Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Kan anti depressiv medicin gøre at MDMA har mindre effekt?

Senest rettet af Tutatron 06 okt 2018 23:10, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke hvilken effekt dine piller har på MDMA, men jeg vil personligt mene at 150mg er en ret lille dosis. Det er sikkert ikke særligt god HR at anbefale at tage mere. De fleste her på siden anbefaler omkring 150-200mg, men jeg har nu aldrig oplevet at blive særligt påvirket af 150mg. Har nogle E-piller som er testet som rent MDMA og de indeholder 200mg hver. Jeg plejer at spise omkring 2-3 stykker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg ved ikke hvilken effekt dine piller har på MDMA, men jeg vil personligt mene at 150mg er en ret lille dosis. Det er sikkert ikke særligt god HR at anbefale at tage mere. De fleste her på siden anbefaler omkring 150-200mg, men jeg har nu aldrig oplevet at blive særligt påvirket af 150mg. Har nogle E-piller som er testet som rent MDMA og de indeholder 200mg hver. Jeg plejer at spise omkring 2-3 stykker.

Enten er det noget skod MDMA du har, eller også har du en høj tolerance. Jeg plejer som regel at tage 100-125, og det virker rigtig godt på mig. Hvis jeg tog 150-200 ville jeg blive meget påvirket, og få det ubehageligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission

Enten er det noget skod MDMA du har, eller også har du en høj tolerance. Jeg plejer som regel at tage 100-125, og det virker rigtig godt på mig. Hvis jeg tog 150-200 ville jeg blive meget påvirket, og få det ubehageligt.

This. Det er rimelig uforsvarlige doser du anbefaler, Spooner.

Til trådstarter: Ja, dine antidepressiver går ind og modvirker MDMAen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Det påvirker helt klart din rus, at du er på antidepressiver.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

:shock: Hvis jeg tager 200 mg (Vejer omkring 75 kg) bliver jeg godt nok ramt, med konstant flakkende øjne, visuals osv, og kender ingen der tager mere end maks. 200 i første dosis.
Er det på én gang du tager 2-3 stykker?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er bestemt ikke dårlig kvalitet. Jeg tager selvfølgeligt ikke 2-3 stykker på en gang. Starter med 1, højst 1½. Redoserer typisk efter en time til halvanden. Jeg oplever selvfølgeligt flakkende øjne, en kæbe og ben som er ude af kontrol og typisk vil jeg også opleve visuals. Personligt har jeg det godt når jeg er i denne tilstand, hvorimod i mange herinde siger at det er ubehageligt. Det er vel en smagssag. Sundt er det bestemt ikke! Jeg opfordre heller ikke trådstarter til at følge mine doseringer, da jeg ved hvor uenige de fleste er og at det er sundheds skadeligt. Men jeg må ærligt indrømme at jeg synes 100mg er en kedelig dosis. :D Jeg tror bestemt ikke der er nogen tolerance inde over i mit tilfælde. Inden jeg testede de piller jeg har fået fat i for et par dage siden, havde jeg ikke taget mdma i ca. 3 måneder og jeg endte stadig på 400mg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvordan har du testet dine piller, Arthur? Bare fordi at pillen vejer 200mg, betyder det slet ikke at der er 200mg aktivt stof....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan har du testet dine piller, Arthur? Bare fordi at pillen vejer 200mg, betyder det slet ikke at der er 200mg aktivt stof....

Tak for info :roll: De er blevet testet med et af de der kits som man kan købe online af en nær ven som jeg har købt og indtaget pillerne sammen med. Desuden vil jeg mene at jeg med mine erfaringer tydeligt kan genkende en mdma rus. Men som sagt, ikke en opfordring til trådstarter. Better safe than sorry! Jeg undrer mig bare over at i kan nøjes med sådan en dosis

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg undrer mig bare over, at du med sikkerhed kan sige at dine piller indeholder 200mg - det kan et tester-kit sguda ikke fortælle dig...

:roll: back at ya

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Trådstarter: Philip Fry har ret. Normalt må det forventes at man ikke får nogen særlig kraftig virkning af MDMA hvis man tager SSRI-medicin (som f.eks. citalopram). Det skyldes at medicinen og MDMA påvirker de samme mekanismer i hjernen(serotoninsystemet, nærmere bestemt genoptagelsesmekanismen), og medicinen blokerer altså for virkningen af MDMA. Så du vil få væsentlig bedre virkning af MDMA når du er stoppet med at tage medicinen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for info :roll: De er blevet testet med et af de der kits som man kan købe online af en nær ven som jeg har købt og indtaget pillerne sammen med. Desuden vil jeg mene at jeg med mine erfaringer tydeligt kan genkende en mdma rus. Men som sagt, ikke en opfordring til trådstarter. Better safe than sorry! Jeg undrer mig bare over at i kan nøjes med sådan en dosis

Hvordan kom i frem til at de indeholder 200 mg stykket? Hvis det er det test kit der hedder 'Marquis EZ test' , vil alle MDxx stoffer blive ca. samme farve. Så det kan lige så godt være MDA, MDE eller butylone som det kan være MDMA.
Desuden synes jeg det lugter langt væk af tolerance eller dårlig MDMA, hvis du skal have 600 mg for at ramme dit sweet spot.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg undrer mig bare over, at du med sikkerhed kan sige at dine piller indeholder 200mg - det kan et tester-kit sguda ikke fortælle dig...

