Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 07:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har taget omkring 0,7-1g cola i løbet af 3-4timer blandet med alkohol(6pak blå royal) og har da osse haft et par knæk turer. Men er det normal at man føler sig mere dopet & træt end opkvikket efter sådan en tur? kroppen er helt afslappet og armene føles tunge, samt tænderne og ansigtet er semi følelses-løs?

Mvh FlapDK

Medlem

Kokain er lokalbedøvende og bedøver derfor når du sniffer det. Mange pushere blander op med andre lokalbedøvende midler som eksempel Lidokain. Har også læst at når du blander kokain med alkohol belaster det især hjertet meget mere, så det er vel meget normalt at du er træt efter sådan en tur.

MVH

Junior medlem

Jamen er stadigvæk igang med stregerne, er det så osse normalt at man bare bliver mere og mere dopet for hver bane? og ikke opkvikket?

- Men vidste godt det med lidokain, men det er der ikke blandet i det her, da den første bane først bedøvede efter ca 5-7min :)

Junior medlem

Det er mere det om det er normalt at man ikke bliver opkvikket til sidst? men bare mere og mere dopet for hver bane man tager? for jeg er godt nok blevet blæst efterhånden på en dopet måde og ikke opkvikket.

Medlem

Altså normalt bliver jeg ikke opkvikket af coke med mindre jeg er på en vild bytur. Hvis jeg bare sidder med nogle gutter og hygger bliver jeg afslappet men stadig klar til at gå amok. Hvad mener du med "dopet"?

Junior medlem

Med dopet mener jeg, at jeg har balance besvær samt at jeg er helt afslappet i kroppen, mere end efter en god indica ryger(cannabis). har gummi-ben ligesom man gør efter en go' gang stesolider. Men har det skam men ikke dårligt eller noget. ville bare vide om det er normalt. osse mere for at være sikker på om det nu er osse er coke med den "dopet" og trættende følelse.

- Men betryggende at vide at du osse bare føler dig afslappet, dog har jeg ikke den der klar til at gå amok følelse, men sidder så osse bare alene lige nu og køre videre :)

Medlem

Er det første gang på coke?? Har nemlig prøvet at have det sådan før på coke, men det var på alt for høje doser. Måske du har fået noget meget potent coke? I så fald skal du sku passe på med doserne :)

Junior medlem

Nej har godt nok haft taget coke førhen, men har aldrig haft det sådan her før. Fik dog osse at vide at coken var iorden der hvor jeg fik det fra, men regnede det ikke for meget da jeg gav 600 pr g. Og det her er lidt anderledes, meget svært at cutte til baner da det forbliver i mini-klumper(cola'en var i sten). Og alt det andet coke jeg har fået har altid lammet fjæset totalt meget med det samme, men ikke det her, der går omkring 5-10min først før det bedøver og da jeg tog den første bane jeg på 0,1g hang jeg med hovedet, og først efter 2min begyndte jeg at blive opkvikket. Men du har nok ret i at det er potent coke, og var egentlig osse mere bange for om jeg var på vej til en OD..

Junior medlem

- Hvis jeg f.eks ligger en bane op på et cd-cover så forbliver der en smule fedte lage tilbage som nærmest er ætset ned i coveret, og det kan ikke komme af uanset hvad :D er det normalt?

Medlem

http://www.erowid.org/chemicals/cocaine ... ects.shtml

Læs lidt der. Der står også symptomer på OD.

Medlem

Det plejer det coke jeg plejer at få ikke at gøre.
Vi må have svar fra en der har mere forstand på det.

Junior medlem

Du skal ihvertfald have mange tak for hjælpen indtil videre, du har været en stor hjælp og det sætte jeg stor pris på. tjekker lige linket. Og holder med at tage flere baner for nu, for er blevet helt rundt og hjertet pumpåer på fuld tryk, men det er vel tegn på at jeg har fået nok og jeg skal stoppe nu går jeg ud fra? :)

Medlem

Ja tror du skal holde igen for nu ihvertfald! Hvor meget har du taget? Har du ikke noget der kan få dig til at slappe af? Noget tjald eller thé eller noget?

Og du skal ikke takke. Vi er her for at hjælpe dig. Så pas nu på dig selv :)

MVH

Og velkommen til:-)

Junior medlem

Er nok op på 1,5-1,7g over 4-5timer ca. Men jo, jeg har lige lidt tjald liggende, men det med hjertet er stoppet igen og føler mig osse lidt mere frisk nu, dog stadigvæk en lettere "dopet" følelse. Tror Bare jeg har haft kørt lige på grænsen, og stopper derfor osse nu, mens legen er go' og ryger en halv pind istedetfor :)

- Selvom i er her for at hjælpe, takker jeg alligevel udmygt for havde jeg kørt videre, havde jeg måske ikke været her mere, men det er jo ikke til at vide :) men en stor tak skal du alligevel have for hjælpen.

MVh

Mange tak :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Alt udover det normale er ofte dårlige tegn, når vi snakker rusmidler.. Det er fornuftigt at du har valgt at stoppe for i aften og skriv lige en besked, når du kommer på benene i morgen, så vi ikke skal tænke for meget over din tilstand..

Cannabis entusiast

Junior medlem

P.s bare lige for at du og andre ikke skal blive bekymret, så er coke-virkningen begyndt at blive til den velkendte, med et smil på læben(eufori) og en opkvikket virkning. Jeg havde nok bare overdrevet lidt med doseringen? men stopper for nu, og nøjes med en halv pind også eller i seng. Og endnu engang tak for hjælpen Deliriouz :)

Junior medlem

Jaaz, jeg har fået det bedre nu, virkningen er blevet den velkendte coke-virkning, tror bare jeg lå lige på grænsen med doseringen. Men jeg stopper for iaften og ryger en halv pind også eller i seng :)
- Men Skriver lige en besked imorgen omkring min tilstand, selvom den virker til at være forbedret en del nu, men ikke mere coke for nu :)

Medlem

Dejligt! Jeg hygger mig med at sidde og hjælpe og har selv stået i en situation hvor jeg var meget nervøs for mit helbred. Glæder mig til at høre hvordan du har det i morgen!:-)

MVH

Admin
Brugeravatar

flapdk: Hold lidt igen med dit indtag. Det kan være svært at vurdere, fordi renheden af kokain kan være meget svingende. Et gram coke i løbet af 3-4 timer kan være nok til en overdosis, hvis det er forholdsvist rent. Det er normalt at være afslappet efter virkningen aftager. Mange folk kan blive skæve/dovne af coke, hvis de tager i overkanten.

-Jimmy Carter

Medlem

Så fik vi det sat på plads :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]