Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 07:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er ris en lige så god dessicant, end hvad der nu ellers sælges som tørremiddel? Hvis ris ikke er af samme kvalitet, så finder jeg noget andet.

Medlem
Brugeravatar

Svjv. er silica en bedre desiccant end ris, men ris virker også fint. Det behøver ikke at være dyrt, du kan nemlig finde kattegrus som er rent silica gel hos en dyrehandler eller i nogle supermarkeder. Ellers kan du købe farvet silica som skifter farve når det er mættede, men det er nok noget dyrere og jeg ved ikke om det kan findes steder som matas eller om du skal bestille det hjem over nettet. Hvis du vælger at bruge silica skal du huske at ligge det i en lille bøtte eller et kaffefilter/tebrev ved siden af.

Stodder
Brugeravatar

Gå i matas og køb deres fugtfjerner. Den består af 2 kg CaCl2 for 45 kr og så har du til meget lang tid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville også bruge calciumchlorid - det er i hvert fald det vi bruger i laboratoriet hele tiden. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Ja ris fungere. Jeg plejer dog at bruge salt, men ellers så gå i matas og køb deres CaCl2. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alle de beslutninger... Farveskiftende silica gel lyder dog ret blæret :) Men tak for svarende, så har jeg noget at tænke over

Satori> Af ren nysgerrighed, hvad skal du så ha "tørret"? :)

Jeg har noget 4-Ho-Met og 4-Ho-Mipt, som jeg ikke har behandlet helt så godt. Sidst jeg indtog noget var det somom effekten ikke var helt så stærk som jeg synes den skulle være. det har sikkert bare været en fornemmmelse, men nu vil jeg gerne lige passe lidt bedre på mine stoffer. Især de 4-substituerede tryptaminer skulle ikke have så godt af fugt.
Alt det andet tror jeg er ligemeget. Det skal nok overleve mig uanset hvad. Det er jeg sikker på

Nu skal jeg bare have fundet nogle vials i den rigtige størrelse

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]