Hej derude, håber dette er det rigtige forum at skrive. Lad os starte fra en ende, har desværre været ude for en bilulykke for et år siden, der resulterede i jeg sad fastklemt i en brandene bil som så resulterede i jeg fik amputeret begge mine ben, landet ligger sådan at jeg først er kommet hjem fra syge huset for et par måneder siden, jeg har været i masiv smerte behandling på blandt andet ketogan, morfin, alopam, garbapentin, amitriptolyn osv osv. Da jeg lå på hospitalet foregik det hele i gennem et cvk (drop i halsen) men nu hvor jeg er kommet hjem (og på genoptrænings centret) har jeg fået oxy codon, det har ca været i 5 måneder, 20mgx3 oxycontin fast og så oxy norm efter behov max 6x10mg om dagen. Jeg har på det sidste nydt at intage mine oxy norm nasalt frem for i pillen, føler det gir et lille kick son man til tider godt kan have brug for i min situation. Spørgsmålet er så ændre det noget på ting såsom bivirkninger, tilvænding, abstinenser osv? Det skal lige siges jeg har kraftige smerter, så de bliver ikke bare intaget for sjov, men jeg ville da lyve hvis jeg sagde jeg ikke også føler mig afhængig. Håber i kan hjælpe med lidt svar, på forhånd tak