Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 07:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Har anskaffet mig 4 kapsler fra en god kammerat/trusted dealer som jeg har handlet med utalige gange, og de skulle indeholde 20 mg 2c-b pr. kapsel. Da jeg ikke har en vægt der kan veje så små doser er jeg ikke 100% sikker på mængden af indholdet, men stoler som sagt på min makker og han plejer og være reel nok og have styr på tingene.
Anyways så prøvede mig og en kammerat at spise en kapsel hver her i sidste weekend. Dog uden nogen nævneværdig effekt. Min kammerat sagde at han overhoved intet kunne mærke. Jeg selv oplevede (meget) lidt kraftigere farver, og fornemmelsen af at der skulle ske noget vildt, som jeg tit får på div. psykelika inden det skyder igang. Men det var så også det. Kunne lige så godt have været placebo.
Skal mødes med nogle venner senere hvor jeg har tænkt mig at give det et forsøg til. Denne gang vil jeg dog prøve at indtage det nasalt.
Mit spørgsmål er så om det er bedst at ramme den ønskede dosis med samme, eller om det er muligt at redosere for at opnå mere effekt? Og ikke bare en længere påvirkning.
I så fald havde jeg tænkt mig at starte med 10 mg, og så se effekten an, og derefter redosere med 5-10 mg.

Forstår bare ikke helt at der ikke skete mere end der gjorde, da jeg har læst utalige trip rapporter med folk der har indtaget 15-25 mg oralt og fået massere af effekt. Er vi de eneste der har haft problemer med at få det til at virke oralt eller er der andre med erfaringer?

På forhånd tak for hjælpen og glædelig jul til jer alle :)

Medlem

Jeg har selv haft samme problem med at få effekt ved doser omkring de 20mg, både nasalt og oralt. Jeg kom frem til at mit måtte være cuttet op, da jeg skulle op på omkring 60-70mg oralt for at få en nævneværdig effekt.
Jeg har desværre ikke så meget erfaring med stoffet at jeg ved om man kan redosere for at få større effekt eller om det bare vil forlænge trippet.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det lyder til at i har fingre i noget ret ringe 2c-b.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Jeg blev også ekstrem skuffet efter jeg havde læst så gode trip rapporter om 2c-b :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det var kedeligt, hvis I rent faktisk har fået cuttet 2c-b.. :(

Man kan godt redosere med 2c-b og der er den nasale rute nok at foretrække. Læg forresten mærke til om det gør nas eller svider kraftigt når det sniffes - det plejer 2c'er nemlig at gøre jo. Så det kan sandsynligvis give en indikation om 2c-b'en er cuttet.

Medlem

Jeg har haft ekstreme smerter i næsen i omkring 20-25 min de gange jeg har taget det nasalt og det har været omkring de 20mg.
Så i mit tilfælde har det højst sandsynligt ikke været en indikation på at det har været cuttet :/.!?.!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har haft ekstreme smerter i næsen i omkring 20-25 min de gange jeg har taget det nasalt og det har været omkring de 20mg.
Så i mit tilfælde har det højst sandsynligt ikke været en indikation på at det har været cuttet :/.!?.!

Jeg tror, at BlazR mener, at hvis det ikke svider så meget, så kan det være en indikation på, at det har været cuttet. Da det jo normalt føles, som at blive sparket i hovedet af en hest (for mit vedkommende).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^Lige præcis det jeg mener. Jeg er ikke sikker, men man ku' jo godt forestille sig at 50/50 2c-b/inaktivt fyld ville svide mindre end "rent" 2c-b.

DDSIT - får/fik du medicin? nogle er selvfølgelig også hardheads..

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg får heller ikke nævneværdig effekt af 20 mg 2c-b - der skal typisk 5-10-15 mg mere til før jeg synes trippet er som jeg gerne vil have det, afhængigt af setting.. Afhængigt din erfaring med stoffer, vil jeg sige, at du godt kan tage det hele på en gang. Det er muligt at redosere, men en redosering er imo bare bedst når man allerede har ramt den optimale dose.
Vi er alle forskellige, og der er sikkert også nogle faktorer, som jeg ikke umiddelbart ved noget om, som kan spille ind..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
jeg fik engang en pille som efter sigende skulle indeholde 10 mg 2cb, der var nok 75-80% fyldstof, og det sved stadig som en i helvede... Kan dog ikke sammenligne det, da jeg ikke har sniffet det rent, men tror det skal fortyndes ret meget for at mindske smerten, hvis det overhovedet lader sig gøre...

