shambhala:
Nej ikke nødvendigvis, og jeg udtrykte mig nok forkert da jeg skrev det, men klappede totalt tænder af euforien og havde OEW´s og CEW´s så lidt alarmerende må det have været da jeg har læst at halucinationer er tegn på for stor dose, men kon godt igennem det alligevel, så ingen grund til bekymring

awaaan:
Selvfølgelig, det er tradition

Til alle andre, så var det en ret så intens oplevelse, men kom godt igennem den og huskede og drikke den anbefalede mængde vand som man nu skal, og har det på ingen måde haft det dårligt her dagen efter, så nu tager jeg en god lang pause, og så må vi jo se hvornår næste gang bliver

Overvejer lidt at skrive en triprapport om det, da det var en anderledes oplevelse denne gang, end de andre gange jeg har trippet MDMA

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."