Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 21:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

MDPV et døgn siden sidst dosis + jeg har taget 900mg seroquel xr. Kan stadig ikke sove, det lort må jo ha en latterlig lang halveringstid.

Ville jeg kunne ringe til min egen læge/vagtlæge nu og få en benzo?.
Magter bare ikke at tage på skadestuen.

kan ikke rigtig bevæge mig så langt tror jeg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ikke flere stoffer, men ring til lægen.

Medlem

ikke flere stoffer, men ring til lægen.

Hun vil sige jeg skal på skadestuen og ligge til opservation natten over + en benzo. arhh fuck it, prøver bare at ridde den af så

Medlem

Held og lykke med at falde i søvn. Prøv at slappe af til en film eller et ellre andet. Der er ikke noget værre end at sidde og glo ud i luften og ikke vide hvad man skal give sig til når man er totalt brændt af og ikke engang ved hvad der foregår omkring en.

Medlem

Nåede ikke at se din besked, men det var det jeg gjorde. Så fik lige 20-40 minutter vil jeg skyde på. da jeg vågnede vidste jeg ikke om det var torsdag eller fredag. Men har helt sikkert en halverings tid alla meth 9–12 hours. Hvis ikke mere. Og for at være helt ærlig hvis jeg ikke i min koger heldigvis havde sendt det hele til en ven. Ville jeg sku nok suge et hoved.

Det er hjernedødt afhænghig hedskabende når det ryges. Har det flere rapporter hvor folk siger det er mere afhængihedskabende end crack og jeg kan kun give dem ret. Rusen er lige så fantastisk lykke vare bare i 2-3 gange længere tid.og købt over nettet så har du jo nok til en måned for en tudse.

Dedikeret medlem

Arrrg Snubi der jo ikke ligefrem nogen grund til at promovere et stof som tydeligvis har kneppet dig hårdt. Tag dog på skadestuen og få noget hjælp!!!

Medlem

Arrrg Snubi der jo ikke ligefrem nogen grund til at promovere et stof som tydeligvis har kneppet dig hårdt. Tag dog på skadestuen og få noget hjælp!!!

Jeg ser fandeme ikke mit indlæg som en promovering. En skildpade i thailand havde 8.6g MDPV. Men han valgte at ligge det i en rød kasse.

Havde han ikke gjort det havde han kørt videre til han faldt om

Men bare det jeg har sovet lidt har hjulpet gevaldigt. Men skal man tage det stof så køb MAX!! 200mg og doser aldrig efter det andet døgn.

Dedikeret medlem

"Rusen er lige så fantastisk lykke vare bare i 2-3 gange længere tid.og købt over nettet så har du jo nok til en måned for en tudse."

:roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.netdoktor.dk/tema/sorg_krise/psyk.htm

Find den nærmeste og giv dem et kald. Sig hvad du har taget og hvordan du har det. Det vil redde dit liv. :)

Medlem

Nah... gider sku ikk indlægges. os et døgn siden jeg tog seroquel og halveringstiden på dem er 6 timer. så 900>450>225>112.5

Med uden tvivl MDPV'en der har holdt mig i live.

Medlem

Lige en update. har fået sovet 12 timer nu.

men min hvile puls er 110
50 over baseline. og har stadig meget vasoconstriction.
og her før da jeg var nede i netto blev jeg skide bange for en gammel dame der gik bag mig med sin indkøbsvogn.
36 timer siden sidste dosis!!

Det her lort får Meth til at ligne nes kaffe.

Gav en af mine venner 10mg for 2 døgn siden, han har ikk sovet endnu...

Hvis min puls ikk er faldet i aften så tager jeg sku på skade stuen, og får en beta blokker og en benzo.
Føles sku ikk sundt det her.

Og sorry for de mange indlæg. Er bare sådan i min koger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det du skal, er at komme til psykiatrisk afdeling og få noget hjælp, da du tydeligvis er til fare for dig selv, og måske også andre med det misbrug du kører.

Medlem

Det du skal, er at komme til psykiatrisk afdeling og få noget hjælp, da du tydeligvis er til fare for dig selv, og måske også andre med det misbrug du kører.

Man får ikke noget hjælp på en psykiatrisk afdeling. Det er ren opbevaring.
Har jo lige været inde i 3 dage.

Jeg tror vidst ikke helt i ved hvordan psykiatrien fungere her i dk. Hvis du tager ned på den lukkede med en psykose.
Så bliver du kun indlagt hvis du er til fare for dig selv eller andre. ellers må du klare dig selv.

Og jeg har ikke selvmords tanker. Og er pacifist, også på stoffer.

