Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 01:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa folkens! :)
Efter at have set en reklame for håndkøbsmedicinen Pheneregan (Promethazin) i TV igår besluttede jeg mig for at undersøge om det på nogen måde kunne bruges rekreationelt. Jeg er så kommet frem til at det i sig selv ikke er værd at bruge rekreationelt, men at det med fordel kan bruges sammen med kodein, da det for det første vil kunne dæmpe den potentielle kløe og kvalme man kan få når man tager et opiat, og derudover har det jo sløvende/bedøvende effekt som vil kunne forøge rusen fra kodeinen. Nogen der vil kunne be- eller afkræfte det for mig? :)
Pheneregan bliver brugt som et antihistamin og til at behandle transportsyge og søvnløshed.
- Krøbler :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Jeg ved ikke om du har hørt om purple drank/sizzurp/lean osv.
Det er så vidt jeg ved, blandt andet, kodein, promethazin og noget andet det indeholder.
Hvis det er noget du har tænkt dig at prøve, så vær meget opmærksom på de doser du indtager.

http://en.wikipedia.org/wiki/Purple_drank

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Phenergan kan bruges til at forstærke stort set alle sløvende midler, der har bare nogle irriterede bivirkninger og er smågiftig for kroppen i længden. Men så lang til du bare bruger det sammen med kodein kan jeg ikke se noget farligt ved det. Du ved selvfølgelig at man ikke skal bruge opiater for ofte, selv kodein kan blive et problem hvis man ikke passer på.
Phenergan kan også bruges som nød sovepiller hvis man har en af de nætter, kan to 25mg. tabs. gerne få en til at sove. Der er dog ingen eufori forbundet med Phenergan de er bare sløvende.

Junior medlem

Jeg ved ikke om du har hørt om purple drank/sizzurp/lean osv.
Det er så vidt jeg ved, blandt andet, kodein, promethazin og noget andet det indeholder.
Hvis det er noget du har tænkt dig at prøve, så vær meget opmærksom på de doser du indtager.

http://en.wikipedia.org/wiki/Purple_drank

Vidste godt at mange i USA drikker "hostesaft" for at få en rus, men ante ikke at det var kodein og promethazin det indholdte, i hvert fald ikke før jeg begyndte min research :P

bindegal skrev:
Phenergan kan bruges til at forstærke stort set alle sløvende midler, der har bare nogle irriterede bivirkninger og er smågiftig for kroppen i længden. Men så lang til du bare bruger det sammen med kodein kan jeg ikke se noget farligt ved det. Du ved selvfølgelig at man ikke skal bruge opiater for ofte, selv kodein kan blive et problem hvis man ikke passer på.
Phenergan kan også bruges som nød sovepiller hvis man har en af de nætter, kan to 25mg. tabs. gerne få en til at sove. Der er dog ingen eufori forbundet med Phenergan de er bare sløvende.

Okay tak for svaret hvad er det for nogle bivirkninger du tænker på? :) Jep i know har haft et rimeligt stort forbrug af kodein og oxynorm og ved jeg skal være mere forpasselig med det, for afhængigheden indtraf rimelig hurtigt!

Junior medlem

Jeg plejer at skulle op på 300mg kodein for at få en god rus ud af det så ville en dosering med 25-100 mg Pheneregan kombineret med ca. 200 mg kodein ikke funge fint? :) har selvfølgelig lige tænkt mig at afprøve hvor meget det der pheneregan påvirker mig alene

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville ikke tage mere end 50mg. pga. bivirkninger som tør mund. Ud over det så er det en dårlig ide at bruge det til at potentere opiater hvis man bruger dem dagligt. Du køre din tolerance op med antihistaminer, og antihistaminer mister virkningen efter et stykke tid, tolerance er en bitch :wink:

Junior medlem

Jeg bruger ikke længere opiater til hverdag er igang med en god lang pause inden jeg vil prøve igen netop for at få min tolerance til at falde, men tænkte jeg lige så godt kunne undersøge tingene på forhånd :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Pas nu bare på ikke at blive så døsig at du bare vil sove ;) tror 50 mg phen skulle gøre det :)

Junior medlem

hehe afprøvede også med 50 mg pheneregan (uden kodein) igår og tror det er rigeligt blev i hvertfald ret døsig :P

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Kan man bruge Phenergan til at sove på dagligt over flere måneder?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan man bruge Phenergan til at sove på dagligt over flere måneder?

Nix, virkningen forsvinder hurtigt. Ud over det er det ikke godt for koppen at tage det for ofte.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]