:roll: back at ya

uhhhh, that hurt! Ej du har ret. Jeg mener blot at jeg er sikker på at de indeholder MDMA, fordi de er blevet testet. Men jeg har egentlig aldrig overvejet at spørge min kammerat hvordan han er kommet frem til at de indeholder 200mg. Dog vil jeg mene at effekten fra en af disse piller er meget lig den effekt man ville få ved at indtage 200mg MDMA.

Admin
Brugeravatar

Konklusion: Du har ingen anelse om, hvor meget mdma, der er i de piller.
Vil ikke hate på dig, men lad være med at anbefale folk 200 mg mdma, fordi du har nogle piller, du har hørt sku indeholde 200 mg mdma.

Som udgangspunkt, ville jeg anbefale folk at starte med 100-120 mg mdma. Plejer at være en god dosis for de fleste på 70-80 kg uden tolerance. 200 mg er i overkanten, hvis man skal være nogenlunde funktionel og ikke opleve ubehagelige bivirkninger.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Konklusion: Du har ingen anelse om, hvor meget mdma, der er i de piller.
Vil ikke hate på dig, men lad være med at anbefale folk 200 mg mdma, fordi du har nogle piller, du har hørt sku indeholde 200 mg mdma.

Tjo, teknisk set kan jeg vel ikke være 100% sikker på at pillerne indeholder 200mg. Jeg vil dog lige forhøre mig hos min ven en gang og spørge ham hvordan han er noget frem til den konklusion. Personligt er jeg sikker nok på pillernes indhold, men der er altid nogle risici ved E-piller og derfor bør man selvfølgeligt heller ikke anbefale doseringer overfor andre baseret på nogle pillers virkning. Du har simpelthen misforstået mig. Jeg har aldrig anbefalet trådstarter at han skal tage en større dosis. Jeg understreger endda at de fleste her inde er meget uenige med mine doser og at det er sundheds skadeligt. Jeg spørger blot fordi jeg undrer mig over at folk tager så lidt. Nu kan det vidst ikke understreges mere. Over and out :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX

Jeg har tit taget MDMA helt ned til 40-50, og haft en ganske fin virkning af det. Men det skal også siges at jeg generelt er temmlig modtagelig. Stoffer virker bare bedre på mig end gennemsnittet. Så det gælder om at finde en dosis der passer godt til en.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arthur Spooner du aner ikke hvad du snakker om. 100-120 mg er en høj dose for praktisk talt alle mennesker. At gå op på 150-200 (rent mdma), vil for langt de flestes vedkommende være aalt for meget i overkanten.

Derfor kan du også godt høre hvor utroværdigt det lyder ik, når du er sikker på at de doser du indtager er 200, og selv hvis det var tilfældet, så ville du stadigvæk blot være en af de få sjældne med unaturlig høj tolerance overfor MDMA.

Btw, At betvivle vores "lave doser" finder jeg underligt. Burde være omvendt, at vi betivler din monster høje trucker dosis.

Junior medlem

måske er det her ret uegnet som første post, og så enda på en halvdød tråd. men gør det nu alligevel;
ja din medicin er et såkaldt SSRI preperat, og ja, din medicin nedsætter virkningen af mdma.

af personlig erfaring kan jeg sige at lykkefølelsen sagtens kan opnå's alligevel, dog aldrig nogen sinde i samme omfang som første gang, der skal bare større dosis til.

og inden psy's mods hopper skrigende ind om harm reduction og anbefalinger til højere doser, så nedsætter ssri preperater også neurotoxiciteten af mdma (men ikke hepatoxiciteten).
http://dancesafe.org/drug-information/e ... rotoxicity
så hvis du låner et par tricks fra folk der tager steroider og anskaffer dig nogen milk thistle baserede supplementer til at reducere hepatoxiciteten, kan du forholdsvis sikkert øge dosen til et niveau hvor det passer dig.
modsat de fleste andre vil jeg ikke anbefale dig at smide pillerne når du skal trippe, da hyppige hop af og på ssri preperater kan give visse "ustabiliteter" i hjernen. anskaf dig i stedet noget lever beskyttelse og 5-htp, og øg dosen forsigtigt (mindre streger, men oftere? skal sku nok ikke anbefale en dosis da jeg er lidt ekstrem med mine egne) specielt 5-htp er vigtigt til dagen efter, da nedturen for folk der har en depression i forvejen føles meget tungere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]