Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 25B-NBOMe?
Junior medlem
Brugeravatar

Hey psy. Er der nogen der har erfaringer med 25B-NBOMe? Kunne godt tænke mig at høre hvad det er samligneligt med? Har prøvet rigtigt mange forskellige trips :) og har fået mulighed får at få fat i 25B-NBOMe til nytår. Har sent fri fra job så vil bare gerne trippe med et par venner :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er sammenligneligt med 2C'erne. Jeg synes rigtig godt 25B-NBOMe. Det er lidt mere chill end for eksempel 2C-B. Dejlig smooth følelse. Dog kan det give kvalme under come-up (eller også var det fordi, jeg havde spist mig tyk i and den aften).

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg synes også det er væsentligt mere "blødt" for kroppen end 2c-b, har dog kun prøvet 2c-b en enkelt gang hvor det var en liiidt mærkelig setting. Du skal dog være ekstremt påpasselig når i skal dosere, stoffet virker helt ned i sub 100ug området, så i skal sørge for at have en ret præcis vægt, faktisk er i nødt til at blande stoffet med væske for bare at få en nogenlunde idé om hvor meget i indtager, medmindre i har laboratorie faciliteter til rådighed.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ This.

Husk nu for guds skyld at bruge hansker når i skal dosere det.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Var der ikke en herinde der havde lavet sig en næsespray, hvori der var 25B-NBOMe? Såvidt jeg husker fungerede den således at der ved hvert sprøjt kom 500ug ud... Er der tilfældigvis en der ligger inde med en guide til sådan en?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Var der ikke en herinde der havde lavet sig en næsespray, hvori der var 25B-NBOMe? Såvidt jeg husker fungerede den således at der ved hvert sprøjt kom 500ug ud... Er der tilfældigvis en der ligger inde med en guide til sådan en?

Så længe du kender din opløsning, dosen du vil indtage, og hvor meget næsesprayen doserer pr. tryk, skal der vel ikke meget hovedregning til?

Medlem

......... Du siger noget. Brainfart

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside

Så længe du kender din opløsning, dosen du vil indtage, og hvor meget næsesprayen doserer pr. tryk, skal der vel ikke meget hovedregning til?

Det skal der ikke nej, men man skal i så fald sørge for at få fat i nogle næsesprays der afgiver en præcis mængde hver gang. Jeg har hørt en del erfaringer fra folk der blevet både lidt overraskede og lidt skuffede, det lader til at næsesprayen ikke altid er helt pålidelig i den mængde den skyder ud. Jeg tænker at man nok kan købe nogle dyre nogen der er præcise, men sådan noget er svært at bedømme da man højst sandsynligt bestiller dem fra nettet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Det skal måske også lige nævnes at sådan en næsespray med x antal doseringer i, er meget nemt tilgængelig, så man skal være påpasselig med redoseringer. Den ligger jo bare lige et snuptag væk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A

Det skal der ikke nej, men man skal i så fald sørge for at få fat i nogle næsesprays der afgiver en præcis mængde hver gang. Jeg har hørt en del erfaringer fra folk der blevet både lidt overraskede og lidt skuffede, det lader til at næsesprayen ikke altid er helt pålidelig i den mængde den skyder ud. Jeg tænker at man nok kan købe nogle dyre nogen der er præcise, men sådan noget er svært at bedømme da man højst sandsynligt bestiller dem fra nettet.

Min erfaring siger mig at det har meget med hurtigheden/styrken i selve trykket at gøre hvor meget der kommer ud af gangen. Hvis man ikke har brugt en næsespray før vil jeg kraftigt anbefale man får noget erfaring med dem før man bruger dem til ug aktive stoffer. Det er umuligt at fortælle hvordan man skal gøre, selvom det er så banalt - det ligger i fingrene.. :)

Det optimale ville være at man kendte den højeste mulige dosis sprayen kunne skyde ud på én gang.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
Det er da ret banalt. F.eks afgiver Otrivin næsespray's en dosis på 140ug/dosis (hvilket selvfølgelig forudsætter at stemplet trykkes helt i bund), og da koncentrationen i opløsningen er angivet til 1mg/mL vil det sige at hvert pust er 140uL - og så blandes opløsningen bare så den valgte dosis opnås. Angående påfyldning er det nok nemmest at bore hul i flasken med spidsen af en kanyle, suge indholdet ud og fylde opløsningen i, og derefter sætte et stykke tape eller lign. over hullet. Optimalt skal narkoopløsningen sterilfiltreres (0,2um filter) eller tilsættes konserveringsmiddel, da der ellers kan forekomme uønsket bakterievækst i produktet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Undskyld jeg lige hopper ind her, men kan man gøre det med alle stoffer? Eller er det kun fordi dosen er så lav?
For lyder da rimelig genialt.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
Ja så længe opløseligheden tillader det

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Fedt! Det skal jeg sku prøve!
Tak for info.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Når man er nede i disse koncentrationen vil det nok være smart at lave blotter. (Mærker)

Denne tråd fra bluelight vil måske give et indblik hvordan det skal laves, så man får den rette koncentration pr. blotter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]