Jeg syntes det er en dum ide at brug din medicin til at lamme dig på. Du risikere at du ikke får den ønskede effekt af din daglige dosis hvis du først begynder at lamme dig på betydelige højere mængder. Udover det er der ikke meget potentiale i concerta da de er timereleased og at du derfor vil være speedet i meget lang tid. og på samme tid skal op i ret høje doser. Medmindre du bryder pillen op og dermed undgår timereleasen. Hvis jeg husker rigtigt er der to små "pakninger" inde i pillen. En er grå og den anden er hvid. Det kan være lidt en kunst at finde vej ind, da skallen på pillen er meget hård. Igen, hvis jeg husker rigtigt, er det den hvide klump du skal have ud og som indeholder methylphenidaten. Start med halvdelen og vent et kvarter til en halv time. 30 mg burde være nok til at få en mærkbar effekt, og du kan altid redosere (med !meget lidt! af gangen, 10 mg og vent så igen et kvarter til en halvtime) Pas på dig selv!! Men ja, syntes du skal droppe ideen, da du som sagt også skal bruge medicinen til dagligt, for at hjælpe/afhjælpe din adhd. Og at den ønskede teraepeutiske virkning hurtigt kan forsvinde, hvis du vænner din krop til højere doser.
_________________ "Do the thing you fear most and the death of fear is certain" - Mark Twain
|