Hvis du har ADHD eller lignende, skal du op i meget høje(for høje) doser til at kunne blive ´´høj´´ på ritalin*. så vidt jeg har fattet det, er det individuelt, men synes ikke du skal forsøge mere. Din homie skal have mellem 10-30mg. Men jeg synes han skal starte med 5mg. nogle dage før festen, for at teste om han bliver meget ledt påvirket, får allergiske reaktioner og/eller andre bivirkninger. Husk mad, vand og søvn. Hellere for meget end for lidt, læs en masse om det. held og lykke, pas på jer selv!
Stimulanser påvirker fysiologisk set ikke folk med ADHD anderledes end andre, så almindelige doser er fint nok. Ellers gode råd.
anónymous hvis du har taget ritalinen før må du vel vide hvordan eks. 10 mg påvirker dig?
Det virker ikke meget anderledes at sniffe det, bare hurtigere, måske lidt kraftigere og kortere tid. Beslut dig for en dosis, f.eks. 10 mg, knus en pille og begynd at sniffe. Banerne skal bare være en størrelse, så de ikke er for ubehagelige at sniffe. Hvis du gerne vil prøve kun at sniffe, så start med 10 mg, vent tyve minutter, snif en halv mere, vent, snif, til du er tilfreds.
Jeg synes 10 mg ritalin piller passer til fire baner ca, men det er ikke lækkert at sniffe, der er en masse inaktivt pulver i, der bare stopper næsen...
Lad være og tage for meget til gymfest, I kommer bare til at skabe jer åndssvagt