måske er det her ret uegnet som første post, og så enda på en halvdød tråd. men gør det nu alligevel;
ja din medicin er et såkaldt SSRI preperat, og ja, din medicin nedsætter virkningen af mdma.
af personlig erfaring kan jeg sige at lykkefølelsen sagtens kan opnå's alligevel, dog aldrig nogen sinde i samme omfang som første gang, der skal bare større dosis til.
og inden psy's mods hopper skrigende ind om harm reduction og anbefalinger til højere doser, så nedsætter ssri preperater også neurotoxiciteten af mdma (men ikke hepatoxiciteten).
http://dancesafe.org/drug-information/e ... rotoxicityså hvis du låner et par tricks fra folk der tager steroider og anskaffer dig nogen milk thistle baserede supplementer til at reducere hepatoxiciteten, kan du forholdsvis sikkert øge dosen til et niveau hvor det passer dig.
modsat de fleste andre vil jeg ikke anbefale dig at smide pillerne når du skal trippe, da hyppige hop af og på ssri preperater kan give visse "ustabiliteter" i hjernen. anskaf dig i stedet noget lever beskyttelse og 5-htp, og øg dosen forsigtigt (mindre streger, men oftere? skal sku nok ikke anbefale en dosis da jeg er lidt ekstrem med mine egne) specielt 5-htp er vigtigt til dagen efter, da nedturen for folk der har en depression i forvejen føles meget tungere.