Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 17:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

nogle der kender dette skulle være et smart drug der er virklig potent er virkelig dyrt også vis man tjekker rundt på nette t.. så ville høre om der er nogle der har erfaringer med dette eller har hørt om det man skal nærmest intet have for at få en virkning ... har vidst før i tiden heddet shermans dust eller sådan noget på forhånd tak

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder kraftigt. Pas hellere på ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
En hurtig søgning sagde mig, at det var alpha-PVP eller MDPV eller en blanding. Det blev også omtalt som syntetisk kokain (rusmæssigt). Dog er der ingen, der kan sige, hvad der er i.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Jeg søgte på det en gang og det viste sig at være
MDPV / (Methylenedioxypyrovalerone)
Et stof som åbenbart minder en del om kokain.

Medlem

Seriøst lad være med at røre det. har 20-30 venner der alle sammen mere eller mindre har ødelagt deres liv, til dels pågrund af mig :(. jeg selv har været på afvænning 2 gange, været indlagt med en od 2 gange. og været i flere psykoser end jeg kan tælle, på under et år. når jeg er rigtig lang ude på det æder jeg 20-30 x 10 diazepam om dagen. Bare for at kunne holde psykosen nogenlunde væk.

Det verdens mest afhængighedsskabende stof

Medlem
Brugeravatar

Billede

Stodder
Brugeravatar

^Ektamine, som er ham der lavede billedet, døde pga af hans misbrug for ca. 1½ år siden.

Jeg er ikke kræsen når det kommer til at stoffer (har prøvet meth) men jeg kunne ikke finde på at prøve MDPV.

Hvis du vil have en indsigt i hvad MDPV kan gøre ved dig så læs Soap MacTavish' indlæg i hans tråd på bluelight. Det er skræmmende, men godt skrevet og på bizar vis ret underholdende:

http://www.bluelight.ru/vb/threads/5223 ... -seriously

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
^^Holy fucking crap. Der har været boogie på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^Ektamine, som er ham der lavede billedet, døde pga af hans misbrug for ca. 1½ år siden.

Jeg er ikke kræsen når det kommer til at stoffer (har prøvet meth) men jeg kunne ikke finde på at prøve MDPV.

Hvis du vil have en indsigt i hvad MDPV kan gøre ved dig så læs Soap MacTavish' indlæg i hans tråd på bluelight. Det er skræmmende, men godt skrevet og på bizar vis ret underholdende:

http://www.bluelight.ru/vb/threads/5223 ... -seriously

WTF anede ikke at MDPV var så skadeligt, troede at Mephedrone var noget af det værste?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Stodder
Brugeravatar

Så vidt jeg kan forstå så er det heller ikke specielt fysisk skadeligt, hvis man tager en moderat dosis og ikke redoserer. Problemet ligger i at det skulle være utroligt svært at stoppe når man først kommer i gang, plus at psykoser melder sig meget hurtigt.
Når man kører på i lange perioder uden at spise, drikke eller sove i en psykotisk tilstand så bliver det ret hurtigt fysisk skadeligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]