Kære psy's
Jeg er desværre faldet i igen, og jeg er blevet opdaget af mine nærmeste som jeg har skuffet. Jeg vil gerne stoppe igen, virkelig!
Jeg vil dog helst starte på en hård udtrapning, da jeg har fået et nyt arbejde som jeg gerne vil kunne passe.
Dog vil jeg gerne kunne bevise overfor mine nærmeste og familie, at jeg er clean ved at tage en urintest overfor dem. Jeg tog en idag for at teste, den var selvfølgelig positiv på OPI (Opiat) også var den fandme også positiv på THC !! (Jeg tog testen i dag klokken 20:00)
Det skal siges at jeg faktisk aldrig ryger, men har gjort før hen, tror sidst jeg tog et par hvæs var for 5 uger siden
Dog vil jeg godt sige at jeg i søndags spiste Malfin (3x60mg) & 4 Dolol'er, er det derfor at testen slog ud i dag på Opiat?
- Jeg har nemlig hørt at OxyContin & Sub
ikke slår ud på, de test man kan købe på apotekerne for ca. 170 kr som tester for: Kokain, Amf, MDMA, Benzo, THC og Opiat.
Kan det passe, nogle der har nogle erfaringer? For som det landet ligger regner jeg med at trappe hårdt ud med hjælp fra Suboxone. Er dette en dum ide, eller hvad vil i synes? Nogle erfaringer eller hjælp her?
Jeg vil gerne aflægge rent pis hurtigst muligt.
På forhånd: TAK!

Testen ligner meget den her: