Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 20:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy!
Mig og min gode kammerat har bestemt os for at vi vil prøve lsd, og vi har fået fat i nogle mærker gennem en fælles kammerat. Han siger at et halvt mærke var nok til at han fik vilde visuals, og vil beskrive det som et af hans mest psykedeliske trips, og han har fandme prøvet en hel del efterhånden, og er hvad vi kalder "hærdet" inden for psykedelika.
Vi har begge prøvet en del forskelligt igennem de sidste par år, og føler os klar. Vi har tidligere eksperimenteret med mdma, 2c-b, cannabis, speed og coke.
Vi har vores gode kammerat som vi har snakket meget med om det, og han vil være vores "tripsitter". Han har prøvet svampe og store doser 2c-b, men vil af personlige årsager ikke begive sig ud i det på nuværende tidspunkt.
Vi er bare meget bange for at det bliver for overvælende med et halvt mærker, efter vores kammerat har fortalt om hans trip. Ville et kvart være for lidt? :hm:
Og hvis det er for lidt, og vi så vælger at redosere, kan vi så risikere at vi får hele virkningen på en gang?
Man siger at der ved svampe er en "mur" som skal brydes, før man virkeligt får noget ud af det. Er det, det samme med LSD?

Vh nollenick

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Det er svært at sige hvor meget du skal tage af dit mærke da vi ikke kender styrken eller hvor meget lsd det entlig indeholder.
Man plejer normalt at sige et mærke for mild dosis men det kan godt være at jeres mærke er stærke.
Denne mur du snakker om er som regel ved høje doser.
Og når han siger han fik Vilde visuals, så kommer det an på hvad han mener med vilde visuals.
For mit ved kommende er vilde visuals at man ser ting (dyr,mennesker,væsner, og andet i den dur). han kan godt have en mening om at vilde visuals er at vægge bølger og bevæger sig. så det er svært at sige hvor meget i skal tage ud fra det du har skrevet :) .

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Det er ihvertfald min mening og holdning :peace:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er altid godt at have respekt for det, så god stil, du forhører dig inden i begiver jer ud i det :)
Imo ser jeg intet problem med at starte med et kvart - dog skal i være sikre på, at i ikke redoserer fordi 'der ikke sker noget', før det første mærke er peaket. Så ender det med, at det virker oven i hinanden.
Men ja, det er afhængigt af dosen på jeres mærke. Det vil også være røvsygt at have taget for lidt.

Noget andet, der kan have påvirket jeres kammerat, er at han kan have haft et andet set og setting, end i evt har. Det kan både påvirke intensiteten i negativ og positiv retning. Når i har prøvet 2c-b, tror jeg ikke umiddelbart det visuelle på et lavdosis LSD-trip kan overvælde jer.
Måske alt det andet ved trippet kan :P
Happy tripping

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]