Hejsa
Jeg har fået fat i nogle af disse piller. De kommer fra Roche og der er en krydskærv på den ene side, samt teksten ROCHE *2* på den anden.
De ser således ud
http://min.medicin.dk/resource/media/CU7V8945I går tog jeg 3.5mg fordelt lidt ud på aftenen. Startende kl. 17 Den sidste 1mg tog jeg ved en 22 tiden ca. Mest fordi jeg var lidt nervøs for effekten, da alle her og andre steder siger de er ret potente. Desuden sidder jeg også på job nu, men kan stadig intet føle hvilket i sig selv er godt nok

Jeg gjorde det dog fordi jeg ikke rigtig mærker så meget til det dagen efter, eller også ved jeg ikke hvordan det skal føles?!
Jeg synes imidlertid, ikke de virkede overhovedet. Fik måske en lille buzz men ikke noget vildt overhovedet. Jeg vil sige Rohypnol virker langt bedre på mig. Valium virker også ok i et par timer hvis det er mere end 2-3 måneder jeg sidst har indtaget dette substans.
Hvis man tager efter diverse charts, burde det være en ret stor mængde jeg har indtaget. Nogle siger. 0.5 clonazepam = 10mg diazepam. Andre siger 1mg clonazepam = 10mg diazepam. Hvis vi tager den sidste er det alligevel 35mg diazepam jeg har indtaget.
Er der nogen der ved hvorfor der ikke sker noget? Har jeg bare en stor tolerance igen, for et stof jeg gerne vil prøve?
Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan prøve for at få et virkelig afslappet virkning?
Jeg har prøvet, Ketogan, rivotril, valium, flunitrazepam (rohypnol), Malfin DAK, Morfin DAK, hexal, dolol+tremadol, oxynorm 5mg, gabapentin og hvad der ellers måtte være.