Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej psychoer ;) Joke.
Jeg har fået noget amf som jeg skal sælge vidre. Det ser helt normalt ud (Bare helt hvidt og fint)
MEN det smager meget salt agtigt, og det brænder SINDSYGT i næsen? Det giver en fin rus, og virker som amf skal virke.
Kan det være noget farligt der er i det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er næsten med garanti cuttet med salt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig fået amfetamin som havde en saltet smag, men amfetamin er noget af de mest urene stof man kan komme i nærheden af og det er kun fantasien som sætter grænser for hvad folk kan finde på at cutte deres amfetamin op med. Det er noget værre snavs. Jeg tror ikke der er nogen som kan gætte sig frem til hvad dit amfetamin kan være cuttet op med. Man kan selvfølgeligt gætte, men jeg tror ikke det er pålideligt nok til at du skal faste dig ved det. Fornuftigt af dig at du spørge her inde først inden du begynder at sælge det til folk. Jeg tror hvis jeg var dig, ville jeg give det en acetone vask og så selv cutte det op med kreatin bagefter. Hvis du har nogle fornuftige kunder kunne du evt. undvære at cutte det op med kreatin og så tage lidt ekstra mønt for det. Dårlig forretning for dig, men du må jo pudse din egen glorie :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er næsten med garanti cuttet med salt.

FØJ :shock:

Medlem

Tag for svarende.
Min ven siger at han tror det er cuttet op med noget "kemisk salt"
Men det har heller ikke nogen lugt?? Det virker bare.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tag for svarende.
Min ven siger at han tror det er cuttet op med noget "kemisk salt"
Men det har heller ikke nogen lugt?? Det virker bare.

Helt rent amfetamin er helt hvidt og lugter ikke af noget. Desuden river det sindsygt i næsen. Men jeg tror ikke det skal smage af salt. Det er lyder seriøst skummelt.

Medlem

Det smager heller ikke helt af salt. Men salt er det tætteste jeg kan komme på amfens smag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det smager heller ikke helt af salt. Men salt er det tætteste jeg kan komme på amfens smag.

Hvis du det kan lade sig gøre, så synes jeg du skal aflevere det tilbage. Lad være med at gøre forretning i noget du ikke selv er sikker på at indtage. Hvis det ikke er en mulighed, så sørg for at få renset det skidt før du giver det videre til andre mennesker.

Medlem

Kunne ikke finde på at sælge det til andre før jeg ved hvad det er. Tænk hvis jeg dræbte en person..
Jeg renser det med acetone i morgen :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hafnia
Bare lige til info: almindelig bordsalt er ikke opløselig i acetone, og langt de fleste uorganiske salte vil være mindre opløselige end amfetamin.

Du kan evt tjekke for alm. salt med en flammeprøve.

Medlem

Flamme prøve? Forklar :)

Og i må gerne komme med andre metoder til at finde ud af hvad det kunne være :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
http://da.wikipedia.org/wiki/Flammepr%C3%B8ve

Men er en flammeprøve til nogen som helst nytte? Jeg mener man kan jo tjekke salt og derefter sammenligne med amfetaminen(eller hvad det nu er), men hvis amfetaminen både indeholder salt og muligvis andet...?

Admin
Brugeravatar

Er det overhovedet det værd? Hvad så, hvis du finder ud af, der faktisk er bordsalt i? Det er en af de mindre slemme ting, man kan cutte stoffer med imo. Lidt salt tager man nok ikke skade af. Stoffer blir cuttet med langt værre ting.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.

Hvis du det kan lade sig gøre, så synes jeg du skal aflevere det tilbage. Lad være med at gøre forretning i noget du ikke selv er sikker på at indtage. Hvis det ikke er en mulighed, så sørg for at få renset det skidt før du giver det videre til andre mennesker.

Hvornår kan man nogensinde være sikker på amfetamin?

Ja, vil nu også sige det amfetamin ville jeg nu nok tage hvis det var det, jeg har taget ting der ville lyde værre hvis jeg skulle beskrive dem her, og også sagt nej tak til ting som.. ja.. I ville ikke tro mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
IMP? Du skriver at alm. Bordsalt ikke er det værste at cutte med? Syntes du får det til at lyde harmløst. Mig bekendt er salt rigtig usundt for kroppen og et stort forbrug kan have mange negative virkninger. Hvis han sælger til nogle fucked up "se mig- jeg har været vågen i 4 dage og sniffet 8g brianer" så kan det sku ikk være godt!

No offence IMP =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Blodsplat: Amfetamin kan cuttes med langt værre ting, som imp også er inde på. Se positivt på det, i det mindste er det ikke et psykoaktivt stof det er cuttet med, som påvirker amfetamin rusen.

Admin
Brugeravatar

IMP? Du skriver at alm. Bordsalt ikke er det værste at cutte med? Syntes du får det til at lyde harmløst. Mig bekendt er salt rigtig usundt for kroppen og et stort forbrug kan have mange negative virkninger. Hvis han sælger til nogle fucked up "se mig- jeg har været vågen i 4 dage og sniffet 8g brianer" så kan det sku ikk være godt!

No offence IMP =)

Det er klart, at for meget natrium i kosten er usundt. Fødevarestyrelsen anbefaler max 5 gram salt om dagen, men gennemsnitligt indtager danske mænd og kvinder hhv. 10 og 8 gram om dagen. Det ser man jo også en masse følgesygdomme af. Men selvom det amf så er 90% bordsalt, når man næppe op i alarmerende mængder. I øvrigt er det letopløseligt, så det hurtigt kan komme ud af næsen igen med en skyller. Tungtopløselige stoffer som kreatin f.eks., har jeg aldrig fattet hvorfor folk cuttede med.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tungtopløselige stoffer som kreatin f.eks., har jeg aldrig fattet hvorfor folk cuttede med.

Var det noget jeg evt kunne få dig til at uddybe? :wink:

Jeg spørger fordi jeg selv benytter mig af kreatin til at cutte op med

Admin
Brugeravatar

Kreatin monohydrat f.eks. har en meget lav opløselighed i vand sammenlignet med glukose eller bordsalt f.eks. Derfor blir det siddende i næsen længe og irriterer/stopper den. Generelt er det en dårlig idé at snuse tungtopløselige stoffer op i næsen imo.

Hvis man insisterer på at blande sine stoffer med noget, er glukose en bedre løsning. Så godt som uskadeligt og har meget høj opløselighed i vand.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror slet ikke det er amfetamin... Det er nok noget af det der nye narko, "badesalt".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]