Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 12:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej alle.

jeg har taget lidt amfetamin i en uges (måske 2 ugers) tid. (skal måske nævnes jeg tidligere har været ''forbruger'' af det i et par år, eller 3) .I tænker sikker: ''hehe 2-3 uger...blah... get over it.'' Men jeg har været så afhængig af det stads, at jeg starter, hvor jeg stoppede.

Nu kommer jeg så hertil, hvor det bare ikke er ''sjovt'' længere... Kommer ikke op og køre, og blir alt andet end snakkesagelig og hyggelig.
Jeg har været her før, og kender denne tomhedsfølelse og følelsen af at gå og være flov og skamfuld, over alt man har sagt i løbet af sin dag (trip). Og ikke mindst, min familie, som er lykkelig uvidende om min nuværende ''tilstand''
Eks:
Jeg er ude og gå en tur, og kan tager mig selv i at sige højt ''Nej fandme nej, jeg hænger mig sgu'' midt på gaden. Har også sagt andre selvdestruktive ting højt for mig selv, fordi jeg flover mig over alt.

Hvordan kommer jeg bedst muligt over dette?
Det har bare den der psykiske afhængighed med det samme, jeg har været vågen i en nat, hvilket gør jeg jeg sagtens kan retfærdiggøre at ta' mere.

Er lidt tom for ord, men syn's det kom okey forståeligt ud...?

(og nej, jeg vil ikke opsøge krise eller psykiske skadestuer, for jeg handler naturligvis ikke på det, men det ændre ikke på at følelsen ER der et momentært øjeblik. )

hej fra mig

Dedikeret medlem

Kender godt følelsen, hvis du vil stoppe så handel på det.
Har du adgang til truxal/seroqel? Hvis ja så få handlet mad ind til en uge og smid det sidste amf ud og gå i seng.

Medlem

Nej har ikk adgang til de piller... Jeg finder mig en røg senere, men hva jeg gør derfra, står mig uklart... Hvordan? altså de cravings jeg har, tror jeg stammer fra en kemisk ubalance i min hjerne. Er jeg faktisk sikker på... For jeg får det som regel ikk særlig fedt af amf (som i yngre dage), men jeg tager det alligevel når jeg får muligheden.
Tit ender jeg op med noia på og virkelig angst. Og det ved jeg på forhånd, men der er noget i mig, som vil ha det...

Føler mig fortabt. Klam, ussel og uden værdi for nogen. Desuden føler jeg mig afvist og at jeg ikke fortjener denne chance tilbage til ''livet'' igen, når jeg laver lort i den for mig selv.

Jeg kender generelt ikk folk med piller, så alt andet ville hjælpe :D
Hvad gør I?
Jeg er en lidt indelukket person (IRL) og kan ik få mig selv til at sige alle disse ting højt, til nogen.
Det er så ynkeligt, og jeg ved det.

men tak for dit svar

Junior medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
Uhhha dyt dyt ska vi byt !!

Fik jeg lyst til at skrive !! Håber du fik købt godt med sukkerhalløj og andet junk der ikke kræver den store tilberedelse
og gik omkuld med tanken om at NU er det sku slut!!

Jeg hænger i det pis på 3 år eller 4. og jeg er bare SÅ PISSE TRÆT ... Af stoffet.. af trætheden.. af forvirringen.. af rodet.. af dårlig samvittighed.. af udseendet... af uoverskuelighed... af mig selv... af mit eksplosive temper... af stereotyp adfærd ... af totalt smadret økonomi... af det hele... men mest af alt, at jeg tillod mig selv at blive fanget i et misbrug fordi jeg ikke kunne overskue nedturen efter en 6 døgns tur og sølle 14 timers søvn .... Før jeg fik mine lys i livet hjem igen !
Hver dag... hver evig eneste fucking dag.. også de dage hvor det nærmest er umuligt at komme op at stå fordi kroppen nedlægger veto af ekstrem udmattelse. Føj hvor jeg skammer mig og føler lede over mig selv.

Dedikeret medlem

Så gør som Ts - handel på det.
Og være hooked på det lort er så helt fantastisk drænende for kroppen og psyken.
Kender det selv alt for godt gennem mange år - har været fri for skyggen fra "den sorte hånd" i nu 21 mdr så det kan lade sig gøre :)

Du er velkommen til at smide en pm hvis du trænger til og vende tankerne og lidt støtte - du ved jo godt hvad der skal til - kunne læse i dit andet indlæg at du havde været i behandling :wink:

Mvh

Junior medlem
Brugeravatar

Efter min meningen lyder din fortælling som starten på den psykose jeg selv har oplevet :S ved godt du skrev du ikke ville søge professionel hjælp (hvis jeg læste rigtigt) men kan kun snakke af egen erfaring og det hjalp mig!

Mvh
MWB

==(✪⇜0⇝✪)==

▓▓

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
[quote="Sjuz » 14 dec 2012 16:15"
Føler mig fortabt. Klam, ussel og uden værdi for nogen. Desuden føler jeg mig afvist og at jeg ikke fortjener denne chance tilbage til ''livet'' igen, når jeg laver lort i den for mig selv.
[/quote]

Prøv at tænk rationelt over det. Hvis du læser din egen tekst igennem, kan du måske se det noget vrøvl? Selvfølgelig fortjener du en chance til. Desuden er jeg sikker på du har værdi for nogen, hvis du er i tvivl om dette, kan du jo spørge din famillie/venner/kæreste og få lidt bekræftelse.

Prøv at lytte til din fornuft i stedet for dine føelser.

Held og lykke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]