationer på LSD, contra svampe, hvor ens underbevidsthed nærmest bare bliver forceret sammen med din bevidsthed, og du har ikke det helt store valg, i forhold til hvilken retning trippet skal tage (dette har du dog heller ikke hvis du tager en høj nok dose LSD).
Forvent også gerne at være oppe i 12-14 timer (trippet ender cirka efter 9-10) før du kan sove, på LSD.
Håber det giver et indblik i solo trippin'.