Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 01:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Rivotril 2mg
Junior medlem
Brugeravatar

Hejsa

Jeg har fået fat i nogle af disse piller. De kommer fra Roche og der er en krydskærv på den ene side, samt teksten ROCHE *2* på den anden.

De ser således ud http://min.medicin.dk/resource/media/CU7V8945

I går tog jeg 3.5mg fordelt lidt ud på aftenen. Startende kl. 17 Den sidste 1mg tog jeg ved en 22 tiden ca. Mest fordi jeg var lidt nervøs for effekten, da alle her og andre steder siger de er ret potente. Desuden sidder jeg også på job nu, men kan stadig intet føle hvilket i sig selv er godt nok :) Jeg gjorde det dog fordi jeg ikke rigtig mærker så meget til det dagen efter, eller også ved jeg ikke hvordan det skal føles?!

Jeg synes imidlertid, ikke de virkede overhovedet. Fik måske en lille buzz men ikke noget vildt overhovedet. Jeg vil sige Rohypnol virker langt bedre på mig. Valium virker også ok i et par timer hvis det er mere end 2-3 måneder jeg sidst har indtaget dette substans.

Hvis man tager efter diverse charts, burde det være en ret stor mængde jeg har indtaget. Nogle siger. 0.5 clonazepam = 10mg diazepam. Andre siger 1mg clonazepam = 10mg diazepam. Hvis vi tager den sidste er det alligevel 35mg diazepam jeg har indtaget.

Er der nogen der ved hvorfor der ikke sker noget? Har jeg bare en stor tolerance igen, for et stof jeg gerne vil prøve?
Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan prøve for at få et virkelig afslappet virkning?

Jeg har prøvet, Ketogan, rivotril, valium, flunitrazepam (rohypnol), Malfin DAK, Morfin DAK, hexal, dolol+tremadol, oxynorm 5mg, gabapentin og hvad der ellers måtte være.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan ofte ikke selv mærke hvor påvirket man er på benzoer, så pas på med at tage dem når du skal på arbejdet eller være sammen med folk der ikke skal se dig påvirket :)
Rivotril 2mg er ca. lige så stærke som 6mg lexotan. Dvs. de er i gruppen af de stærkeste gamle benzoer med lang virkning der er på marked her i dk. De stærkeste er naturligvis flunitrazepam, rohypnol, f2'ere eller hvad du vil kalde dem, med de har kort virkning og det samme kan man sige om Alprazolam, selv om de har lavet Tafil for at få det til at virke længer.
Pas i øvrigt på med at tage benzoer over for lang tid da de er stærkt vanedannende og deres tolerance virkning er en bitch!

Medlem
Brugeravatar

Har prøvet selv af rivotril 2mg, og kan som dig sige, at jeg kunne heller ikke rigtigt mærke det helt vilde. Men som bindegal siger, man ved ofte ikke hvor blæst man er. Personligt bryder jeg mig ikke om rivotril, og fortrækker andre benzo'er (alprazolam, valium....)

bindegal skrev:
Man kan ofte ikke selv mærke hvor påvirket man er på benzoer, så pas på med at tage dem når du skal på arbejdet eller være sammen med folk der ikke skal se dig påvirket :)
Pas i øvrigt på med at tage benzoer over for lang tid da de er stærkt vanedannende og deres tolerance virkning er en bitch!

Medlem

Geografisk sted: hasselager
ja det er ikke nogen du mærke, men de komme snignen og laver dig om til en uden hæmninger og som ikke er en rar person, kender fler der bliver bange for sig elv pga det de har lave i det parioder de har tage krydser, og jeg er selv en af dem, er ikke en der stjæler men bleve langfinger når jeg var i fiskeudstyrs butikker og det ligger ikke til mig normalt.. og jeg siger tinge til dem jeg elsker og holder af på en hård måde.. så hele nogen valium det sidder godt nok længe i kroppen men de laver ikke sådan på din personlighed... .

