Hej krøbler
Det er godtnok en *meget* stor dosis, du har taget... men det lyder som om du har lært noget af det og det er jo godt. Jeg kender i øvrigt godt det med at miste dømmekraften og så bare komme til at hælde i mig

Det maksimale jeg har prøvet var at tage 400mg over 9 timer, og der var jeg helt ødelagt dagen efter. Min oplevelse er at jo mere jeg tager, jo værre bliver tømmermændende bagefter.
Jeg har forstået det sådan at MDMA øger frigivelsen af serotonin (et stof, som er naturligt i vores krop og har stor indflydelse på vores humør og meget andet), og at jo mere MDMA, du tager, jo mere serotonin bliver der frigivet. Bagefter tager det noget tid for din krop at lave ny serotonin. Hvis du har en lidt nedtrykt sindstilstand, som du skriver, kan det være tegn på at din krop mangler noget serotonin, og så kan det hele let blive værre af at du tager et MDMA-trip. Så pas på med stoffer, især når du er nedtrykt... det skal ikke være en flugt. Gør det når du har det godt i stedet

Jeg ville nok tage mig en god lang, pause efter den omgang. Jeg synes i det hele taget MDMA kommer bedst til sin ret, når jeg kun bruger det en sjælden gang imellem. Noget i omegenen af en gang hveranden måned. Maksimalt.
Se i øvrigt denne tråd for vejledning om dosering:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=42535Det var nok meget godt at du ikke tog det kodein, taget i betragtning hvor meget MDMA du var på. Blandingen af stimulanter (som MDMA) og depressanter (som kodein) hedder populært en speedball og kan være farligt for hjertet, hvis man ikke forsigtig med doserne. Her taler jeg altså ikke af egen erfaring men på baggrund af en hurtig google-søgning.
Jeg har aldrig haft hovedpine når jeg har taget MDMA, men kunne godt forestille mig at det kunne opstå med de meget høje doser, som du har været ude i.
Alt det bedste.