Da jeg var inde i 3 dage, løj jeg om at jeg havde selvmords tanker, for at blive indlagt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arh, jeg er 100% sikker på at de tilbyder terapi. Og siden du kan indse at du er syg, er du jo godt på vej mod en behandling. Dog tror jeg du ødelægger det hele for dig selv igen og igen og igen ved at tage stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Lige en update. har fået sovet 12 timer nu.

men min hvile puls er 110
50 over baseline. og har stadig meget vasoconstriction.
og her før da jeg var nede i netto blev jeg skide bange for en gammel dame der gik bag mig med sin indkøbsvogn.
36 timer siden sidste dosis!!

Det her lort får Meth til at ligne nes kaffe.

Gav en af mine venner 10mg for 2 døgn siden, han har ikk sovet endnu...

Hvis min puls ikk er faldet i aften så tager jeg sku på skade stuen, og får en beta blokker og en benzo.
Føles sku ikk sundt det her.

Og sorry for de mange indlæg. Er bare sådan i min koger.

Sig mig, er du fuldstændig skudt i hovedet? Med de beskrivelser du kommer med, ligner det ikke ligefrem det fedeste stof, og så giver du det til dine venner, når du selv er endt sådan i din kæmpe-koger? Du er fandme ikke for klog (og det er din ven tilsyneladende heller ikke).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg kan satme heller ikke forstå at du kunne finde på at gi' det til din kammi når du selv blev (Super-over-mega) Brændt af det.
men hvis ham din kammi har vidst noget om dine "problemer" du havde med det så skulle han fanme være klog nok til at sige nej.
det beviser bare hvor meget Narko'en styre folk idag. At de vil Risikere at gennemgå det samme som dig (hvis ikke værre) så mener jeg at det var totalt uansvarligt at give ham det.

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Arh, jeg er 100% sikker på at de tilbyder terapi. Og siden du kan indse at du er syg, er du jo godt på vej mod en behandling. Dog tror jeg du ødelægger det hele for dig selv igen og igen og igen ved at tage stoffer.

Det kan jeg love dig for de ikke gør. Var indlagt i 3 dage på psykiatrisk, og der kom en læge en gang om dagen, som jeg snakkede med i 10-20 minutter. Det var det eneste Jeg var sådan set overladt så meget til mig selv at jeg sagtens ville kunnet begå selvmord, uden de ville opdage det.

Jeg har været igennem det meste siden jeg var 16, når vi snakker Misbrug/Psykoser/Depression/Angst/ADHD.
Men har aldrig været i nærheden af en psykiater i mere end 10 minutter af gangen..

Altså, gav ham det jo inden jeg fandt ud af hvor latterligt det her stof er. MDPV virker på følgende måde:

Når man indtager en dosis, nasalt/vaporize. (også iv, har jeg dog ikke prøvet)

Så får du cirka 10 minutter, der minder lidt om kokain. Efteerfulgt af 40 minutter der minder om speed bare meget mere euforisk.

Efterfulgt af 4 timers stimulering med let eufori. <= ligesom amfetamin

Men når man så sidder og ryger lad os sige 5-100mg af gangen, hver anden time. (MDPV ER AKTIVT ORALT VED 2MG. INDTAG ALDRIG SÅ MEGET UDEN TOLERANS)

Så ligger du mere og mere til dit comedown. Ligesom crystal meth
Det først når du stopper med at redosere, at du finder ud af hvor lamt det er. havde sku ikke givet ham det, hvis jeg havde vidst hvor svinsk det er.

ADVARSEL:
der er flere pushere der er begyndt at putte det i deres speed. Os nogen der sælger det som amfetamin.
Har jeg desværre hørt om flere gange nu. Det kan desværre alt for godt betale sig for dem.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Her står lidt om forskning af stoffet:
http://www.pbs.org/newshour/multimedia/bath-salts/

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her står lidt om forskning af stoffet:
http://www.pbs.org/newshour/multimedia/bath-salts/

Hilsen Fanny

Det var dog en dybt uvidenskabelig og farvet artikel... Endda skrevet i talesprog. Jeg føler ikke jeg blev klogere omkring MDPV's egentlige farer, nærmere hjernevasket til at tro at stoffer er farlige og man bliver sindssyg og dør af at tage dem.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ha ha! Talesprog er godt når "almindelige" folk skal forstå det ;) Og mon du har læst lidt nede i artiklen om forsøget med frøæggene? Der står ikke at man bliver "sindsyg" eller at man dør.. Der står at det ser ud til, at MDPV sidder fast i dopamin genoptagelses komplekserne, og bliver her for stedse, ind til kroppen udskifter dem med nogle nye.

Men prøv da selv at finde noget videnskabeligt om stoffet. Så kan du jo be- eller afkræfte hypotesen, istedet for bare at kritisere.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]