vh trold

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg havde engang spist virkeligt mange benzoer om aftenen og det meste af natten, så da jeg kom på arbejde (eget firma), snakkede jeg med chefen for en kunde jeg havde (mente jo ikke selv at jeg var påvirket, ellers havde jeg meldt mig syg), men han spurgte efter få minutters snak om jeg havde røget hash, fordi at han godtnok synes at jeg var utrolig snalret at snakke med.
Så tænkte Obama lige kort.. Benzoer eller hash? Vi siger sgu bare ja til det med at ryge hash. :D
Så pas nu på, det lyder allerede på dig som om at du er ved at være ret glad for downers. Pas på med at det ikke kommer til at fylde for meget, for pludselig går det galt.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg er komplet uenig. Jeg mærker intet. Er nærmere mere frisk. Havde vi snakket om MDMA dagen før ja så ville jeg være rundt på gulvet på grund af manglende søvn osv. Dog kan valium også godt gøre en lidt mere afslappet dagen efter uden noget vildt.

Tager ikke alle disse nævnte medikamenter mere - kun engang imellem. Og hvis jeg gør er det kun valium, hexal, tremadol. Det er yderst sjældent. Jeg var udemærket klar over clonazepams virkning og lange halveringstid. Men det er det samme hver gang jeg leger med benzoer. Har jeg ikke gjort det længe mærker jeg da lidt, ellers ikke. Det jeg har bedst erfaring med er dog valium og rohypnol.
Jeg vil lige sige jeg gør det højest 1 gang i måneden og har ingen problemer whatsoever med det. Har et velfungerende liv.

I fleste herinde vil nok stadig påstå du er helt væk du ved det bare ikke osv. men virkelig det er jeg ikke. Kunne ikke føle en mere almindelig arbejdsdag.

Hvad kan jeg anskaffe mig, der kan dække mit behov for en chiller i sofaen udover en joint ind imellem!? Jeg tænker noget opiat halløj.

Medlem

Geografisk sted: hasselager
dyrk dig nogen valmuer eller studere andre urter der giver en vis form for ro chiller i kroppen, og prøve dem af,

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan skam snild blive frisk af benzoer. Det er en af grundene til det er en god ide at vente med at tage sin sovepille til man har lagt sig. Ellers kan det ende med at man går i gang med et eller andet, og tiden løber fra en fordi man er påvirket uden at være opmærksom på det.
Der er teorier om hvorfor virkninger af benzoer kan være subtil, men det har højst sandsynligt noget at gøre med at de påvirker hvordan GABA-a receptoren virker, frem for at efterligne neurotransmitteren GABA.
Jeg kan ikke rigtig se hvordan du kommer til at vi mener at du er helt væk, tværtimod siger næsten alle at de kender den følelse du skriver om.
Lad mig prøve at forklare dig det på en anden måde.. Jeg har ofte siddet med folk der her taget måske bare en rivo eller to, og så siger at de absolut ikke kan mærke noget. Men jeg der sider og betragter ham kan høre at hans stemme er noget snøvlet og hans bevægelser er lidt langsomme. Ikke at han er vind og skæv, men tydeligvis påvirke. Så når jeg tager en rivo eller to og ikke føler jeg er påvirket, ved jeg at det måske ikke ser sådan ud for andre.
Her er et andet eksempel, nogle gange fremmer overdrivelse forståelsen :wink:
Jeg tror også mange af os har oplevet folk der virkelig har taget for mange benzoer og tror at de nærmeste er usynlige og f.eks snupper et helt tøjstativ i fuld dagslys, på en gågade i den tro at de ikke bliver opdaget hvis de bare sniger sig væk :lol:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Der har floreret RIGTIG mange falske Rivotriler rundt. Ihvertfald i mit område.
3.5mg er en dose du SKAL kunne mærke. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Især når du siger at du kan mærke andre benzoer.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem
Brugeravatar

