Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 15:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Har en lidt dårlig vane med at poppe lidt Seroquel når jeg ikke kan sove,

Ved godt det ikke er så smart, men det er ikke det tråden skal handle om..

Kan man trippe svampe mens man har Seroquel i blodet ?

Altså, opstår der nogen nederen interaktioner ?

Folk bruger jo netop Seroquel som trip killer, så det burde være muligt? Men hvad ved jeg :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den ene gang hvor jeg prøvede seroquel havde jeg 2C-B og 4-ho-met i blodet, jeg fik det temmelig underligt inden jeg faldt om og sov i et døgn for så at være helt færdig dagen efter. Jeg tog 25mg. Jeg ved selvfølgelig ikke om at kun var pga. seroquels effekt at jeg fik det sådan eller pga. kombinationen.

Rent teoretisk set ville det måske gøre at du ikke fik så meget ud af dine svampe som du burde.

Men jeg synes nu slet ikke det er det der bør være din bekymring. Du tager temmelig sederende antipsykotika når du har søvnproblemer. Burde du ikke overveje at få styr på sindet inden du kaster dig ud i svampe? Der er jo noget galt siden din søvnløshed er så alvorlig, måske var det bedst hvis du fandt ud af hvad problemet var og løste det først. :)

Medlem
Brugeravatar

Well jeg har det sådan set helt fint, pumper 5 gange om ugen, kører sund kost.

Blæser stort set ikke mere, og har ikke røget tjald i 3-4 mdr nu (deraf søvnbesvær) Har bare nem adgang til Seroquel, så det er dem jeg bruger når jeg ikke kan sove, og det er ikke noget jeg popper hver aften, 1-3 gange om ugen.

Jeg oprettede udelukkende tråden for at høre om der var nogle komplikationer ved kombinationen? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har læst rundt omkring at det ikke kan anbefales. Hvis dine søvnproblemer ikke er så udtalte hvorfor tager du så ikke bare dine svampe en dag du ikke har taget seroquel natten op til? Halveringstiden er 7 timer, hvis du tager 25mg seroquel onsdag aften og tripper svampe fredag aften burde du være på den sikre side.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Som jeg kan læse mig frem til er seroquel antagonist til serotonin receptorne 5-HT1A, 5-HT2A og 5-HT1C. Psilocin er agonist til de samme receptorer.

Resultatet vil være at seroquel har nøglen til at aktivere receptoren, men drejer den ikke og psilocin vil gerne bruge sin nøgle, men kan ikke komme til.

Svampene vil derfor have lidt til ingen effekt, alt efter hvor meget seroquel du har i blodet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Jeg har spist masser af seroquel under trips og har da ikke fået men. Jeg synes seroquel plejer at "dæmpe" trippet på fx. svampe, 2c-e, 2c-i og så videre. Det seroquel er bedst til, - in my opinion er til at standse virkningen af amfetamin. Der er seroquel utrolig effektivt til.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis man gerne vil have sin bevdsthed udvidet, så kan jeg ikke se nogen mening i at indtage et stof som hæmmer virkningen., seroquel, hæmmer også dopain D1 receptoren og det er nok derfor at den har den virkning, hvis man gerne vil standse virkningen af amfetamin.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]