Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Har lige i lille spørgsmål til jer. Jeg skal prøve GHB for første gang imorgen. Så jeg har lige et par spørgsmål..
Kan man godt ryge joints når man er på det? Eller forlænger det ens søvn? Og hvor meget skal man drikke af det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Meningen med en GBH-rus er ikke at falde i søvn. Koma er et tegn på en overdosis.

Jeg kan godt forestille mig at hash forstærker den sløvende effekt af stoffet. Når det er første gang du skal tage det, så lad være med at blande det med andre stoffer. Indtag under ingen omstændigheder alkohol sammen med GHB!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man kan sagtens ryge weed sammen med GHB. Lad dog være at gør det første gang.

Det har en god synergi. Bare pas på med at ryg for meget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Alice: GHB blev da udviklet af medicinal industrien b.la. mod søvnløshed så vidt jeg ved? :)

Thorstein: Du kan sagtens ryge joints på GHB, faktisk gør det kun rusen meget bedre IMO. GHB'en fjerne den rest af paranoia hashen skaber, og giver en meget social stener.
Hvis du ikke har prøvet GHB før så start med 0,5g som allergi test, og vent et par timer. Derefter ligger dosen på 1½-2½g for eufori, 3-5g giver en komalignende søvn. 5-10g = risiko zone. 10g+ = Død ;)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja du kan lettere falde i søvn på det, men når du skal feste skal du da ikke sove. De doser man tager imod søvnløshed er ikke i størrelsesordenen "overdosis". Hvis trådstarter har set de der mennesker på GHB der falder om til fester og tror det er meningen, ville jeg lige advare hende inden hun gik ud og tog en overdosis. Hvis trådstarter vil bruge det mod søvnløshed så skal hun være velkommen. :)

Admin
Brugeravatar

^^Det var jo også dig, der begyndte at snakke om koma, Alice :)

Frk. Thorstein: Det bedste råd jeg kan give dig er at kende koncentrationen! Hvis din dealer ikke selv ved, hvad koncentrationen er, vil jeg virkelig fraråde dig at indtage noget af det overhovedet. Det er i den grad at gamble med sit eget liv, hvis man ikke ved, hvor meget man indtager ad gangen. Jeg synes kun, man bør købe af folk, der har lavet det selv og derfor kender koncentrationen. Lige netop ved GHB er det meget vigtigt at kende dosen, da der ikke er langt mellem effektiv dosis og dødelig dosis (se Hypnos' post).

Be safe :)

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Kend koncentrationen, og hav en sprøjte der viser hvor mange mililiter der er i sprøjten. Du kan ikke være for forsigtig med GHB, og du bør altid vide præcis hvor mange mililiter du drikker af det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]