Det skal lige siges, at jeg blev rigelig ramt af den pille, så er sikker på at der i hvert fald har været 10 mg i, hvis ikke mere..

Medlem

Jeg har taget en god del 2cb(ihvertfald 3gram) og det har altid været plus 99% og jeg har kun taget det med andre. Og jeg har tild dato aldrif oplevet nogen der ikke blev blæste af tyve mg oralt. Jeg tror kun det kan skyldes dit produkt er cuttet. Hvis det er helt rent er det tit helt fluffy og tyve mg fylder meget.
Jeg kan uden problemer mærke 2-3 mg nasalt så hvis du skal sniffe det så start lavt ud :-)

Senest rettet af Alshabab 26 dec 2012 14:24, rettet i alt 1 gang.

In our memories

Tusind tak for svarende :)
Følte ikke helt for det i går så gemmer det til en anden god gang. Melder lige tilbage når jeg har prøvet det igen. Så må tiden vise. Kunne ikke forestille mig at min makker har taget røven på mig da jeg altid har fået prima coke, ketamin, mdma og syre af ham. Derudover er han den pusher jeg kender der har mest styr på tingene og størst viden inden for området. Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig :)

Medlem

Jeg tror, at BlazR mener, at hvis det ikke svider så meget, så kan det være en indikation på, at det har været cuttet. Da det jo normalt føles, som at blive sparket i hovedet af en hest (for mit vedkommende).

Det var også sådan jeg forstod det, men som jeg skrev tidligere så skulle jeg op på 60-70mg oralt for at få en nævneværdig effekt. Så det har ikke været den ekstreme smerte i næsen der har været en indikator på at mit stof var cuttet, det har været mængden jeg skulle tage. Jeg har så selv vurderet at det højst sandsyneligt kun har indeholdt mellem 20-30% 2c-b. Da jeg ved en fejltagelse/kæmpe brandert, en gang tog 250-300mg oralt. Der skal jeg til gengæld love for at der blev trippet igennem, men hvis det havde været rent 2c-b ville det nok være endt galt :/

blazR skrev:
^Lige præcis det jeg mener. Jeg er ikke sikker, men man ku' jo godt forestille sig at 50/50 2c-b/inaktivt fyld ville svide mindre end "rent" 2c-b.

DDSIT - får/fik du medicin? nogle er selvfølgelig også hardheads..

Nej jeg får eller fik ikke medicin. Så jeg kan muligvis godt bare være et hardhead. Men kan det godt lade sig gøre at være et hardhead over psykadeliske stoffer og ikke overfor stimulanser.? Fordi jeg er ihvertfald på ingen måde et hardhead overfor stimulanser.!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det tror jeg sagtens er muligt.. Men det er selvfølgelig også en mulighed at dit 2c-b var cuttet.

Jeg kan sagtens mærke 20mg 2c-b, men jeg skal gerne op i 35-40mg før det bliver rigtigt interessant.

Dedikeret medlem

Jeg skal også op over 30mg nasalt før det har den ønskede effect på mig, alt under er ligesom at være til house party, det starter aldrig rigtigt.

Medlem

I rest my case, jeg tror i generelt har adgang til noget meget urent 2cb

In our memories

Sniffede tidligere i aftes indholdet af en af de sidste kapsler med stor succes. Lækkert smooth trip, bestemt skarpere farver, og vægge og genstande der bølgede og nærmest sitrede/vibrerede (meeeeget svært at forklare). Men for satan det gør nullernaller i snudeskaftet.
Fik forresten også vejet indholdet på en kammerats vægt. 21 mg sagde den.
Undre mig dog stadig over den manglende effekt sidste gang... Havde spist et godt måltid ca. 2 timer forinden. Måske det har noget at sige?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Måske har du det ligesom jeg. Jeg spiste engang to kapsler med ca 25-30 mg i hver (cirka en time efter hinanden) og mærkede ingenting. Den sidste kapsel blev sniffet, og så blev jeg ret godt påvirket. Det er som om 2C-B ikke bider på mig oralt.

Medlem

Jeg plejer at opløse mit 2c i en væske, jeg synes det virker meget hurtigere og effektivt end bare spise pulveret.
Det samme synes jwg afgjort også gælder for mdma

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg plejer at opløse mit 2c i en væske, jeg synes det virker meget hurtigere og effektivt end bare spise pulveret.
Det samme synes jwg afgjort også gælder for mdma

Det kommer lidt an på om man har HCl eller HBr saltet. Du har sikkert haft HBr saltet, siden det kunne opløses i en væske :) (her tænker jeg på 2c-b, da MDMA HCl er soluble i vand)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]