Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet LSD for første gang for en måned siden. Det var en halv blotter med 20-30 ug. Det har peaket min interesse for det, og jeg skal prøve igen, og med højere dosis. Men så faldt jeg over en tråd på bluelight som handler om at folk som bruger og sætter høj pris på de helt små doser, og det har jeg også fået lyst til at eksperimentere med.
Så her snakker jeg altså om doser på 1/16, 1/8, 1/4, 1/2 blotter, selvom vi selvfølgelig ikke direkte kan sammenligne på blotter størrelsen.
Vil gerne høre om i andre bruger disse helt små doser og hvad det gør for jer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke med LSD, men verden bliver lidt mere spændene ved små doser. Samtidig kan man stadig fungere helt fint.
Jeg har kun prøvet det, når jeg har testet et nyt stof. Altså en test for at være sikker på, at jeg ikke har fået et eller andet forkert stof.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mærkede selv en klar energi i mange timer da jeg prøvede det, og jeg har læst at det bruges som nootropics og antidepresiv i endnu mindre doser.
Jeg er også lidt i tvivl om hvad jeg mærkede den dag, mht. om jeg trippede eller ej. Er det forkert konklusion jeg er nået frem til når jeg siger at en så lille dose som jeg tog føles meget på samme måde som når man har spist en kraftig cannabis kage?

Bonus spørgsmål : Jeg har læst flere steder at dem der ligger lsd på blotter papir forsøger at ramme 100 ug pr blotter, men det forståeligt nok ikke er helt nemt at ramme. Men jeg har læst et enkelt sted at der maksimalt kan ligge 200 ug på en blotter, kan det være rigtigt? Jeg har set lsd annonceret med højere styrke, men det behøver jo ikke at være sandt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Der kan sagtens ligge mere end 200 µg på et mærke :) Det handler bare om en stærk nok koncentration.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes helt klart der er en antidepressiv effekt, men jeg synes ikke det minder om cannabis. Jeg har så aldrig prøvet cannabis oralt.

Medlem

Det er da langt fra samme virkning som cannabis... så har det været meget dårlige mærker du har fået fat i..

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er ret fedt at lave kreativt arbejde på et kvart trip. Det giver højere energi niveau og skøre ideer plus man ka holde sig vågen længe og har det ikke ad helvede til dagen efter, som hvis man bruger stimulanser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu har jeg ikke prøvet med syre, men lavdosis svampe er mega nice hvis man laver noget samtidig, fx tegner/danser/andet kreativt. Det er lidt som at miste hæmninger og være lidt mere fokuseret/i nuet.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er ret fedt at lave kreativt arbejde på et kvart trip. Det giver højere energi niveau og skøre ideer plus man ka holde sig vågen længe og har det ikke ad helvede til dagen efter, som hvis man bruger stimulanser.

Ville du sige at der er lighedspunkter mellem cannabis kager og den mindste dose lsd som man tripper på? Jeg siger ikke at det er det samme, for selvfølgelig bliver virkningen ændret af det energi man får af syren. Men måden at tænke på, og den øgede intensitet i alt hvad man foretager sig, er meget ens?
Det kan man jo selvfølgelig kun svare på hvis man er en af dem som "tripper balls" på kager, ligesom jeg gør.
Det kan ikke sammenlignes med at ryge cannabis da man ikke får den psykedeliske virkning fra hydroxy 11 thc.
Jeg kan også godt trippe mildt når jeg ryger/vaper, men der er ikke den samme bzzzzzzz...headbuzz.

Dedikeret medlem

Da jeg var fattig narkoman brugte jeg den energi givende effekt, sammen med alkohol drak 4-5 øl 1/4 mærke og jeg kunne drikke uden at blive træt.
Det øgede min empati og i stedet for at blive stang beruset gav det et empatisk overblik med overskud.
Gjorde det lidt for tit, hvilket ikke var så sundt psykisk.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Da jeg var fattig narkoman brugte jeg den energi givende effekt, sammen med alkohol drak 4-5 øl 1/4 mærke og jeg kunne drikke uden at blive træt.
Det øgede min empati og i stedet for at blive stang beruset gav det et empatisk overblik med overskud.

Mvh

Nu har jeg jo kun prøvet en gang, og synes allerede at jeg lidt har glemt hvordan energien var. Også fordi jeg gjorde det en dag hvor det var snestorm, og jeg ikke rigtig kunne tage nogen steder.
Er det en energi til at holde sig vågen eller er det en energi som man kan bruge til noget praktisk?
Gøre hele huset rent? cykle 50+ km?

Dedikeret medlem

Jeg brugte det til at snakke med piger (og drikke uden at blive dumstiv) ikke til at tage arbejdet fra dem. Synes det ville være lidt spild det andet ;)
Jeg blev ikke rastløs som med amfetamin, der er ikke skrald på som sådan.

Junior medlem
Brugeravatar

Ville du sige at der er lighedspunkter mellem cannabis kager og den mindste dose lsd som man tripper på?

Svært at sammenligne, men jeg vil klart sige at der er lighedspunkter i evnen til at fokusere og lade sig opsluge af mere eller mindre betydelige detaljer, som jo så kan være både godt og skidt - rent kunstnerisk.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours

Mvh

hvorfor mener du ikke det var psykisk sundt? af de 2 ting er alkoholen vel klart det mest nedbrydende stof for psyken... eller tager jeg helt fejl? jeg har nemlig selv kørt samme opskrift med 0,4 g svampe på festtur. det er en fantastisk kombo til at score på IMO, så længe man får timet det rigtigt og ikke drikker for meget. ingen negative bivirkniger derved, men faktisk et større velbefindende dagen efter da jeg ikke drikker så meget.

Dedikeret medlem

Jeg synes bare jeg kunne mærke det gjorde noget ved psyken - tog det nok sådan ca en gang i ugen over flere måneder. Samt det gjorde mig i stand til at drikke mere, hvilket jeg så gjorde.

Det var længe før jeg mødte min gode ven måde.

Kan self godt være det var alkoholen som jeg mærkede på psyken.. Skal jeg ikke kunne vurdere.

Edit og det var jo heller ikke altid jeg nøjes med 1/4 sommetider gik det over gevind.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Da jeg opdagede LSD, var det i små doser de første 20+ gange jeg brugte det. Det var som for FSO et suplement til byture/fester.
Jeg kunne drikke uden at blive træt, og uden at tage stimulanser - hvilket var skide rart.
Min fantasi blev utrolig god, og rent socialt var jeg SUPER skarp.
Jeg brugte det i 2-3 måneder - 2-3 gange om måneden. Hvilket var alt for meget.

Det har jeg fotrudt idag. Mit forhold til LSD blev dårligt og jeg lagde det på hylden. Jeg har det rigtig skidt med at have misbrugt sådan et fantastisk stof som LSD, og jeg holdte et par års pause. Siden har jeg eksperimenteret med det et par gange med MDMA indover, men har droppet det igen.

Hun kræver mere tålmodighed og respekt fra mig. Så jeg må vente :)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]