Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy. Har nu fulgt jeres side, i et stykke tid, og synes i forklarer og formulerer diverse helt fantastisk. Så indledningsvis, vil jeg lige takke for god og grundig information.

Nå, ja en kammerat og jeg har besluttet, at vi skal forsøge os i det spirituelle, og vi har derfor købt 100ml ( correct me if I'm wrong, er ikke helt sikker på doseringerne i ML) til deling, dvs. vi tager halv dosis på vores første oplevelse, da vi vil mærke om det er noget for os, så at sige. Vi har begge prøvet amf, jeg noget mere end ham, og jeg har begge valgt at lægge det på hylden, til weekendens månerejse, så vi får den fulde oplevelse og ikke ødelægger det med andet. Jeg skriver herinde, fordi jeg gerne ville høre nogle tips, for den bedst mulige setting. Vi har et forsamlinghus for os selv, god musik, noget papir til at tegne på ( hvis det skulle komme til det ) og nogle pizzaer, til evt. fråder.

Så mit spørgsmål til jer er, om i har nogle bud på hvordan vi får det optimale ud af vores lille trip.

Mvh
Rookien :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Et forsamlingshus lyder ikke videre hyggeligt imo.. Alt for stort til 2 mennesker, hvis vi snakker om den samme ting.. En lejlighed/værelse kan give en hyggelig hule-stemning
Prøv at bruge google og skriv site:psychedelia.dk setting, og se om der ikke kommer noget frem.

I øvrigt er det nok en opløsning i har fået fat i - måske med 100 µg?

Edit: Tåget formulering

Senest rettet af Frugthat 24 jan 2013 19:00, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Jeg er enig, men vi har gjort det absolutte optimale, for at gøre det så hyggeligt, og mindst creepy, som muligt. Der er indkøbt stearinlys i voldsom mængde, og sørget for puder og div. til afslapning. Forsamlingshuset var desværre den eneste mulighed, vi havde også tænkt på det samme, i første omgang.

- og ja, du har fuldstændigt ret, 100ml er ikke så voldsomt igen :P

Hører gerne flere bud, hvis nogen har noget at supplere med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Har du overhovedet sat dig ind i hvilken Dose du skal indtage for at blive knast? hvis du tror det er ml.
Synes du skal læse lidt på erowid

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

100ML er en 1/10 liter. Det er nok til et lille land :D

Junior medlem

Ja, vi har læst os til at et sted mellem 50 og 150ug skulle være meget normalt, til mild/gennemsnitlig påvirkning. Nu går vi ikke efter at blive vildt blæst, da vi lige vil fornemme os frem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Giv den gas med din 0,1liter syre :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan det være det er dråber blandet op i vand for at kunne dosere?
Jeg ville nok tage min dosis og vente 20-30 minutter mens i sidder og snakker om løst fast, så tage overtøjet på og ud og gå en lille tur (hvor lang i nu føler for).
Hvis i tog en større dosis havde jeg nok sagt i skulle smide jer på madrasser, men på lave doser er i nok meget energiske, og har lyst til at lave en masse spas - i skal nok bare forberede jer på at få en kæmpe griner på, evt med mindre synsforstyrrelser.
Dertil ville jeg sige at LSD er nok det mindst spirituelle psykedelia, efter hvad jeg har forstået.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Flux, så vidt jeg har forstået, så er det meget dosisafhængigt. Jeg har dog ikke selv bevæget mig op i højere doser endnu, så det er ren research og gætværk fra min side.

Og alle jer andre: Der er jo absolut ingen sammenhæng mellem volumen og vægt i det I sidder og siger. Som Flux så fint påpeger, kan der være en eller to dråber (måske svarende til i alt 200 µg LSD) opblandet i 100 mL vand.

Junior medlem

Som sagt, er jeg ikke helt skarp i psy. stoffer, især ikke LSD, har læst så meget på det, at jeg føler mig tryg ved det, og har på ingen måde angst lignende følser omkring det. Men ja, jeg er ikke helt sikker på opblandingen osv. men vi glæder os i hvertfald, helt utroligt.

Videre bud på setting og dets lignende ses gerne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som sagt, er jeg ikke helt skarp i psy. stoffer, især ikke LSD, har læst så meget på det, at jeg føler mig tryg ved det, og har på ingen måde angst lignende følser omkring det. Men ja, jeg er ikke helt sikker på opblandingen osv. men vi glæder os i hvertfald, helt utroligt.

Videre bud på setting og dets lignende ses gerne.

Du må da vide hvad koncentrationen af de 100ml er ? ellers kan du jo ikke bruge en anbefalet eller starter dose til noget som helst, når du ikke aner hvor potent det er.

Det er forståeligt, den første psykedeliske oplevelse er helt speciel - hvad skal man forvente, hvad skal man ikke!
Jeg ønsker jer et godt trip.

Junior medlem

Har lige snakket min kammerat, vi får 100μg - opblandingen kender jeg ikke, men kunne forestille mig at det er opblandet i 100ml vand, men vi fik tippet, af personen det er købt af, at det skulle kommes på en sukkerknald og indtages, tydeligvis, oralt - så jeg er ikke helt sikker på opblandingen.. men det er i hvert fald udgangspunktet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har lige snakket min kammerat, vi får 100μg - opblandingen kender jeg ikke, men kunne forestille mig at det er opblandet i 100ml vand, men vi fik tippet, af personen det er købt af, at det skulle kommes på en sukkerknald og indtages, tydeligvis, oralt - så jeg er ikke helt sikker på opblandingen.. men det er i hvert fald udgangspunktet

Man må næsten tro at jeres pusher putter det på en sukkerknald for jer, hvordan skulle i ellers kunne håndtere en dråbe flydene lsd. :lol:

Junior medlem

den skal bare i lommen. :D Jeg er ikke helt skarp i detaljerne, da det ikke er min. Men jeg satser stærkt på, at han har styr på det - stoler på ham, så det kan ikke helt skævt.

Edit: men ja, vi er lidt offtopic, indtagelse mm. skal vi nok få styr på, det gik primært på gode råd til eventuelle aktiviteter eller mad, sådanne ting. :) tak fordi i tager jer tid til at hjælpe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gå en tur 30 min efter indtagelse.
Indtag det på tom mave (ingen mad i 2-3 timer)
Så skal resten nok komme. Så længe i er i godt humør før i tager det og er nogenlunde med på hvad i går ind til kan det ikke gå helt skævt.

Junior medlem

Det lyder fornuftigt. Har sørget for at noterer alle tipsne, der kan sørge for vi får en positiv oplevelse.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
I behøver ikke faste, det gør så vidt jeg ved ingen forskel når det er LSD.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I behøver ikke faste, det gør så vidt jeg ved ingen forskel når det er LSD.

Tænkte det samme, men så igen - hvis du lige har spist en pizza så tager det længere tid før virkningen sætter ind, og den vil sætte ind knap så kraftigt - som ved alle stoffer der bliver indtaget oralt vil jeg også mene det gælder for LSD.

Junior medlem

Vi har heldigvis ikke travlt, så vi spiser og tager det stille og roligt - så en time frem, når mørket er faldet på osv., passer det nok meget godt. Men endnu en gang, tak for responsen, fortsæt endelig

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg går ud fra at hvis de indtager det ved hjælp af en sukkerknald så vil de sutte den til den er væk, det er ikke så fandens behageligt at sluge sådan en terning med skarpe kanter. Derved optages syren sublingualt/gennem slimhinder og det er ligegyldigt med faste.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]