Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 17:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: sydpolen
Hej. ! Efter som jeg ikke tager retalin mere mod ADD har jeg en stadig en masse piller tilbage så jeg tænkte at begynde at få lidt sjov med dem.. har været inde og læse en god del omkring snifning af dem og har også gjort mig et forsøg men tror ikke jeg lavede store nok baner til at jeg kunne mærke det.. er meget på udebane med dosering af pulver (er kun pothead) så har ingen anelse om hvor meget der skal til før jeg burde kunne mærke det og hvor store baner jeg skal lave.. skal til gym fest på fredag og mig og en homie har tænkt os at tage lidt inden festen så vil bare lige være helt sikker på hvordan jeg doserer banerne så jeg ikke kommer til at tage for meget da det er det der er min frygt.. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
5-20mg sku være fint :)

Medlem

Hvis du har ADHD eller lignende, skal du op i meget høje(for høje) doser til at kunne blive ´´høj´´ på ritalin*. så vidt jeg har fattet det, er det individuelt, men synes ikke du skal forsøge mere. Din homie skal have mellem 10-30mg. Men jeg synes han skal starte med 5mg. nogle dage før festen, for at teste om han bliver meget ledt påvirket, får allergiske reaktioner og/eller andre bivirkninger. Husk mad, vand og søvn. Hellere for meget end for lidt, læs en masse om det. held og lykke, pas på jer selv!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du har ADHD eller lignende, skal du op i meget høje(for høje) doser til at kunne blive ´´høj´´ på ritalin*. så vidt jeg har fattet det, er det individuelt, men synes ikke du skal forsøge mere. Din homie skal have mellem 10-30mg. Men jeg synes han skal starte med 5mg. nogle dage før festen, for at teste om han bliver meget ledt påvirket, får allergiske reaktioner og/eller andre bivirkninger. Husk mad, vand og søvn. Hellere for meget end for lidt, læs en masse om det. held og lykke, pas på jer selv!

Stimulanser påvirker fysiologisk set ikke folk med ADHD anderledes end andre, så almindelige doser er fint nok. Ellers gode råd.

anónymous hvis du har taget ritalinen før må du vel vide hvordan eks. 10 mg påvirker dig?
Det virker ikke meget anderledes at sniffe det, bare hurtigere, måske lidt kraftigere og kortere tid. Beslut dig for en dosis, f.eks. 10 mg, knus en pille og begynd at sniffe. Banerne skal bare være en størrelse, så de ikke er for ubehagelige at sniffe. Hvis du gerne vil prøve kun at sniffe, så start med 10 mg, vent tyve minutter, snif en halv mere, vent, snif, til du er tilfreds.
Jeg synes 10 mg ritalin piller passer til fire baner ca, men det er ikke lækkert at sniffe, der er en masse inaktivt pulver i, der bare stopper næsen...

Lad være og tage for meget til gymfest, I kommer bare til at skabe jer åndssvagt ;) :P

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes 10 mg ritalin piller passer til fire baner ca, men det er ikke lækkert at sniffe, der er en masse inaktivt pulver i, der bare stopper næsen...

Det kan vist ikke siges meget bedre. Bliver selv bare overstimuleret af dem , men det virker da. Spis dem hellere end at sniffe dem , så får du ikke alle de ikke opløslige stoffer til at sidde i næsen og drille.
Har spist / sniffet utallige af dem , så kan kun anbefale at spise dem.

Junior medlem

Hvor høje doser af ritalin får personer sådan generelt, som har adhd, for at de bedre kan holde fokuens og opmærksomheden på f.eks en opgave, som de ikke har interesse for? Nogen der ved det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvor høje doser af ritalin får personer sådan generelt, som har adhd, for at de bedre kan holde fokuens og opmærksomheden på f.eks en opgave, som de ikke har interesse for? Nogen der ved det :)

Det varierer alt efter graden af ADHD. Jeg kender en, der fik en 40 mg depot kapsel om dagen til hjælp med koncentration. Det var dog alt for meget for mig, da jeg prøvede det. Overstimulering i høj grad.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope

Jeg tror den "almindeligt ramte" ad(h)der får en 60-80 mg om dagen. typiskt fordelt i 20 mg doser med 3-4 timer mellemrum. 10-20 mg burde være rigeligt til at holde fokus på en eksamesopgave eller lign.

Medlem
Brugeravatar

Var sat til 20mg motiron 3 gange dagligt. Men fik udleveret så jeg havde nok til længere dage , og så måtte jeg højst tage omkring 100mg mener jeg det var. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]