Man kan skam snild blive frisk af benzoer. Det er en af grundene til det er en god ide at vente med at tage sin sovepille til man har lagt sig. Ellers kan det ende med at man går i gang med et eller andet, og tiden løber fra en fordi man er påvirket uden at være opmærksom på det.
Der er teorier om hvorfor virkninger af benzoer kan være subtil, men det har højst sandsynligt noget at gøre med at de påvirker hvordan GABA-a receptoren virker, frem for at efterligne neurotransmitteren GABA.
Jeg kan ikke rigtig se hvordan du kommer til at vi mener at du er helt væk, tværtimod siger næsten alle at de kender den følelse du skriver om.
Lad mig prøve at forklare dig det på en anden måde.. Jeg har ofte siddet med folk der her taget måske bare en rivo eller to, og så siger at de absolut ikke kan mærke noget. Men jeg der sider og betragter ham kan høre at hans stemme er noget snøvlet og hans bevægelser er lidt langsomme. Ikke at han er vind og skæv, men tydeligvis påvirke. Så når jeg tager en rivo eller to og ikke føler jeg er påvirket, ved jeg at det måske ikke ser sådan ud for andre.
Her er et andet eksempel, nogle gange fremmer overdrivelse forståelsen :wink:
Jeg tror også mange af os har oplevet folk der virkelig har taget for mange benzoer og tror at de nærmeste er usynlige og f.eks snupper et helt tøjstativ i fuld dagslys, på en gågade i den tro at de ikke bliver opdaget hvis de bare sniger sig væk :lol:

Jeg forstår dig 100%. Kan sagtens følge hvad du mener. Kan godt være man er det uden at vide det. F.eks. på valium, er jeg altid klar over der er en virkning. Og da valium virker på nogle helt andre mekanismer er det nok derfor.

Men mig bekendt er clonezapam IKKE en sovepille. Den virker mod anxiolytic, anticonvulsant hvor diazepam virker på anxiolytic, anticonvulsant, muscle relaxan. Og for mig virker diazepam noget bedre. Det skyldes nok den lamme effekt den har i form af muskel afslappende.
Dropper clonezapam, og til en anden gang bliver det gode gamle diazepam eller endnu bedre flunitrazepam.

Sjovt nok har diazepam også den vanvittige halveringstid :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et benzo er et benzo er et benzo. De virker alle sammen på samme måde. Hvis du kan så prøv at læse den engelske wiki om benzo. Der er forskel på halveringstiden og på om de stoffet så benzoen bliver forvandlet i kroppen under forbrænding og hvor aktive de er. Et korttids virkende benzo vil være mere velegnet til en sovepille for så er du ikke så bombet om morgen. Et hurtigvirkende benzo vil være godt mod et angstanfald osv. Men at der er sådan en stor gruppe af benzoer har lige så meget at gøre med medicinselskabernes patenter som at den ene er bedre end den anden.
Diazepam var det første benzo der rigtig kom ud i handlen og grunden til det's lange virkningstid er at metaboleren også er aktive. Det var faktisk nummer 2 i rækken af benzoer der blev lavet det første var Risolid. Benzoerne var også specielle ved at være nogle af de første stoffer der var skræddersyet til en bestemt virkning. Før den tid lavede man et stof og så så man hvad det gjorde. Benzoer gik man efter en bestemt virkning ud fra hvad man vidste om neurokemi.

Junior medlem

Krydser er noget af det bedste, jeg elsker og drikke oven på dem, og jeg bliver ikk lang fingret og dum, men jeg bliver vold vild og frisk af dem.men jeg kan og finde ud af og tage dem med måde, Så ind over med nogen krylle ryller hvis nogen har nogen.

Dedikeret medlem

det er da ikke særligt smart at drikke på krydser!!?.. jeg kan kun fraråde dig det rubberkenneth! Det er at lege med døden.. hver ting til sin tid

Junior medlem

Jeg er ikke død endnu, har jeg gjordt i mange år, så er virkning meget bedre.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Krydser er noget af det bedste, jeg elsker og drikke oven på dem, og jeg bliver ikk lang fingret og dum, men jeg bliver vold vild og frisk af dem.men jeg kan og finde ud af og tage dem med måde, Så ind over med nogen krylle ryller hvis nogen har nogen.

Det er omvendt harm reduction at blande alkohol og benzodiazepiner og frarådes!
Din sidste sætning kunne implikere at du leder efter stoffer(min fortolkning, men jeg kan jo tage fejl), hvilket selvfølgelig ikke tolereres og kan ende med udelukkelse fra siden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]