Jeg ved ikke om du har hørt om purple drank/sizzurp/lean osv.
Det er så vidt jeg ved, blandt andet, kodein, promethazin og noget andet det indeholder.
Hvis det er noget du har tænkt dig at prøve, så vær meget opmærksom på de doser du indtager.
http://en.wikipedia.org/wiki/Purple_drankVidste godt at mange i USA drikker "hostesaft" for at få en rus, men ante ikke at det var kodein og promethazin det indholdte, i hvert fald ikke før jeg begyndte min research
bindegal skrev:
Phenergan kan bruges til at forstærke stort set alle sløvende midler, der har bare nogle irriterede bivirkninger og er smågiftig for kroppen i længden. Men så lang til du bare bruger det sammen med kodein kan jeg ikke se noget farligt ved det. Du ved selvfølgelig at man ikke skal bruge opiater for ofte, selv kodein kan blive et problem hvis man ikke passer på.
Phenergan kan også bruges som nød sovepiller hvis man har en af de nætter, kan to 25mg. tabs. gerne få en til at sove. Der er dog ingen eufori forbundet med Phenergan de er bare sløvende.
Okay tak for svaret hvad er det for nogle bivirkninger du tænker på?

Jep i know har haft et rimeligt stort forbrug af kodein og oxynorm og ved jeg skal være mere forpasselig med det, for afhængigheden indtraf rimelig hurtigt!