Arh, jeg er 100% sikker på at de tilbyder terapi. Og siden du kan indse at du er syg, er du jo godt på vej mod en behandling. Dog tror jeg du ødelægger det hele for dig selv igen og igen og igen ved at tage stoffer.
Det kan jeg love dig for de ikke gør. Var indlagt i 3 dage på psykiatrisk, og der kom en læge en gang om dagen, som jeg snakkede med i 10-20 minutter. Det var det eneste Jeg var sådan set overladt så meget til mig selv at jeg sagtens ville kunnet begå selvmord, uden de ville opdage det.
Jeg har været igennem det meste siden jeg var 16, når vi snakker Misbrug/Psykoser/Depression/Angst/ADHD.
Men har aldrig været i nærheden af en psykiater i mere end 10 minutter af gangen..
Altså, gav ham det jo inden jeg fandt ud af hvor latterligt det her stof er. MDPV virker på følgende måde:
Når man indtager en dosis, nasalt/vaporize. (også iv, har jeg dog ikke prøvet)
Så får du cirka 10 minutter, der minder lidt om kokain. Efteerfulgt af 40 minutter der minder om speed bare meget mere euforisk.
Efterfulgt af 4 timers stimulering med let eufori. <= ligesom amfetamin
Men når man så sidder og ryger lad os sige 5-100mg af gangen, hver anden time. (MDPV ER AKTIVT ORALT VED 2MG. INDTAG ALDRIG SÅ MEGET UDEN TOLERANS)
Så ligger du mere og mere til dit comedown. Ligesom crystal meth
Det først når du stopper med at redosere, at du finder ud af hvor lamt det er. havde sku ikke givet ham det, hvis jeg havde vidst hvor svinsk det er.
ADVARSEL:
der er flere pushere der er begyndt at putte det i deres speed. Os nogen der sælger det som amfetamin.
Har jeg desværre hørt om flere gange nu. Det kan desværre alt for godt betale sig for dem.